Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kauhea synti jos

Vierailija
05.06.2007 |

löytää rahaa täynnä olevan lompakon, ottaa rahat itselle ja palauttaa sen vaikka poliisilaitokselle tyhjänä. (ja sanoo, että se oli löydettäessä tyhjä) ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan, että kytät dokaa ne rahat jossain bileissään kumminkin...

Vierailija
2/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on nuorempana nyysitty lompsa, jonne olin ottanut mukaan kauan säästämäni rahat hevosleiriä varten... Noh, lompsa löyty, rahat ei, enkä sitten sinne leirille päässyt. Arvatkaa pääsikö itku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Kun palauttaa lompakon poliisilaitokselle niin kyllä siitä tehdään ihan paperi, johon merkataan lompakon sisältö ja allekirjoitus päälle.

Vierailija
4/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama... joku pölli multa 45¿ baarissa, en vaan huomaanu kun rahat oli menny... ei kulunu kauaa kun löysin maasta passin jonka välissä oli 45¿... palautin sen rahoineen poliisilaitokselle... en voinu viedä tosen rahoja kun mun rahat oli menny ja itkuhan siinä tuli...

Vierailija
5/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä pitää tehdä parannus. Kyllä nykyaikana on sitten moraali mennyt alas,että pitää edes kysyä tuommoista. Onko vaikea erottaa mikä on omaa ja mikä toisen?

Vierailija
6/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten jos tehdään joku paperi mikä kuitataan? Missä niitä lappuja tutkitaan myöhemmin? Ja ainahan voit mennä tekeen poliisista rikosilmoituksen poliisilaitokselle, vai? kyselee 4

Vierailija
7/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppivat ainakin lompakkonsa kadottajat pitämään parempaa huolta rahoistaan.