Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on sitä mieltä, että on ok lähteä reissulla vieraan naisen mukaan

Vierailija
04.06.2007 |

jos on mahdollisuus hienoon seksikokemukseen. Hypoteettisesti siis, en ole koskaan kysynyt onko lähtenyt. Hän ei hyväksy kuitenkaan mitään vakihoitoja reissukaupungeissa.

Mies on sanonut ettei ole lähtemässä tästä parisuhteesta mihinkään, ja hänen mielestään tämä on uskollisuutta, jos mikä. Mitä ootte mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelisäännöt sen suhteen on YHDESSÄ sovittu, niin ei ongelmaa.

Onko miehesi jotenkin vajaa? Jos hän reissussa paneskelee jotakin toista, niin ketä hän siinä pettää? SINUA (ei itseään). Se, jota petetään voi määritellä pettämisen rajat.

Vierailija
2/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen, MIKSI suostut tuollaisen kusipään puolisoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinulla olisi mahdollisuus upeaan seksiin niin sinulla on siihen oikeus. Jos sitten sattuisit tulemaan raskaaksi niin mitäs siitä. Olipahan upeaa seksiä. :-D

Vierailija
4/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein sitä tyyppiä. Eli sikäli miehen on helppoa sanoa. On kyllä periaatteessa sitä mieltä, että minulla on sama oikeus.

Vierailija
5/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä on sinustakin ok niin mikäs siinä sitten. Mutta muistelen sinun kirjoittaneen aikaisemmin, ettei se sinusta ole ok. SIlloin se ei ole ok vaikka mies sanoisi mitä. Näiden on AINA oltava molemminpuolisia ja yhteisiä päätöksiä, ei niitä voi toinen sanella. SAnelu on hyväksikäyttöä.

Vierailija
6/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten vaan rupeat suunnittelemaan reissuja ja vaikket mitään tekiskään, vihjaat että jotain on saattanut tapahtua. Se kyllä palauttaa miehen takaisin maan pinnalle.

Mutta vittu mikä dorka! Ja ap lievästi tossun alla...

Vierailija
7/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koetan miettiä miten tätä yhteiselämää tuon kanssa jatkaa. Jos sanon näistä jutuista miehelle, huomaan olevani alta aikayksikön syytettyjen penkillä. Juuri muutama päivä sitten keskusteltiin aiheesta, ja loppukaneetti oli se, että enkö ymmärrä ollenkaan että sehän vasta suurinta uskollisuutta on, kun mies ei aio lähteä suhteesta. En taas keksinyt siihen oikein mitään sanottavaa.

Kyllä mä olen vuosien aikana " hyväksynyt" järjen tasolla tämän miehen käsityksen siitä että satunnaiset seksisuhteet ei ole avioliitossa keneltäkään pois. Viime aikoina olen vasta ruvennut tajuamaan mitä vaikutuksia tällä asialla on ollut mulle tunteen tasolla.

Sori kun jankkaan täällä, mutta kun en voi kenekään muunkaan kanssa asiasta puhua...

Vierailija
8/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ymmärrä tuota sarkasmi osuutta, selitä mulle. Olen kiitollinen jokaisesta mielipiteestä.

Vierailija
9/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä kuitenkin jatkaa samaa rataa, niin suhde voi päättyä. Tee miehelle asia niin selväksi että varmaan menee jakeluun. Ja sen jälkeen et kuuntele enää mitään tinkaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi