Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikis et ole facebookissa?

Vierailija
04.10.2008 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maija Janatuinen kävi kaupassa ja päättikin tehdä lihamureketta". Enkä myöskään usko muiden olevan niin kiinnostuneita minun asioistani, että niitä pitäis oikeen netissä tuoda julki.

Vierailija
22/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luot vain jaetun kansion sen kanssa jolle haluat kuvat antaa tai sitten lähetät kuvat tavallisina tiedostoina siinä keskusteluikkunassa. Tai sitten voit omalla sivullasi (spaces ym.) pitää kuviasi.

kun on vähän... no, teinimaine sillä. FB on ehkä enemmän profiloitunut aikuisten yhteydenpitovälineeksi. Meseen ei varmaankaan saa mitään kuvia esille? Minusta se on ollut kätevä, voi jakaa esim. lomakuvat kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yhden, joka on Facebookissa. Joten ei se nyt sentään IHAN kaikkien harrastus ole... aika sukupuoli- ja sosiaaliryhmäsidonnainen saattaa olla koko juttu.

Minua ei ylipäänsä kiinnosta kaverien elämän seuraaminen 24/7, enemmän olen kiinnostunut vaikkapa heidän mielipiteistään yk-asioista kuin siitä, mitä leffoja diggaavat tai mitä ovat arjessaan juuri tekemässä.... Joten keskustelen mieluummin heidän kanssaan sähköpostitse, puhelimitse tai kasvotusten.

Vierailija
24/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät halua leikkiä tyhmiä leikkejä feissarissa tai lueskella statuspäivityksiä tai laittaa kuviaan toisten pällisteltäväksi.

Kaikkihan riippuu itsestäsi ja omista kavereistasi! Ei mun ystävissäni ainakaan kukaan mihinkään leikkeihin osallistu, eikä kerro kokkausaikeistaan statuspäivityksinä eikä kaikilla ole edes kuvia! :)

Mä pidän feissaria erittäin kätevänä tapana pitää yhteyttä. Kun kirjaudun sisään näen ketä ystävistäni on onlinetilassa (mikäli he asetuksissaan sallivat sen näkyvän muille) ja voin vaihtaa tekstiviestin tai puhelinsoiton sijaan kuulumiset facebookin chatissa. Kätevä on myös se ominaisuus, että samalla sivulla on kalenteri, chat ja sähköposti. Kutsut ja tapaamisehdotukset voi myös tehdä feissarissa ja täysin salaisestikin.

Kyllä varmasti jotkut feissarissa lisäävät kaikenmaailman applikaatiot, mutta se ei ole ollenkaan välttämätöntä. Itse pidän Facebookia lähinnä hyödyllisenä. Ja koska suurin osa kavereista kuuluu feissariin, niin enpä entistä, perinteistä sähköpostiohjelmaa juurikaan enää käytä.

Vierailija
25/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te todellakin, että vaikka käytätte suojausasetuksia niin kukaan "ulkopuolinen" ei pääsisi näkemään kirjoituksianne, kuvianne yms. sivuiltanne..? Ainahan joku uskottu frendinne voi vaikka *näyttää* sivuja omalta koneeltaan jollekin.. Ja kyse on kuitenkin vain tekniikasta, onhan niitä vuotoja tapahtunut jo faceookissakin (syntymäajat).

Toisekseen, voin yhtä hyvin jaella tms yhdellä lähetyksellä monelle ihmiselle aivan kuten aiemminkin, miksi pitäisi sitä varten kirjautua erikseen johonkin naamakirjaan? sitä muuta hömppää kun en tosiaankaan kaipaa, mitä facebuuk tarjoaa.

mutta suomalaisethan tunnetusti kommunikoivat mieluummin jotenkin muuten kuin kastotusten , joten ehkä naamakirja joillekin sopii....

Vierailija
26/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kerro yhtään mitään, vaan kuulumiset vaihdetaan sähköpostitse tai chatissa. En mä seinälleni mitään stooreja raapustele.

Ja kuvia tasan profiilikuva. :)

Ihme kiihkoojia ootte. :)

Vierailija
27/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään mesetä, mutta aikuisempi kuva mulla siitä touhusta on kuin naamakirjasta.

Mielikuva facebookista on se, että sitä käyttää teinit ja erittäin nuorekkaina ja trendikkäinä itseään pitävät aikuiset

Vierailija
28/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaa mielestäni. Ammatilliset verkostot toimivat jossain ihan muualla ja ystävien kanssa höpötellään IRL.

Vierailija
29/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikset sitten vaihda kuulumisia tavallisella sähköpostilla tai chat-ohjelmalla...? ELi mihin koet tarvitsesvasi facebookia? Entä sitä profiilikuvaa...? Ystäväsi varmaan tietävät, mninkä näköinen olet...., vai?

Vierailija
30/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskustelu ei kulje ja aihe on niin vähäpätöinen, ettei se herätä minkäänlaisia tunteita kenessäkään, niin miksi sitä pitää nostaa? Kunnon riitaako joku tästäkin taas haluaisi väkisin vääntää?

Vierailija
31/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoista keskustelua puolesta ja vastaan. Joten miten niin ei herätä minkäänlaisia tunteita? Eikö keskusteluja saa täällä enää nostaa?

Vierailija
32/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mä avaisin normisähköpostin JA mesen JA kalenterin JA etsisin e-cardia googlella kun mä voin yhdessä ja samassa selainikkunassa hoitaa nämä kaikki samanaikaisesti?

Facebook on kätevä!

Sitä kautta olen löytänyt monia kauan "kateissa" olleita ystäviä etenkin ulkomaan vuosilta ja olemme viimeisen 1,5 vuoden ajan pitäneet tiiviisti yhteyttä feissarin kautta.

Vierailija
33/34 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB vaatii ruokkimista eikä mulla ole aikaa päivitellä sitä. Kokeilin muutaman kuukauden, mutta on parempaa tekemistä.

Vierailija
34/34 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jaksoi lukea näitä viestejä näin pitkäälle, ei muutakuin congrats!

Itse kelasin viiden viestin jälkeen sivun loppuun.

Kaikki, kellä on mulle asiaa, tietää numeron. Samppa.