Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ ENSIKOT VKO 23 ~*~*~

04.06.2007 |

[color=maroon]Pikaisesti päätin aloittaa työpäivän kirjottamalla teille. Viikonloppu meni pihatöitä tehdessä ja pikasesti miehen vanhempien luona käymiseen. Meillä koira kävi tälle kesälle ensimmäisen kerran uimassa. Ei meinannu ensin veteen mennä, mutta pienen suostuttelen jälkeen polski hetken.

[color=darkblue]MaryRose: Suuren suuret pahoittelut yhteisen tien päättymisestä. On ollut mukavaa ku oot ollu täällä meidän seurana ja jakamassa kuumeilutuntemuksia. Kaikkea hyvää jatkoon :)

Marzu: pahoittelut tätskä johdosta. Eiks se ollu niin että lupauduit ottamaan hoitoon tuon meidän enskojen esittelypinon? Voisin pian sen luovuttaa, ku mun kesälomakin lähenee enkä pahemmin silloin koneella kerkee istumaan.

Cerise: Mikä siellä on tilanne? Mulla kieltämättä oli sama tilanne pillereiden lopettamisen jälkeen et iho alko kukkimaan. Onneks se on nyt vähän rauhottunut eikä näytä niin pahalta ku vuos sitten.

Butterfly: voi kun ikävää teidän koirulin kannalta ku joutuu eläinlääkärissä käymään. Niin eikä ne reissut todellakaan mitään halpoja oo, sen huomasin tässä kevään aikana. Kivasti niihin rahaa uppos. Toivottavasti pysyy nyt terveenä.

Sanle: moi, kiva kun käyt meitä morjenstamassa tuolta toiselta puolelta. Kivaa kuulla että siellä on kaikki kunnossa ja menee hienosti.

Bubus: eikös teillä ollu se koira hoffitus? Meillä kanssa otettiin koiralle vakuutus ja tässä keväällä ku haettiin vakuutuksesta korvauksia niin todettiin, et todella saa sairastaa ennekun sieltä saa jotain takas. Vakuutus maksaa ja sitten vielä on oma vastuu yms maksut ennen kuin rupee samaan sieltä korvauksia. No, mutta hyvä se on kuitenkin olla. Ikinä ei tiedä mitä koira keksii tai mitä sille tapahtuu.

Toivottavasti pian löytyis selitys tuohon miks menkat pysyy poissa.

Sandette: ikävää et tätskä sinne löys, pahoittelut

[color=maroon]Omaan napaa mulla ei oo mitään ihmeellistä kerrottavaa, ovista en saanu tikuttamalla näkymään, mulla ku oli tikuttamisesta välipäiviä (laiskimus olin), mutta silti on tässä ahkerasti peittoja heiluteltu :) Vielä ei tarvi kuitenkana piinailla. Kiitos pitkien kiertojen.

Kesälomaa odottelen, mutta siihen on vielä aikaa. Joudun kohta livahtamaan töistä hammaslääkäriin, ei kivaa ku inhoon sitä paikkaa, mutta pakko mikä pakko..

Ai niin, tässä linkki viime viikon pinoon:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10422590&p=1&tmode=1&smod…

Aurinkoista viikkoa kaikille enskoille

-Sara-Maria kp 26/33-46-

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi mukavasti kanien häkin siivouksella,ja vihdoinkin toinen niistä tajus mihin pitäis pissiä.Heh.

Eilen sitten teloin taas itteeni,tosin tietämättäni. Mulla kun osuu reidet yhteen ku kävelee ni eilen sitten tepestelin hame päällä sellasen 2-3km ja tuloksena hiertymät sisä reisissä. Ja pahalta näyttää,auts =(

HUomenna olis juu tarkoitus mennä helsinkiin kaivarin ilmais konserttia katsomaan. Saapi nähdä milloin sitä pääsee sitten nukkumaan ja maanantaina olis taas kuitenki herätys ennen viittä. Huh huh.

Rusketusta en oo saanut yhtään vaikka eilen kovasti yritinkin. Pitää varmaan lähtee tänään yrittää paremmin.

Huomenna ukkokin iltasella kotiutuu ja pääsee taas yrittää pupuiluakin sitten. Nyt oon kyllä saanu ihan yvin nukuttuakin toisin ku viimeks. JOhtuu varmaan täst kuumuudesta ku veto iha veke muutenki. Tai sit alan jo tottuu tilanteeseen " kesäleskinä" olemisesta.

Jep,pakko sitä kai on laittaa ittensä kuntoo ja lähtee arskaa palvomaan edes patsille jos ei muuten.

Ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille!!

Vierailija
22/24 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa tämä puhumattomuus:/ Nyt jo kolmas päivä menossa ku ei oo saanu sanaista arkkua auki... Näin puheliaana ihmisenä tuottaa hiukka hankaluuksia=) Jospa tämä tästä...

Kuulostipas tutulta tuo marzun hameen kanssa kävely ongelma. Mä kanssa jotenkin unohdan tässä kesän alussa, että hameen kanssa ei kande pitkiä matkoja kävellä. Eilenkin illalla koiran kanssa lähdin lenkille hame päällä. Tällä kertaa selvisin säikähdyksellä eikä onnettomuutta sattunu. On joskus ollut hitsin kipeet jalat hamekävelyjen jälkeen. Toivottavasti marzun jalat pian paranee! =)

Fiiulle tsemppiä piinailujen kanssa bdbdbdbd :) Toivon mukaan ilkimys täti tajuu pysyy hyvin kaukana sieltä teiän luota!!!

ON: Mä taas tänään jotenkin niin kyllästyin tähän kasvavaan mahaan (kun kasvaa ihan väärästä syystä...). Mä oon kyllä jo niin monta kertaa luovuttanu noitten laihisten kaa mut tiiä pitäskö taas rupee elämäntapamuutokseen. On niin paljon kuullu siitä että paino vaikuttaa siihen et tuleeks raskaaks vai ei ts. kuin nopeesti raskautuu. En sit tiiä pitääks paikkaansa mut näin olen kuullut. Pitäisköhän liittyä tonne elleihin, jos se vaikka kannustais vähän tässä painon pudotuksessa.

Kukahan tulis meille siivoo?!? Pitäs ruveta urakoimaan ku appivanhemmat (siis tulevat sellaiset...) tulee huomenna käymään. Sit pitäs leipoa ja kaikkee. Hyvä kun aina jätän kaikki näin viime tippaan;) No juu hauskaa viikonlopun jatkoa ja vilkutuksia kaikille=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa piipahdan kurkistamassa teitä ja kuulumisia.

Koiramammalle onnea avioitumisen johdosta!

Taukoni aikana plussanneille, oikein paljon onnea ja ihanaa odotusta! bdbdbdbd, että kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Mary: Iso hali ja voimia kaikkeen mitä elämä tuo tullessaan!

On: Minä taidan nyt lopetella pinoutumisen tänne ensikkojen pinoon ja siirtyä tuonne lapsettomuuspuolelle. Meillä on lapsettomuustutkimukset käynnissä ja syksyllä pääsemme naistentautien polille tarkempiin selvityksiin ja minun endon sekä lapsettomuuden hoitoa suunnittelemaan. Kilpirauhasarvot ja prolaktiinin ovat verikokeissa ihan ok, ensiviikolla menen progesteroni verikokeeseen, josta selviää ovuloinko lainkaan tässä kierrossa. Ultran perusteella minulla on endometrioosikysta toisessa munasarjassa ja toinen on liimaantunut kohtuun kiinni endon vuoksi. Ei siis vaikuta kovin lupaavalta, mutta toivossa elän kuitenkin! Miehen tilanne on melkein ok, hyvälaatuisia siimahäntiä on paljon, mutta näytteessä on myös vasta-aineita, joten siimahäntien elinikä on turhan lyhyt. Nyt siis odottelemme syksyä toiveikkain mielin.

Kaikesta huolimatta elämä maistuu ihan hyvältä. Ensi viikonloppuna pääsemme veljenpojan kummeiksi ja ystävät sekä molempien perheet ovat olleet suureksi tueksi jo tässä alkuvaiheessa, kun asioita on selvitelty.

Voimia ja hyvää kesää kaikille ensikoille! Tavataanhan odottajien joukossa!

Kiitos kaikille ihanista keskusteluista täällä ja korvaamattomasta vertaistuesta. On ollut ihanaa iloita plussista yhdessä ja toisaalta kantaa murheetkin synkkinä päivinä. Täällä on voinut olla elämän koskettama monella tapaa!

T: nellamaija

Vierailija
24/24 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis varmaan piänyt uusi pino laittaa, mutta en mä ole ihan varma osaanko?? en jaksa nyt alkaa miettii sitä kun on vaikka ja mitä tekemistä.. kouluhommia ihan hirmusti..

koiramamma: miehen sisko asuu muurolassa. ja mies itte on kotoisin yt:ltä no kyl minusta rovaniemi on melkein " kunnon" lappia, mut oulu ei ole sitä nähnytkään =D

ei tässä nyt mitään kummaa,, eilen tosiaan olin marzun kanssa kaivarissa kattelee bändei ja aria ei nähty koska se oli esiintynyt ekana ja me tultiin vähän myöhäs, mutta kaikki muut kyl..