Olen töissä postinjakajana ja tiedän teistä paljon enemmän kuin luulettekaan.
Tiedän postienne perusteella mm. sen, kuka kuuluu parempiosaisiin ja kenellä menee elämä päin peetä. Samoin on tiedossa, kuka tykkää seksileluista ja kuka ei.
Hih hih. :)
Kommentit (14)
parempiosaisiin =O? Mikä sen osoittaa?? Enemmän laskuja?
Nyt selvis sitten sekin. Ei kai siinä mitään, ihan mielenkiinnolla kuulisin mitä mun postit musta kertoo :D
Olen monesti miettinytkin mitä kaikkea postinkantajamme meistä tietää. Melkoisen paljon varmaan, ammattini ainakin, koska minulle tulee psykologi-lehti :)
Vierailija:
parempiosaisiin =O? Mikä sen osoittaa?? Enemmän laskuja?
unelma olis, että postimies soittais ovikelloa ja vähän piristäis kotiäidin arkea ;)
Postinjakajamme pitää meitä parempiosaisina, koska meille ei tule koskaan kirjeitä perintätoimistosta :)! Nyt on päivä pelastettu :)!
pelkän osoitteen perusteella tietää että lähettäjänä on joku seksipulju..
Eiväthän postinjakajat osaa edes kunnolla lukea. Meidän pihassa on kuuden laatikon rivistö, joista kolmessa on nimi (vieläpä kissankokoisilla kirjaimilla) ja asunnon numero; yksi näistä on meidän. Mutta jos kirjelähetyksessä ei ole asunnon numeroa mutta muuten nimi ja osoite oikein, ei postinjakaja osaa laittaa lähetystä oikeaan laatikkoon vaan posti seikkailee päivätolkulla jossain. He osaavat lukea vain numeroita, eivät kirjoitusta. Miten he siis voivat mistään lehdistä ja kirjeistä osata päätellä ihmisen elämästä ja statuksesta yhtään mitään?
Ei meillekään tule perintätoimistoista postia. Niitä tavallisia puhelinlaskuja ja lehtilaskuja vain. Vissiin meidät on päätelty taviskansalaisiksi. Seksijutut haetaan suoraan kaupasta.
Ei olla lukutaitosia täälläkään, kuinka muuten tulis väärää postia niin usein...Tai siis kantaja tuo ne läjät mutta jossain menee aina väärin.
Mitäköhän postinkantaja ajettelee meistä...Kuukausittain tulee kaksi kirjettä kaupunkimme sosiaalitoimistosta....
Nimittäin lasten hoitomaksut :)
Meillä ainakin tulevat sellaisessa ruskeassa kirjekuoressa,missä lukee
XXX:n sosiaali-ja terveyskeskus
postien väliin ja kulkeutuu paperikeräykseen.
Mutta takanapäin hymyilen paidankaulukseeni ja ajattelen, että tuolla menee taas tuokin, josta kukaan ei päällepäin uskoisi... ;)
ap