Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia muiden 3-4-vuotiaat?

Vierailija
05.06.2007 |

Ystävälläni on poika joka on noin 3,5 vuotias. En ole ennen törmännyt yhtä huonosti käyttäytyvään " ilkeään" lapseen. Olimme heillä kylässä ja hän potki minua sohvalla kylkiluitten väliin ja koska äitinsä ei häntä kieltänyt ärähdin hänelle. Pian sen jälkeen hän potkaisi meidän taaperoa 1,3v mahaan joka lensi selälleen maahan, aina kun olemme olleet tekemisissä tämän lapsen kanssa hän yrittää tehdä jotain satuttamista lapselleni..yleensä olen ehtinyt väliin.

Tämä poika vain nauraa kun toinen itkee ja hänen äitinsä käskee pytämään anteeksi jonka tämä tekee pelleillen. Meillä kyläillessä äiti yritti pitää kuria pojalleen mutta tämä nauroi äidilleen tämän uhkauksille, jotka eivät toteutuneet vaan niitä vaan sateli koko ajan. Mielestäni lapsi on jollain tapaa hieman häiriintynyt vaikka pahalta tuntuukin sanoa näin. Tuttujeni lapset osaavat olla villejä ja riehuakin mutta eivät satuta toisia vain siksi että nämä kävelevät ohi. Kiinnostaisikin tietää millaisia muiden samanikäiset ovat? Onko tollainen käytös yleistä muilla vai onko pojan kurinpidossa parantamisen varaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika aiheuttanee tarhassa ja myöhemmin koulussa harmia, kun merkit jo nyt nähtävissä.

Vierailija
2/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee jo lapsena millainen kasvatus on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei taida osata pitää kuria lapselleen.

Ota tiukka linja sen suhteen miten käyttäytyy sinun lapsesi suhteen. Jos potkii ja nauraa päälle anna 1 uhkaus ja toteuta se sitten. Ääripäänä voisi olla ihan se että sanot lapselle että nyt on sinun aika poistua kotiin miettimään tekosiasi, siis silloin kun on teillä kylässä.

Vierailija
4/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän hiljaisissa tunnelmissa. Tämän pojan äiti suuttui kun sanoin hänelle että lapseni ei ole tottunut ilkeisiin lapsiin kun äiti vähätteli lapseni surua kun pää ei ollut kolahtanut maahan kunnolla. Hänestä poika on normaali lapsi joka on vaan tosi energinen. Mietin itse että olenko liian herkkä mutta rehellisesti sanoen minusta kyllä lapsen kasvatus on pahasti hakoteillä. En ole enne tavannut lasta millä ei ole minkäänmoista vieraskoreutta, ensi kertaa kun saapui meille juoksi heti sänkyymme pomppimaan ja roikotti kissaamme pitkin asuntoa ennen kuin ehdin väliin :(

Vierailija
5/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierasta, mitä nyt siskonsa kanssa leikit joskus menee rajuiksi. Tai jos sisko nappaa tavaran, jota poika oli ottamassa, niin saattaa huitaista. Tämän olen ankarasti kieltänyt ja siihen puutun heti, ja harvinaista se onneksi onkin.

Mun poika tosin on muutenkin rauhallinen ja kiltti. Pidän lapsiani ehkä vähän turhankin tiukassa kurissa, mutta itse inhoan älytöntä riehumista ja varsinkin niitä rajuja leikkejä, jotka AINA päättyvät siihen että johonkin osallistujista sattuu.

Ap:n kuvailema poika kuulostaa todella rajulle, en osaa häiriintymisestä sanoa mutta jotakin prepattavaa kasvatuksessa taitaa olla.

Vierailija
6/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä oo ihan noin " paha" .

potkii, lyö ja raapii isosiskonsa ja kiusaa. joskus ihan mahoton mutta uskoo jos sanoo ettei saa eikä tod nauraa jos toinen itkee. tekee paljon tuhoja ja syyttää " monsterikättä" . ite on syytön. tottelee joskus tosi huonosti. taitaa olla pientä uhmaa.

niin ja tyttö on 3v11kk.

Vierailija
7/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se joka tekee niitä temppuja. eli tytön vasen käsi. oikea käsi on kiltti. joskus se pelottelee isosiskoa sillä monsterikädellä pitämällä kummallisia ääniä....hmmm....

Vierailija
8/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavalta jos olet tosissasi,ei kai tuo voi olla normaalia..

Vierailija
9/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes hyvätapainen poika.

Vierailija
10/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo huolestunu. kai sillä on vaan vilkas mielikuvitus. ja ehkä kattonu liikaa telkkarii...?

Vierailija
11/11 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up