Paljonko maksaa uusi hammas ja sen teettäminen ja asennus
Kommentit (6)
Mulle laitettiin implantti, kustannukset olivat noin 2000 e, josta sai jonkun murto-osan takaisin Kelalta.
Minulle tehty:
Keinojuuri ja kunnon posliinihammas.
Hoito kestää n. puoli vuotta, sisältää monta kirurgista toimenpidettä yms. hoidot jne.
Tehdään vain yksityisesti täällä Suomessa.
Kokonaishinta hoitoineen päivineen aika tasan 10 000euroa (kymmenentuhatta euroa).
En ole kuullutkaan, että MISTÄÄN saisi tuota toimenpidettä tonnilla... eikä saakkaan!
Sitten ns. kpl-hinta tippuu, jos laittaa useamman.
Halvemmalla pääsee tietenkin, jos ottaa esim. sillan, nastahampaan tms. Niiden hinnat taitaa lähteä muistaakseen siitä 500euroa/kpl. Niiden kestävyyksiä on eritasoisia. Esim. kultainen silta muistaakseen kallein, olisiko ollut 2000euroa???
Siltä vaatii vahvat hampaat vierestä. Nastahammas taas terveen hyvän juuren jne.
Ainoastaan tuo keinojuuri, mikä minulla on, on ns. ikuinen ja todellakin vahva hyvä hammas.
t:3
mutta yksi implantti ei todellakaan maksa kymppitonnia
Eli leikkaus jossa suuri asennettiin ja hampaan laitto 4kk kuluttua. Kyllä siinä tarvi 5-6 kertaa käydä. Tikit poistettiin erikeseen ja kuvat yms.
....olin hoidossa ja asennettiin implatti. (Tehtiin myös luun siirtoa.) Väliaikainen hammas-systeemi mukaan laskettuna, kustannus noin 1,5th ¿. Pääkaupunkiseudulla asustellaan ja olen kyllä kuullut, että muitakin on hoidettu täällä samojen asioiden riimoilta kunnallisella.
Keinojuuri ja kunnon posliinihammas.
Hoito kestää n. puoli vuotta, sisältää monta kirurgista toimenpidettä yms. hoidot jne.
Tehdään vain yksityisesti täällä Suomessa.
Kokonaishinta hoitoineen päivineen aika tasan 10 000euroa (kymmenentuhatta euroa).
En ole kuullutkaan, että MISTÄÄN saisi tuota toimenpidettä tonnilla... eikä saakkaan!