Onko kauhea synti jos
löytää rahaa täynnä olevan lompakon, ottaa rahat itselle ja palauttaa sen vaikka poliisilaitokselle tyhjänä. (ja sanoo, että se oli löydettäessä tyhjä) ?
Kommentit (7)
Multa on nuorempana nyysitty lompsa, jonne olin ottanut mukaan kauan säästämäni rahat hevosleiriä varten... Noh, lompsa löyty, rahat ei, enkä sitten sinne leirille päässyt. Arvatkaa pääsikö itku.
Ei ole mahdollista. Kun palauttaa lompakon poliisilaitokselle niin kyllä siitä tehdään ihan paperi, johon merkataan lompakon sisältö ja allekirjoitus päälle.
mulla sama... joku pölli multa 45¿ baarissa, en vaan huomaanu kun rahat oli menny... ei kulunu kauaa kun löysin maasta passin jonka välissä oli 45¿... palautin sen rahoineen poliisilaitokselle... en voinu viedä tosen rahoja kun mun rahat oli menny ja itkuhan siinä tuli...
ja siitä pitää tehdä parannus. Kyllä nykyaikana on sitten moraali mennyt alas,että pitää edes kysyä tuommoista. Onko vaikea erottaa mikä on omaa ja mikä toisen?
mitä sitten jos tehdään joku paperi mikä kuitataan? Missä niitä lappuja tutkitaan myöhemmin? Ja ainahan voit mennä tekeen poliisista rikosilmoituksen poliisilaitokselle, vai? kyselee 4
Oppivat ainakin lompakkonsa kadottajat pitämään parempaa huolta rahoistaan.
veikkaan, että kytät dokaa ne rahat jossain bileissään kumminkin...