Mun ei tarvitse pettää, koska mulla maailman paras mies ja lasteni isä!
Seksi pelaa, ja yhdessä pian 15v. Kaikenlaista koettu yhdessä ja yhä yhdessä.Mulla maailman paras mies!
Kommentit (12)
Tämä koira on päässyt karvoistaan.
Takana yli kahdeksan yhteistä vuotta, kolme lasta ja edelleen mies on se oikea...
Takana yli kahdeksan yhteistä vuotta, kolme lasta ja edelleen mies on se oikea...
Lisäksi olen sen verran älykäs, että osaan hoitaa asiani kuntoon puhumalla. Jos siis joku asia mättää, puhun sen selväksi miehen kanssa enkä ala pettämään häntä.
tuskinpa sentään, ehkä "maailman paras mies ja isä" -kilpailun ykkössija onkin jaettu? ;)
5
Ei tullut mieleenkään pettää vaikka mies täysi renttu ja ero tuli 7 vuoden jälkeen.
Kai pettäjät ovat sitten pettäjän luontoisia.
Eikä asia ole millään lailla kiinni siitä, miten mieheni suoritusta aviomiehenä mitatataan.
Oletko sinä ap niitä, jotka pitävät pettämistä sen petettävän syynä?
kunnes vaimolle selvisi että miehellä on ollut toinen jo 5 vuotta ja tämän kanssa kaksi lasta. Joten ihan kiva että uskot niin mutta ei sitä koskan tiedä.
Meillä 6 kk:n ikäinen tyttö ja yhdessä ollaan oltu yli 7 vuotta. Nyt sitten paljastui miehestä ihan uusi puoli, pitkäaikaista valehtelua vakavista asioista. Taloudellisia ongelmia tiedossa. Kun luottamus meni kertaheitolla sitä miettii, että mistä kaikesta mies on näinä vuosina mulle valehdellut. Ja mistä tulisi valehtelemaan, jos hänen kanssaan jatkaisin.
sitteen alkavat kesi-iän sairaudet ja kolotukset
t. keski-ikäinen, 25 v miehensä tuntenut
Lisäksi olen sen verran älykäs, että osaan hoitaa asiani kuntoon puhumalla. Jos siis joku asia mättää, puhun sen selväksi miehen kanssa enkä ala pettämään häntä.