Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana vkolla 39+0. Mies ruikkaa koko ajan seksiä

Vierailija
05.06.2007 |

mutta mä en millään jaksaisi tämän mahan kanssa ajatellakaan moista. Käteenvetokin tuntuu ylivoimaiselta ponnistukselta kun itsellä mielessä vain tuleva synnytys ja vauvan hyvinvointi. Kohtalotovereita tai ratkaisumalleja???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yökötys teitä hyväksikäyttäjänaisia :(

Vierailija
2/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varsinkaan mitään haittaa lapselle! Jos miehesi on ollut kauan ilman, niin ei varmaan montaa minuuttia mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostua mihinkään mitä et halua!

minua itseäni seksi loppuvaiheessa kiinnosti vain " käynnistysmielessä"

Vierailija
4/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rouvalle on seksi noin vastenmielistä jo ennen lapsen syntymää, niin mitä se on sitten synnytyksen jälkeen?

Vierailija
5/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain oikeasti kielletään seksi muutamaa kuukautta ennen laskettua aikaa, mitäs silloin pitäisi tehdä? Vauvan henkeä uhaten panna kun kerran mies tahtoo.. Mitä ihmeen panopuita te naiset oikein olette? Ja kyllä se mies itsekin osaa kulliaan vatkata joten ei sinun vasten tahtoasi tarvitse mitään tehdä.

Meillä ainakin on seksi vapaaehtoista, niin minun kuin miehenikin puolelta. Joskus minua ei huvita ja joskus ei miestäni huvita mutta ei siinä ruveta toisen mieliksi pakkosekstailemaan jos vaan toista huvittaa. Aikuinen ihminen osaa hillitä halunsa ja pystyy ymmärtämään toista (ja varsinkin viimeisillään raskaana olevaa pitää ymmärtää). Rv39 ei välttämättä olo ole enää kovinkaan hekeä ja koko seksi voi olla todella hankalaa, kyllä miehen on ymmärrettävä siinä tilanteessa naisen haluttomuus!

Vierailija
6/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi jo ennestään, tuskin tämä " kriisi" meidän suhdettamme kaataa. Minäkin hieman ihmettelen kuinka moni nainen kokee velvollisuudekseen tilanteesta riippumatta miehen seksihalujen täyttämisen. Eikös sen pitäisi olla molemminpuolista?

Vierailija
7/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei tarvi moneen kuukauteen.

paras asento muuten on olla kyljelään ja mies takana ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi