Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 4.5.!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö remppaa ja sairaita lapsia= väsyt äiti

Kauheesti en ole syömisiä jaksanut tarkkailla, mut sain sentään viim. viikon plussat pois kera korkojen.

Eli

Paino viim. 72.2

paino nyt 71.5

pudotus 700g

Tietysti toivoin suurempaa pudotusta, mut nyt mennään niissä lukemissa joihin jään aina jumiin kunnes luovutan. Se 70kg rikki meneminen tulee olemaa iso juttu sit kun se tapahtuu. Oli haaveillut et se olis juhannuksena, mut en oikeen jaksa siihen uskoa. Kovin omanapainen viesti, anteeksi.

Mukavaa viikonl. kaikki :D

nefili

Vierailija
22/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

kovin on lämmintä piisannut ja varmaan turvotusta

tulee, toivottavasti ei :D

Lasten kanssa on puistoiltu ahkerasti ja uitu joten

liikuntaa on tullu ihan vahingossa.

Makean himo on edelleen KOVA =( Yksi ilta sorruin

ja söin 100g Fazer Sinisen.... =( Toivottavasti ei

ollut hetken huulilla ja 100v vyöräröllä, huoh...

Miten olette saanneet makean himon POIS ????

Tervetuloa kaikille " uusille" ja tsemppiä jokaiselle

kesäloman aikana. Toivotaan että mahdollisimman

moni pääsee tavaoitteeseensa ja " uusi" minä odottaa

siellä ELOKUUSSA :D

Auringon säteitä lähetelle

Volga

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon, mutta ihan ok kun viime viikon isossa miinuksessa oli takuulla sattumaakin mukana. Liikunnan osalta viikko on mennyt siedettävästi, juoksin 2 x 50min. Tavoitteesta jäi puuttumaan yksi kerta, mutta juoksen sitten nyt alkavalla viikolla neljä kertaa.

Tervetuloa mukaan [b]chicky, Piqu [/b] ja kaikki muutkin, joita en ole vielä moikannut! Olen pitänyt epämotivoitunutta hiljaiseloa kuukauden verran, mutta viime viikolla itsekseen tullut parin kilon miinus toi uuden tsempin. Aloitin sokerilakon maanantaina, tarkoituksena jatkaa sitä juhannukseen asti. Yllättävän vähän on tehnyt mieli makeaa, mutta jotenkin vaan kyrsii, kun tietää, ettei " voi" ottaa herkkuja vaikka haluaisikin.

[b]volga[/b], minulla auttaa makeanhimoon parhaiten se, että olen kokonaan ilman sokeria enkä myöskään ota mitään korvaavia light-tuotteita tilalle. Muutaman päivän kun jaksaa kärvistellä, niin helpottaa ja parissa viikossa makeanmieliteko on lähes kadonnut.

[b]minlee[/b], laita tosiaan mulle se 60 kg tavoite kesän loppuun. Jos siihen pääsen, niin tyytyväinen täytyy olla, sen verran on tahti alun jälkeen hidastunut.

Vierailija
24/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetääs taas kerran uudestaan, sellaista takkuamista on ollut tää mun laihdutukseni. Kiloja tuli jo jossain vaiheessa oikeen reippaastikin yli " aloituspainon" . Mut nyt on viikon verran tuntunu jo vähän paremmalta.

Nyt kun on tuo uusi tavoitekin tuolla elokuun lopussa, ni vois muokata tuota mun listaa ja aloittaa oikeastaan alusta... Heräsin tossa viikonloppuna kun huomasin painavani enemmän/samanverran kuin oma mies. Hui kamalaa, eihän sen niin kuulu mennä!

Aloituspainokseni vois laittaa tuollaisen 81,4 kun se sinne näytti nousseen... =(

Ja tavoiteeksi tasan 70kg. Kiitos. Kai siitä on hyvä lähteä.

Nyt äkkiä pihalle nauttimaan auringosta ennen kun työt kutsuvat.

Elaine

Vierailija
25/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, tulin kyselemään, sopisiko mukaan? En aiemmin uskaltanut edes kysyä, kun ajattelin, ettei Minlee jaksa tuota listaa päivitellä koko ajan kun se on jo niin pitkä ... Vai?

Olen ollut vaikka missä noissa porukoissa (helmikset,kesäkeijut yms) mukana, mutta ne aina kuihtuu kokoon, kun ei ole tarpeeksi aktiivisia jäseniä, mutta SISUNAISET vaan on ja pysyy :) Siksi haluaisin liittyä!

Paino nyt: 77,6kg

Välitavoite: 65kg

Lopullinen tavoite: 60kg

BMI:27,5

Mulla on 3,5kk:n ikäinen poikavauva ja raskauskiloja jäi enemmän kuin laki sallii. Painoin ennen raskautta 63kg. Olen tässä jo pudottanut synnytyksen jälkeen reilut viisi kiloa, mutta nyt ajattelin aloittaa ihan tosissaan tsemppaamaan.

Volga, kiitos kun kävit rohkaisemassa tuolla toisessa pinossa, niin uskalsin tulla tänne :)

~Henniina

26/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tsemppiäkin lisää porukkaan ja sehän on enemmän kuin tervetullutta laihdutusryhmässä ;o)!!Joten Tervetuloa vaan!

köris

Vierailija
27/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vaikka kuinka yrittää, niin tämä kesä on tainut sekoittaa mun pääni ja syömiset on lähtenyt ihan käsistä. On tullut mussutettua jäätelöä ja vaaleata leipää kaikkea sitä mistä yleensä olen kieltäytynyt. Kesä on niin lyhyt, että sitä selittää helposti itselleen, että nautitaan nyt, ei kannata " pilata" ihania, lämpimiä ja rentouttavia kesään kuuluvia hetkiä liialla tiukkapipoilulla.

Kävin tuossa edellispäivänä äidin luona ja sieltä tarttui mukaan taas huonoja tapoja, eli ihan minkävaan syömistä, miten paljon vaan ja koska vaan=(((((

Olen tällä hetkellä hirveessä henkisessä kamppailussa, yksi puoli hokee: " kaikki on jo menenetetty, nyt olet jo mennyt liian pitkälle, ei se urheilukaan kannata kun jo annoit mennä " häpeä epäonnistumisesta on näistä tunteista kuitenkin suurin. Toinen puoli kannustaa koko ajan urheilemaan ja kadottamaan mahdolliset plussat sillä.

Mutta: EN anna periksi, vaikka muutama päivä on tässä mennyt ihan persuksilleen jatkan taistelua huolimatta siitä tiedosta, että edessäpäin tässä kesän aikana on vielä suurempia koitoksia. Ilmoittelen täällä sitten niitä mahdollisia plussia viikottain, mutta periksi en anna!!!

Takaraivossani takoo muistutus sanoista joita kuulin viikonloppuna. Istuttiin itseänikin suuremman kaverini kanssa kesäjuhlissa jossa eräs tuttu mies totesi, että " mitäs suuret naiset" . Toinen vastaavanlainen kommentti tuli eilen naapurilta( jolla on vähintään 15-20kiloa ylipainoa, mulla enää 6kg); Hän totesi, että tanssijat ovat yleensä aika isojakin, sellaisia kuin hän ja minä. BUAAAAH: hirvee masennus iski näistä kahdesta kommentista, olenko mä oikeasti vielä ihmisten silmissä sellainen läski????? Oikeasti tällaiset kommentit saa motivation vaipumaan maan alle, ehkä siinä onkin syy tähän syömisvimmaani.....

Nyt lähden lenkille vaikka herkut hölskyy mahassa, tämä on ainoa keino saada edes pienen otteen motivaatiosta!!!

Tsemppiä muille motivaation kanssa kamppaileville, kyllä tästä vielä selvitään!

Ororo

PS. Onnittelut monelle pudotuksista, varsinkin KÖRIS ansaitsee erityismaininnan, tuota seiskalla alkavaa lukua tässä mäkin tavoittelen.

Vierailija
28/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ORORO Het käväsin katsomassa sun tietoja kun luin viestisi, et tosiaan ole mikään Iso enään!!! Meillä on miltei sama pituus, se yleesä hämää ihmisiä. Nyt et luovuta! Etkä masennu! Etkä anna noiden typerien puheiden vaikuttaa. Kuuntelet vaan kun kehutaan ja muut voit jättää huomioimatta.

Volga mulla ei auta mikään makean himoon! Ei myslipatukat tai mehukeitot.. pitää saada sit sitä OIKEETA tavaraa... Pitää vaan pitää määrät pieninä.

Uusi tulokas tervetuloa! nimi jo unohtui...

nefili

Vierailija
29/39 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja halaus, NEFILI ihanista sanoistasi!

Mun oli ihan pakko tulla vielä kertomaan, että lenkillä kävin ja juoksin kaverin kanssa taas 45 minsaa, välillä pulahdettiin uimaan ja taas jatkettiin. Mun olo oli ihan taivaallinen, kesken lenkin ehdotin parempikuntoiselle kaverille, että nyt vois vähän tahtia lisätä ja sitten juostiin pitkän matkan oikein pitkillä harppauksilla, ihmeellistä kun sitä jaksoikin ihan hyvin vaikka tahti koveni =)

Nyt en enää ollenkaan tajua, että pari tuntia sitten olo oli tuollainen kun tuossa aikaisemmin kirjoittelin, se hävis ihan kokonaan-Ihanaa!!!

Hyvää Yötä,

Ororo

Vierailija
30/39 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paino tismalleen samassa kuin viime viikolla 82.7kg, no pitää olla tyytyväinen ettei kuitenkaan tullut plussaa, sillä keskiviikkona mopo karkasi käsistä minullakin ja tuli syötyä yhtä ja toista enemmän kuin laki sallii! Mutta ylpeä olen siitä että olin pyörällä töissä yhtenä päivänä kun työmatka edestakaisin on 28km ja spinningissä olen ollut kaksi kertaa.

Nyt täytyy taas alkaa kirjaamaan pisteet ylös, koska jos niitä ei kirjaa ja laskee vain päässä niin tulee syötyä liikaa.

ORORO: Me ollaan aika lailla samankokoisia ku pituuskin on melki sama ja sama tunne on mulla ja isoksi monet kerrat " haukuttu" oletpas iso nainen ja vielä sekin lisää että olen sellaisessa työpaikassa jossa työntekijöitä n.35 ja onkonhan yksi mies minua pitempi:) että kyllä sitä tuntee itsensä välillä jättiläiseksi.

Nyt itseä niskasta kiinni ja tsemppiä kaikille viikonloppuun!

Onneksi on perjantai!!

31/39 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ORORO:Voi miten mulle tuli paha mieli sun puolestasi..tuommoiset puheet on kyllä niin masentavia ja sen ottaa ainakin niin, vaikkei toiset sitä millään pahalla varmasti edes tarkoita!

Mutta vaikka kuinka masentaiskin nuo jutut niin toisaaltaan ne voi saada semmosen kiukkutsempinkin päälle, että perskule soikoon en mä enää kauan omaa näitäkään liikakiloja vaan näytän teille typerille immeisille ja muille kanssa, että mähän pystyn karistamaan ne ;o)!!

Ja tää on niin pitkä projekti, että muutaman päivän mussutuksista ei missään nimessä saa luovuttaa, sillä siten ne kilot ei ikimaailmassa karise vaan päinvastoin lisääntyy vaan ja sitähän me ei haluta ;o)!?!

Hienolta kuulosti teidän juoksu-/uintireissu..oih..kyllä se siitä lähtee taas ja muista, että et luovuta, vaikka miten tuntuis siltä välillä..niin mullakin on tuntunut pitkin matkaa, mutta edelleen täällä vaan kärvistelen ja muistutukseksi, että mullahan oli vuosi sitten painoa 3kg vähempi mitä nyt ja koko ajan olen laihduttanut kumminkin eli ei ne kilot karise luovuttamalla vaan sillä sisulla ja sinnillä jota meillä onneksi piisaa ;o)!!Tsemppiä kovasti!!

Nyt en ehdi enää muille kommentoida, kun lapset vaatii huomiota myös, mutta kaikille oikein ihanaista viikonloppua ja tietty hirmusti tsemppiä!

t.köris

Vierailija
32/39 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muuton takia nettiyhteys jo katkaistu. Vaakakin on jo pakattu pahvilaatikkoon. Palasin tosiaan töihin viime kuussa ja heti huomaa että työruokalan safkat lisää painoa. Olen koittanut harrastaa hyötyliikuntaa mahdollisimman paljon. Jänskättää vähän mitä se vaaka sanoo kun seuraavan kerran sille astuu. Jäätelön syöntiä pitäis vähentää, ollaan käyty miltei joka päivä ulkona jätskillä työkavereiden kanssa.

Hienosti näyttää porukka tsemppaavan! Minäkin olen hengessä mukana. Hyvät viikonloput!

Vierailija
33/39 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ihanat ilmat ja kiirettä riittänyt, en ole ehtinyt lukemaan kaikkia kirjoituksia, mutta pikaisesti omat tulokset. Ihmettelin suuresti mistä iso pudotus, mutta olihan se uskottava, kun toisen ihmisen kanssa tulosta tuijotettiin. Viikko oli kiireinen ja pisteet jäi toisinaan laskematta ja yleensä siitä seuraa plussaa, tai vähän pudotusta, mutta nyt oli lähtenyt 1,6 kg! Varmasti tulee taas tämän viikon aikana tasaamaan, mutta hyvän etten jo huolestunut.

Paino 2.1.: 81,7 kg

Pudotus viime viikolla: 1,6 kg

Paino nyt (tai siis punnitus tiistaina): 66,8 kg

Tavoite 65 kg

Minlee: Minulle laita siis tavoite 65 kg, kesä voi olla hieman hiljaisempaa näissä laihdutuskuvioissa, mutta tuo on lopullinen tavoite ja siihenhän on matkaa vain 1,8 kg. Toivotaan, että se olisi sitten pois.

Kirjotellaan paremmalla ajalla. Yritän ehtiä lukemaan kaikki kirjoituksetkin vielä läpi..

Loka06

Vierailija
34/39 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihania tsemppisanoja täällä on kirjoiteltu!

Onnea LOKA06, mahtava pudotus, oikein kateeksi käy kun toisilla putoaa paino tuollain vahingossa=)

Tänään on tiedossa juhlintaa, mutta nyt on taas mieli paljon parempi ja motivaatio pitää suun kurissa, auttoi toi eilinen lenkki ja teidän kommentit!

Tsemppiä ja halauksia viikonloppuun!

Ororo

Vierailija
35/39 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tervetulotoivotuksista, on ihan kiva mieli aloitaa taas urakka alusta (korkojen kera) teidän kanssa!

Nyt on kamala kiire, ollaan lähdössä viikonlopuksi telttailemaan, joten laitan vaan näin lyhykäisesti aloituspainoni parin viikon takaa ;*kuiskaa* 93.7 kg Hyi! Älkää kertoko kellekkään!!! Oli se kyllä kerran jo ysiviidessäkin... Pituutta on edelleen se 173 cm, ja jos nyt tavoittelisin ysikymppiä kesän loppuun mennessä. Ihan masentavaa. Juuri ennen raskautta painoin 78kg, siinäkin oli vielä rutkasti liikaa, mutta nyt sekin kuulostaisi ihan unelmapainolta!

Nyt syöttämään pikkutipusta, ja sit baanalle!

Ihanaista viikonloppua kaikille toivottelee Chicky

Vierailija
36/39 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan pikaisesti pistäytymään, ennen viikonlopun rientoja. Mitä olen lueskellut teidän kirjoituksia niin kaikilla on mahtava " draivi" päällä ja uskon etä ihan jokainen meistä pystyy laihduttamaan, kun vaan tuetaan toinen toisiamme :)

Mulla on kysymys: tukeeko teidän miehet teitä laihdutuksessa? Mä en saa tukea juuri yhtään ja musta tuntuu pahalta kun en voi miehelle iloita jos painoa on tippunut, se ei välitä tai vähättelee. Ja se ei usko että pystyn laihduttamaan.. No välillä tulee semmoinen olo, että näytämpäs sille, mut sit välillä masennun.. Kamalaa vuoristorataa. Ei tästä aiheesta meillä puhuta hirveesti kun en halua pahoittaa mieltäni sen kommenteilla. On myös päiviä, että se tukee mua ja kehuu, mut harvemmin. Muuten on kyllä kultainen mies ja huolehtiva, mutta miksi ei tässä asiassa tue mikä mulle on niin pirun tärkeä? Eikö se halua että laihdun? :( Nyyh. Ja se ite saa syödä vaikka puhasta läskiä niin se ei liho! Hyvähän se on niillä geeneillä elellä! Perhana..

No mut hyvää viikonloppua kaikille sisukkaille naisille :)

~Henniina

37/39 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kesäinen tuoksu tuolla ulkona! Aivan ihanaa:) Tällä viikolla oon nauttinut auringosta ja kesästä ihan täysillä! Oon makoillut ulkona, ja valitettavasti ehtinyt hieman polttaa jo ihoanikin... Oon myös päässyt grillauksen makuun...mitenkäs te muut?Oottekos te grillailleet jo?

Syömisten kans oon vähän lipsunutkin, mutta pääasiassa on kuitenkin mennyt ihan hyvin...

Ajatella et nyt tosiaankin on SE KESÄ, jota varten mä niin kovasti halusin hyvään kuntoon päästä! No kai sitä voi sanoa et oon myös jotenkin tuossa tavoitteessa onnistunut, kun alotin tiputtaan painoa silloin sieltä 68 kilosta ja nyt paino pyörii tuolla noin 10 kiloa pienemmissä luvuissa! MAHTAVAA:)Nyt mä vasta oikeestaan tajusin et toi paino on tosiaankin tippunut noin paljon!JIHAA!

Mitäs te naiset odotatte tältä kesältä? Mä ainakin aion nauttia joka hetkestä täysillä kun saan olla tuon ihanan pienen pojan kans tän kesän kotona!Ja uida sieluni kyllyydestä, ehdottomasti!Voi kun sitä muistaisi vaan vielä vähän useamminkin pysähtyä nauttimaan kaikista elämän pikku jutuista...

Sitten vielä ne tulokset, ennen kuin unohdan kokonaan, kun höpisen kaikkea muuta...

Paino viimeks 58,2

Paino tänä aamuna 57,6

muutos 600 grammaa

Oon ihan tyytyväinen, voi kun sitä vain joka viikko putoaisikin paino tähän malliin niin hyvin menis!

Vierailija
38/39 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

niin se on taas yksi viikko vierähtänyt ja ihanan

aktiivista porukkaa tässä ryhmässä. On mukava

käydä katsomassa mitä muille kuuluu ja kuinka

kukin on edistynyt.

Itselläni on nyt herkkua hieman tullut " otettua" kun

perjantaina oli tytön 5v synttärit ja jäihän niitä

eiliselle lauantaillekkin, huoh....

Eilen illalla sain oikein kunnolla taistella että en

olisi revennyt, ratkennut mässäilemään. TEKI NIIN

KOVASTI MIELI VAIKKA MITÄ, hevonen olisi varmaan

mennyt jos olisin periksi antanut, hih...

Kiva että suurimmalla osalla on mittarin suunta

alaspäin. Itse kävin tänään varkain vaakalla

ja " vain" -300g oli lähtenyt.... mutta onneksi edes

sen verran. Kamala kun tekee mieli alvariinsa

siellä vaakalla käydä katsomassa että olisiko JO

pudonnut lisää... tyhmää kai vai ????

Lapsoset kutsuvat joten HEIPS :D

Volga

ps. tervetuloa kaikki UUDET ja " Vanhat" kiva että

saadaan lisää porukkaa ja uusia kujeita :D

Vierailija
39/39 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin näyttää tuo ensi viikon lista lupaavammalta.

Eli: Alku 81,4

Nyt 80,0

Pudotusta 1,4kg

Ja se tavoite elokuulle oli se 70kg.

Alkuun tämä aina onnistuu ja sitten taas tyssää, toivottavasti ei tällä kertaa. Nyt nukkumaan, pitkä työpäivä takana.

Hyvää yötä!

Elaine

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän