Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun terapeutti sanoi että mun pitäis useammin kehottaa ihmisiä painumaan helvettiin

Vierailija
07.09.2025 |

Oon siis miellyttäjäluonne. Pitäiskö kokeilla huomenna töissä parille tyypille 😅

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vaihtoehtoisia sanamuotoja tai tapoja pysyä erillään.

Vierailija
2/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sit kun ne painuukin pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee työrauha

Vierailija
4/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti tuskin tarkoitti, että käyt räyhäämään ihan yks kaks ihmisille. Pidä kiinni rajoistasi tilanteissa, joissa niitä yritetään rikkoa. Jos töissä yritetään nakittaa sinulle töitä, jotka eivät sinulle kuulu, etkä niitä halua tehdä, silloin voi toivottaa määräilijän helvettiin. Paitsi jos kyseessä on pomo, niin sitten kannattaa miettiä pari kertaa.

Vierailija
5/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloita työkavereista vaan jostain, jota sun ei ole pakko joka päivä nähdä - joku ilkeä sukulainen tms?

Vierailija
6/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea neuvo.

Noin minä sanoin

Siitähän riemu repesi. Mut nyt ei tarvi katsella enää niitä, jotka eivät ole tervetulleita.🤍

Vierailija
7/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti tuskin tarkoitti, että käyt räyhäämään ihan yks kaks ihmisille. Pidä kiinni rajoistasi tilanteissa, joissa niitä yritetään rikkoa. Jos töissä yritetään nakittaa sinulle töitä, jotka eivät sinulle kuulu, etkä niitä halua tehdä, silloin voi toivottaa määräilijän helvettiin. Paitsi jos kyseessä on pomo, niin sitten kannattaa miettiä pari kertaa.

Juu ei tässä kukaan ilman syytä oo kenellekään räyhäämässä, juuri näille rajojen rikkojille.

Vierailija
8/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se. Jos siivoaa elämästään kaikki, jotka on jotenkin epäreiluja, itsekkäitä, kateellisia ja ahneita yms., ei jää ketään jäljelle.

Kaikki ihmiset on epätäydellisiä.

Vierailija
9/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paukkua reilusti vaan. Sanot vaan jos joku loukkaantuu, että on tourettea 

Vierailija
10/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tässä kukaan ilman syytä oo kenellekään räyhäämässä, juuri näille rajojen rikkojille.

Kaikki yrittää rikkoa jossain vaiheessa toisten rajoja. Itse sitä ei välttämättä itsestään huomaa. Ihmissuhdetaitoihin kuuluu just se, että osaa pitää asiallisella tavalla, mutta napakasti kiinni rajoistaan eikä ryhdy kynnysmatoksi.

Vierailija
11/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi ihana helpotus , pelastus.

Vierailija
12/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yrittää rikkoa jossain vaiheessa toisten rajoja. Itse sitä ei välttämättä itsestään huomaa. Ihmissuhdetaitoihin kuuluu just se, että osaa pitää asiallisella tavalla, mutta napakasti kiinni rajoistaan eikä ryhdy kynnysmatoksi.

en allekirjoita. Työpaikoilla on ihmisiä, jotka ihan saalistaa kilttejä ihmisiä, joihin purkaa pahan olonsa.  Normaali ihminen ei kehtaa rikkoa toisen rajoja, tai jos rikkoo, pyytää anteeksi.

Vierailija
13/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se. Jos siivoaa elämästään kaikki, jotka on jotenkin epäreiluja, itsekkäitä, kateellisia ja ahneita yms., ei jää ketään jäljelle.

Kaikki ihmiset on epätäydellisiä.

Kaikki ihmiset on epätäydellisiä, mutta kaikki ihmiset eivät ole jatkuvasti rajattomia. Nämä rajattomat voi hyvinkin karsia pois. Ne vietän energiaa ja luovat turvattomuutta. Ja joka tapauksessa, ihminen voi huomattavasti paremmin, vaikka yksin, kuin rajattomien ihmisten kanssa. Itse jouduin laittamaan elämästäni kaikki ihmiset pois. Nyt vuosien aikana olen saanut ympärilleni aivan ihania ihmisiä. Täytyi vain uskaltaa ajatella ja tajuta ettei yksin olo ole paha asia ollenkaan. Nämäkään ihmiset eivät ole täydellisiä, mutta he kunnioittavat itseään ja toisia. 

Vierailija
14/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on niin kovapäisiä, että niille jos kerran sanoo asiallisesti niin alkavat vaan vänkäämään. Siinä vaiheessa aloitan kevyen kenttävinoilun. Sama on jotkut, kun kerran yrittävät soittaa ja sitten toisen ja kolmannen. Muutamille olen sanonut, että hädässä 112 tai sitten jos on kerran tärkeää asiaa niin persaus ylös penkistä ja käymään

Vierailija
15/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti mutta päättäväisesti voi sanoa asiansa, mutta ei ketään toivoeta helvvettiin

Vierailija
16/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisesti mutta päättäväisesti voi sanoa asiansa, mutta ei ketään toivoeta helvvettiin

ei toimi kaikille, jotkut ihmiset ymmärtää vain voimaa.

Vierailija
17/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni tuli kiukkuisesti vaatimaan toista suklaavanukasta, niin totesin päättäväisesti, että painu helvettiin. Oli siinä tytöllä ihmettelemistä.