Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla tuskaa helteessä?

04.06.2007 |

Meilläpäin on nyt toista päivää ollut aika helteistä, +24 ja ylikin. Ja onpa olleet tukalat kaksi päivää! Aamupäivät menee vielä ihan Ok, kun on hieman viileämpää, mutta iltapäivästä alkaen kun lämpötilakin nousee, on päänsärkyä, liitoskipuja, nivelkipuja kaikkialla, väsymystä... Onko kellään muulla helle laukaissut tämmöisiä vaivoja? Onko tämä ihan normaalia raskaana ollessa?? Minulla ei ole ollut mitään näistä aiemmin, mutta nyt on kyllä sitäkin rankempana.

Aamupäivät menee esikoisen kanssa touhutessa, mutta iltapäivät ja illat olen pyrkinyt vain lepäilemään ja on pysytty sisätiloissa. Olen syönyt ihan normaalisti ja juonut paljon (kivennäisvettä, tavallista vettä, mehuja), joten ainakin olen yrittänyt pitää nestetasapainon kunnossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni ihan ok, kun olimme järven rannalla koko ajan. Tänään kaupassa alkoi sahanlaita kuvio vilkkua silmille, migreeni iski. Kuumuus ja kirkkaus tais laukaista. Nyt päivä sisällä maattu. Pihalla en jaksa olla yhtään, hiki virtaa ja läkähdyttää. Meillä oli kuumimmillaan 32 lämmintä varjossa. En ihan näin kuumaa jaksais....

Täytyy vaan ottaa rauhaksiaan ja touhuta aamulla päivän työt, siinä määrin miten onnistuu monen kanssa. Yleensä hommia kertyy koko päivälle...

Ulmeri rv 32+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla