Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grr! Kuukausi vähähiilarista dieettiä takana eikä paino ole yhtään tippunut!!! ov

Vierailija
04.10.2008 |

Voiko syynä olla rankka kuntosalitreeni, jonka teen 2 krt/vko (noin 1,5 h kerrallaan niin että hiki lentää)?

Vai syönkö vaavn aivan väärin?

Pitää tunnustaa, että muutama herkkupala menee useimpina päivinä MUTTA niissä on kohtuus. Esim. 2 konvehtia.

Kaikki riisit jätin pois, 95 % perunasta ja pastasta, korkeintaan lounaalla syön pienen palan leipää. Valkoista sokeria tulee vaan tuosta päivittäisestä herkkupalasta - siihenkö tää kaikki kaatuu??

Vihanneksia syön paljon, hedelmistä vain max kotimainen omena päivässä (tai kaksi kpl). Muuten elän partaäijällä, rahkalla, munalla, liharuuilla, raejuustolla jne, ja voita ja öljyä käytän normaalia enempi.

Missä mättää? Mitä kokeilen seuraavaksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi

Minusta sinun dieetissäsi ylittyy hiilarit joka päivä. Niissä parissa suklaakonvehdissa on PALJON hiilareita sellaiselle, jonka pitäisi syödä päivittäin vähän hiilareita.

Vinkkejä, mitä mikäkin ruoka-aine sisältää, saat täältä:

http://www.fineli.fi/foodlist.php?lang=fi

Lopuksi: juotko tarpeeksi vettä päivittäin?

Vierailija
2/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähensin radikaalisti herkkuja, eli yhdellä kädellä voi laskea ne kerrat kun olen karkkia sen koommin syönyt, tai sipsejä. Aloin korvata herkuttelutarvetta Frezzan jääkahvilla, en tiedä onko ne kauhean terveellisiä, mutta toimivat mulla. Toukokuussa tippui 1 kg ja kesäkuussa samoin. Olin ihan epätoivoinen. Heinäkuussa meni sitten 5kg. Nyt yhteensä 10-11 kg tippunut. Eli se alku voi olla ihan älyttömän hidasta, painoin ennen jotain 91-92 kg ja nyt tänä aamuna 81 kg. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joks tajusit, mikä sul on menny pieleen?

Vierailija
4/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitää kai karsia päivittäiset lohtupalat kokonaan veks. Tylsää!

Huvittavaa, että olo oli tänä aamuna TODELLA kevyt ja hyvä, kun vaakaan ekaa kertaa vhh-dieetin ainana astuin. Olin varma, että paino on tippunut ainakin kilon tai kaksi, koska kroppa on selvästi kiinteytynyt ja hoikistunut - salitreenin ansiosta, tietenkin. Ja kaiken kaikkiaan olen voinut hemmetin hyvin, ei vatsavaivoja jne.

Mutta vaaka siis kertoi faktat. Nyt vaan ittee niskasta kiinni, ei kai tässä muukaan auta.

Kiitos kivoista vastauksista, lisääkin saa laittaa!

ap

Vierailija
5/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt hiilarit 15-25g/pvä ja ne KAIKKI tulee vihanneksista, marinoidusta lihasta jms. Ainoa lipsahdus oli reilu viikko sitten, kun otin lapsen ruisleivästä 2 haukkua.

Minun ruokavalio on tällainen

Aamulla 7 aikoihin syön munakkaan, jossa 2 munaa, mausteita ja lisänä kinkkusuikaleita /pekonia /juustoa

Klo 11-12 kanaa tai rasvaista kalaa + vihreitä vihanneksia. Lisänä kanan kans majoneesia tms rasvaista, kalan kans rasvaista kermaa

Klo 16-17 syön jotain ns. välipalaa; pari tomaattia, keitetyn munan voin kanssa tai hieman esim. grillattua kanaa

Klo 22 Pari tuhtia pihviä voissa paistettuna, rasvaista kastiketta, esim. maustettua majoneesia. Hieman vihanneksia

Liikuntaa ei paljoa tule, lähinnä reipasta kävelyä 3x viikossa tunti ja 1-2x viikossa kevyt lihasjumppa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi