Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka löhöävät ja katsovat telkkaria vaan viikot ja viikonloppuna sitten edessä suursiivous?

Vierailija
05.06.2007 |

En ikinä siivoa viikolla mitään. Tiskiä tulee tosi vähän, huuhdomme aina tiskit käytön jälkeen joten ne ei jää haisemaan. Ei ikinä jaksa viikkoisin vain siivota ja sitten viikonloppuna saakin käyttää kokonaisen päivän siivoukseen. Joskus venyy toisellakin viikolla. Viikkoisin niin kivoja sarjoja telkkarissa ja lasten kanssa touhutaan kaikkea

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta tutulta. Saatan tarttua työpäivän jälkeen mopin tai imurin varteen ja apk hoitaa tiskit. Pyykkiä pesen myös viikollakin, vaikkei kotona konetta olekaan ja pyykit joutuu roudaamaan parin rakennuksen matkan pesutupaan.

Autoa ei ole ja kaupassa käydään jalan, työmatkaa on liki 20 km julkisilla. Olen yh, enkä jumita kotona työpäivän jälkeen tv:n ääressä. Huomennakin mummi hakee lapset tarhasta ja minä menen PDN:n kokoukseen.

Työt hoidetaan ajallaan. Se on mun motto.

Vierailija
2/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

astiat sentään siivoan eli keittiö on aina suht siisti, mutta muu kämppä saa olla viikonloppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä huolis tollasta miestä

Vierailija
4/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun saa vaan löhöillä ja ottaa rennosti, ihan turhaa vouhottaa joka päivä siivouksen perään! elämästä kun voi nauttia vaikka olisi hieman sotkuistakin!!

Vierailija
5/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen kotona, minun työni on kodinhoito. Mies tekee työnsä kodin ulkopuolella. Sohvalla ei ehditä kumpikaan löhöämään.

4

Vierailija
6/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeksi päiväksi. Viikkosiivouksenkin teen torstaisin, ettei kallisarvoinen yhteinen aika vkoloppuna mene siivoamiseen.

Vierailija
7/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mene kaaokseksi.

Siivooja käy myös kahden viikon välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi