Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Digikuvien paperikuviksi teettäjät: mikä paras firma?

Vierailija
05.06.2007 |

Olen nyt useamman kerran ollut todella pettynyt valokuvien laatuun Ifiltä tilatessa, 1536x2048-kokoisesta kuvasta tulee muka postikorttikokoisenakin pikselöityneet ääriviivat (180dpi)!

Mistä firmasta olette saaneet hyvälaatuisia paperikuvia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin hyviä löytyy

Vierailija
2/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen nyt useamman kerran ollut todella pettynyt valokuvien laatuun Ifiltä tilatessa, 1536x2048-kokoisesta kuvasta tulee muka postikorttikokoisenakin pikselöityneet ääriviivat (180dpi)!

Mistä firmasta olette saaneet hyvälaatuisia paperikuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. fastlab. fi todella laadukkaat kuvat hyvälle paperille. Kuvat tulevat Sveitsistä, joten postikulut vähän korkeammat. Ihan pientä erää ei kannata tilata.

Vierailija
4/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tule yhtään tahmaisia. Jos laadukas tulostin niin hyvät kuvat saa ihan itse...

Vierailija
5/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei minusta tule yhtään tahmaisia. Jos laadukas tulostin niin hyvät kuvat saa ihan itse...

Vierailija
6/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tulostamiseen tarvii oikein perehtyä! Kyse siis olikin siitä ettei mammat osaa käyttää tulostinta ja pitää turvautua firman apuun! Hihhiii..

Halvemmalla pääsisitte jos tulostaisitte itse kuvanne! Ei ole tullut koskaan mieleenkään että tulostetut kuvat olisivat jotenkin tahmaisia yms.

Vierailija
7/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ai että tulostamiseen tarvii oikein perehtyä! Kyse siis olikin siitä ettei mammat osaa käyttää tulostinta ja pitää turvautua firman apuun! Hihhiii..

Halvemmalla pääsisitte jos tulostaisitte itse kuvanne! Ei ole tullut koskaan mieleenkään että tulostetut kuvat olisivat jotenkin tahmaisia yms.

teetetyt. Tässä vieressäni on juuri muutama ko. tutulta saatu tulostettu kuva ja ne ovat tahmaisia. Minä en ainakaan osta mitään uutta laitetta tilaa viemään, vaan käytän mielelläni yksinkertaisia, edullisia olemassaolevia palveluita.

Vierailija
8/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on fakta nykyisillä hinnoilla. Pari vuotta sitten tilanne oli päinvastoin kun tilatut kuvat maksoi 20-40 senttiä kappale. Nykyään saa alle 10 sentillä.

Vierailija
9/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa kuvia halvimmilaan 7 senttiä kappale. Tuohon hintaan ei pääse millään itse tulostamalla, jos käyttää laadukasta valokuvapaperia ja kunnon musteetkin maksavat, ja nitä kuluu aika reippaasti valokuvia tulostettaessa.

Vierailija
10/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tulostella eri kokoisia kuvia erilaisille papereille. Minulla on järjestelmäkamera ja otan paljon sellaisia kuvia jotka eivät tule tavallisessa postikorttikoossa edukseen. No joo musteet maksavat(riippuu mistä tilaa)mutta ainakin saasen kokoisia ja näköisiä kuvia kuin itse haluaa! Minulle ainakin kelpaa...

t:13

Vierailija
11/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se tulostin sinne hanuriin

Vierailija
12/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

13

Vierailija
13/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nopsempaa isse!

13

Vierailija
14/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vaan niin printtaan teille nico-petterinne ikimuistoiset tuokiot. ;)

13

Vierailija
15/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain VIIMEINKIN kuvat tilaukseen.. vaikutti tosi hyvältä tuo fotonet, toivottavasti kuvat myös hyvälaatuisia

Vierailija
16/16 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 13