~*~*~ ENSIKOT VKO 23 ~*~*~
[color=maroon]Pikaisesti päätin aloittaa työpäivän kirjottamalla teille. Viikonloppu meni pihatöitä tehdessä ja pikasesti miehen vanhempien luona käymiseen. Meillä koira kävi tälle kesälle ensimmäisen kerran uimassa. Ei meinannu ensin veteen mennä, mutta pienen suostuttelen jälkeen polski hetken.
[color=darkblue]MaryRose: Suuren suuret pahoittelut yhteisen tien päättymisestä. On ollut mukavaa ku oot ollu täällä meidän seurana ja jakamassa kuumeilutuntemuksia. Kaikkea hyvää jatkoon :)
Marzu: pahoittelut tätskä johdosta. Eiks se ollu niin että lupauduit ottamaan hoitoon tuon meidän enskojen esittelypinon? Voisin pian sen luovuttaa, ku mun kesälomakin lähenee enkä pahemmin silloin koneella kerkee istumaan.
Cerise: Mikä siellä on tilanne? Mulla kieltämättä oli sama tilanne pillereiden lopettamisen jälkeen et iho alko kukkimaan. Onneks se on nyt vähän rauhottunut eikä näytä niin pahalta ku vuos sitten.
Butterfly: voi kun ikävää teidän koirulin kannalta ku joutuu eläinlääkärissä käymään. Niin eikä ne reissut todellakaan mitään halpoja oo, sen huomasin tässä kevään aikana. Kivasti niihin rahaa uppos. Toivottavasti pysyy nyt terveenä.
Sanle: moi, kiva kun käyt meitä morjenstamassa tuolta toiselta puolelta. Kivaa kuulla että siellä on kaikki kunnossa ja menee hienosti.
Bubus: eikös teillä ollu se koira hoffitus? Meillä kanssa otettiin koiralle vakuutus ja tässä keväällä ku haettiin vakuutuksesta korvauksia niin todettiin, et todella saa sairastaa ennekun sieltä saa jotain takas. Vakuutus maksaa ja sitten vielä on oma vastuu yms maksut ennen kuin rupee samaan sieltä korvauksia. No, mutta hyvä se on kuitenkin olla. Ikinä ei tiedä mitä koira keksii tai mitä sille tapahtuu.
Toivottavasti pian löytyis selitys tuohon miks menkat pysyy poissa.
Sandette: ikävää et tätskä sinne löys, pahoittelut
[color=maroon]Omaan napaa mulla ei oo mitään ihmeellistä kerrottavaa, ovista en saanu tikuttamalla näkymään, mulla ku oli tikuttamisesta välipäiviä (laiskimus olin), mutta silti on tässä ahkerasti peittoja heiluteltu :) Vielä ei tarvi kuitenkana piinailla. Kiitos pitkien kiertojen.
Kesälomaa odottelen, mutta siihen on vielä aikaa. Joudun kohta livahtamaan töistä hammaslääkäriin, ei kivaa ku inhoon sitä paikkaa, mutta pakko mikä pakko..
Ai niin, tässä linkki viime viikon pinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10422590&p=1&tmode=1&smod…
Aurinkoista viikkoa kaikille enskoille
-Sara-Maria kp 26/33-46-
Kommentit (24)
Moi!
Ajattelin tulla moikkaamaan teitä tuolta o-puolelta, kun huomasin vähän ikävämpiäkin uutisia täällä... eli:
MaryRose: tosi suuret pahoittelut siulle suhteen päättymisestä. Jaksuja nyt, muista pitää huolta itsestäsi! Ja suuret kiitokset, kun olet täällä enskoissa ollut mukana, aina olet muita tsempannut ja piristänyt!
Sitten huomasin, että valitettavasti tuonnekin l-puolelle on täältä entisiä kuumeilukavereita joutunut siirtymään... Teille kaikille voimia tuleviin hoitoihin ja o-puolella toivottavasti tavataan!
Omaa napaa sen verran, että raskaus on ihan kohtuullisen hyvin (pieniä vaivoja lukuunottamatta) mennyt. Masu kasvaa kovaa vauhtia, kävin jo ostamassa äitiyshousut ja -paidan viime viikolla. Ja nyt tämän hellekauden alkaessa huomasin, että vanhoja shortseja ja hameita on turha kuvitella saavansa päälle, joten taidanpa joutua marssimaan sinne kauppaan uudelleenkin kohta! Eka ultra oli 11.5., sen mukaan kaikki kunnossa ja Pätkis liikuskeli kovin vilkkaasti : )
Kaikille teille kuumeilijoille PLUSSATUULIA ja aurinkoista kesää toivottelee
Dajm + Pätkis rv 15+4
MaryRose - Voi ei! Mitä uutisia täällä onkaan!! Suurimmat pahoitteluni. Itke itkut pois ja koeta jaksaa joskus nousta murheen keskeltä. Onko suhde kokonaan ohi vai onko mahdollisuuksia vielä palata? Iso halaus ja paljon voimia sulle!
s-k - Onnea valmistuneelle!
Sandette ja Marzu - pahoittelut tädistä. Marzulla oli pupuja, millaisia? Rotu? Ovat varmasti ihania. :)
Eläinteemassa kun ollaan, niin Butterflyn koiralle terkkuja ja paranemista! :)
Bubus -Toivottavasti menkat pian tulevat ja saat selvyyden tilanteeseesi. On varmasti kurjaa tuo.
Sara-Marialle pitkiä hermoja pitkään kiertoon. Jatkakaa peittojen heiluttelua, niin aika menee rattoisammin! ;)
Cerise - On tosiaan kunnianhimoinen suunnitelma. Sunnuntaihin on pitkä aika.. Mutta juuri noinhan sitä pitäisi toimiakin. Toivottavasti saat pidettyä itsesi kurissa. Eli pitkiä hermoja sinnekin! :) Omat näpyt on muuten aina runsaimmat, kun ne on omassa naamassa. Eihän sitä muiden näppyjä oikein edes huomaa saati sitten että niistä mitenkään stressiä ottaisi.
Sanlelle ja Dajmille isot terveiset! :) Kivaa, että kävitte kertomassa kuulumisia! Ja mikä parhainta, hauskaa että teillä menee kaikki hyvin. Tsemppiä toivottavasti helteiseen kesään! :)
ON: Tuolla helmikuisissa jo kerroin, että mulla jäi siitä viime kierron haamusta ihmeellinen fiilis tuonne alavatsaan. En oikein tiedä mikä vaivaa, mutta välillä oikein koskee yhteen ja samaan kohtaan. Kävin jo kerran gynellä, mutta se perustutkimuksen pohjalta sanoi, että kaikki on kunnossa. No, sen jälkeen on pari kertaa tullut yhdyntäkipuja siinä samassa kohdassa tuntuen ja nyt mietin että pitäskö mennä uusiksi käymään. Ultraiskohan ne? Sellainen maksaa varmasti kamalasti yksityisellä? Mikä mulla on??
Oviksen oletan olleen viikonloppuna, mutta ei nyt tässä tilanteessa oikein uskalla mitään toivoa, kun ei oikein tiedä itsestä että onko kaikki kunnossa. Ahdistavaa.
Muutto on edelleen kaaoksessa, tavarat hujanhajan...
- Paaru 18/27-33
Hauskaa viikon alkua kaikille:)
MaryRose: Voi tosi ikävää kuulla että teiän suhde päättyi:( Jaksamisia sinne!
Marzu: Toivotaan että allergia pysyy loitolla=) Onnea pupujen johdosta!
Cerise: Plussatuulia sinnepäin!!=) Ois niin kiva kuulla iloisia vauvauutisia välillä... Toivotaan että maltat odotella sen testin kanssa.
Paaru: Käyhän äkkii lääkärissä selvittää mikä vialla. Voihan se ollakii et se ei oo mitään vakavaa mut epätietosuudessa on ikävä elää. Tsemppii sinne ja yrittäkäähän jaksaa pupuilla kaikesta huolimatta:)
Itellä ei oikeen mitään ihmeellistä... Kuume läks mutta flunssa on ihan hirvee. Tänää pitäs illalla lähtee kattoo leffateatteriin Pirates of the Caribean 3. Saa nähdä miten siellä jaksaa niin pitkään istuskella ku melkein kolme tuntia kestää. Toivotaan et on ees hyvä...=)
Terkuin Butterfly kp 7 (vasta plääh...)
täti tuli sopivati keuhkoputkentulehduksen seuraksi, on sitä ooteltukkiia, piti tulla viimekuun 25, pikkasenko kierto sekaisin, anteeksi omanapa, mutku ei oikeen ajatuskule ku on tukkonen olo.. koitan täl viikolla lisää kirjottella, pärjäilkää, ja maryrose: tsemppiä sulle ja toivottavasti joskus viel täällä törmäillään..
Jonriik
siis kirjoitin varmaan hiukan epäselvästi, kun kirjoitin tuosta tädistä se ei ollut tullut mutta nyt se tuli oikein hirmuisella vauhdilla.. kouraisi mahaa todella pahasti, mutta nyt on ookoo olo, vaikka vuotaakin kovasti..
ja kierto oli tasan 28/28
mua oikein ällöttää tuo kuumuus on ihan poikki..
sitten taas tää mikä mulla on joka toinen vuosi keväällä, että mun korvat menee niin lukkoon etten kuule mitään oikeestaan, vaikku on niin paksua ja sitten mutkikkaat korvakäytävät.. pitää puhdistella..
maryrose: siis voi eih!! todella harmillista, mutta pode ensin se kaikki p***a pois sisältäsi ja sitten alkaa miettii, mitä kaikkea ihanaa ja kivaa on koettavana..
Taidan huomenna soitella lekuriin josko testaisivat olenko allerginen heinälle tai kaneille. Silmät kutisee,mutta syy voi olla myös tuon ilman kun toi siitepöly on kaikist pahin mikä mulle tekee tän. Toivon nyt vaan ettei ois mitää muuta...
Mary-Rose: Voi ei...toi tuli kyllä tosiaan aivan yllätyksenä ainakin mulle. Mutta yritä jaksaa,voimia sinne!!
Sara-Maria: Juu kyllä se mulle käy että otan pestin vastaan =) kerro vain milloin ja mitä pitää tehdä,niin hoidan kyllä homman.
Paaru: En ikinä kuvitellu että pupuja ottaisin. Joskus ollut marsuja ja hermot meni purujen kanssa taistellessa mutta tässä sitä taas ollaan... Juu elikkä ne on nyt vähän yli kuukauden ikäsiä. Toinen on kääpiöluppakorva sellanen luonnonharmaa ja toinen on hermeliini, valkoinen ja puna silmäinen. Luttanoita ovat.
Jonriik: Pahoittelut tädistä.Ja koita parantua!!
Butterfly: Koitappa sinäkin parannella ittes...
Eipä tässä nyt sitten muuta,kuin vilkutuksia kaikille!!!
Tätiä edelleen koitan häätää pois,pikkasen vielä tuhruttelee.
Käytiin siellä 2vk:n naimhareissulla. Häät oli 26.5. ja me ollaan nyt virallisesti " vaihdettu renkaat" . Häämatkana meillä oli Tallinnan risteily Galaxyllä 28.-29.5. Hytti oli semmonen DeLuxe-malli ja oli tosi hienoa. <3 Mies oli ekaa kertaa laivalla ja oli kuin pikkupoika kun katseli laivoja ym. :D Olikin aivan hirveä stressaavaa olla se viikko ennen häitä siellä äidin luona, kaikki ne järjestelyt yms. Mukavaa hermolepoa se risteily. Kotiinpäin ajomatka tultiin miehen siskon (Hämeenlinna) ja anoppilan (Posio) kautta. Eilen illalla 23 aikaan oltiin saatu auto purettua ja nyt nuo kaikki tavarat oottais tuolla, että saisin ne kaappeihin. :(
MaryRose: Pahoittelut. *iso hali* Toivottavasti nähdään sinut täällä tulevaisuudessa. <3
ON: Piinailut olis aluillaan kp varmaan jotain 28/28-29. Pupuiltu ei olla otti aikaan kovinkaan hirveästi, että toiveet ei niin kauhean korkealla... mutta silti. :I Noh, jos ei tärppää niin mulle oli tullut postissa monelle kuulle noita ovistikkuja ja muutama raskaustesti. :)
-Rouva Koiruus-
KOIRAMAMMAlle valtavat onnittelut! Tervetuloa rouvasäätyyn! :) Rouvana on mahtavaa! :) Olitkos perinteinen ja otit miehen nimen vai ottiko hän sinun vai kuljetteko kenties molemmat edelleen vanhoilla nimillänne? Minä vaihdoin miehen nimeen muutama kk sitten. On vaihtunut ihan luontevasti, nykyään vanha nimi tuntuu jo ihan vieraalle. Ihmettelen oikein miten nopeasti tämä henkinen muutos tapahtui!
Sandette - sori, sekoilin vähän sun kanssas ton tädin suhteen. Mutta nyt, ajallaan, pahoittelut :)
Jonriik kans, uuteen kiertoon! Tsemppiä sen luuskan jälkeiseen elämään :)
Marzulle ja Butterflylle parempia oloja. Toivottavasti Marzun oireet eivät johdu uusista tulokkaista!
Sara-Maria - millos loma alkaa? Oon NIIIIIIIIIIIN kateellinen kaikille, joilla on lomaa. Mulla ei ole vielä eläissäni kesälomaa ollut, vaiks ikää on jo päälle 30v.. :( Ei pätkillä lomaa saa. Ajattelin kyllä pitää pari viikkoa, menköön talous kuralle!!! Ei muuten jaksa. Koetahan jaksaa vielä töissä. Onko sulla pitkä loma? Suunnitelmia? Vaikka ei lomalle suunnitelmia välttämättä tartte. Pääasia, että saa olla poissa töistä.. :)
ON: Ei ihmeellistä uutta. Soitin eilen lääkäriin niistä mun alavatsahommista ja gyne soittaa mulle torstaina, että miten sen ultrauksen kanssa on.
- Paaru 19/27-33
Koiramamma: Onnea!!
Varasin sitten ajan lääkäriin perjantaiks. Katellaan noita mun allergioita uudestaan ja testataan samalla toi kani ja heinä,et oonko niille vai en.
samalla ajattelin kysellä noista lääkkeistä että mites sitte jos tulen raskaaks,että mitä saan käyttää.
Kuulin tossa just että ukko lähteekin jo torstaina töihin =( eipä tässä ehi kauheesti yhessä sitten ollakaan enää.
Tänään sain nukkuu pikkasen pitempään,kun pomo sano että vasta ysiks töihin. Ihanaa... mutta huomenna taas yläs ennen viittä,äääh.
Mutta nyt kirjoittamaan työhakemusta.
Ompa ollut kuumia päiviä, tänään täällä Lapissakin näytti +35c auringossa. Ei paljon houkuttele koirien kanssa lenkkeillä...
paaru: Miehen nimen otin, on siinä mielessä vanhanaikainen. Miehen vaatimuksesta myös mentiin naimisiin, kuulemma pitää olla naimissa ennen kuin lapsia siunaantuu. Siksi tämä nopea etenemis vauhti. Itselläni ei avioliitto niin tärkeä, mutta kaikkea sitä tekee parisuhteen eteen. :D <3
marzu: Mulla on kaikki mahdolliset pöly- yms. allergiat, myös joitakin ruoka-aineita. :( Ei mitään herkkua. Koirille ja muille eläimillekin olen ollut koko ikäni allerginen, mutta murrosiässä oireet vähenivät. Koirarakas kun olen, niin omat koirat hommasin heti, kun muutin pois äidin helmoista. Eikä niistä pahemmin ole oireita tullut, tosin joskus on nenä tukkoinen mutta sehän saattaa johtua ihan pölypunkeista. :D Nyt mulla onkin tosi paha siitepölyallergia päällä ja arveluttaa syödä mitään lääkkeitä, kun jos vaikka tuleekin raskaaksi. Kävinkin netissä etsimässä vähän tietoa. Löysin mm.
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin nettisivuilta:
" Mitä allergialääkkeitä raskauden ja imetyksen aikana voi käyttää? Voiko antihistamiineja käyttää turvallisesti?
Allergian hoitoon raskauden ja imetyksen aikana suositellaan ensisijaisesti paikallishoitolääkkeitä (nenäsumutteet, silmätipat). Nämä ovat paikallisten oireiden hoidossa yleensä vähintäänkin yhtä tehokkaita kuin suun kautta otetut allergialääkkeet. Lisäksi paikallisesti annosteltuna lääkkeestä imeytyy vain vähäinen määrä verenkiertoon, jolloin sikiön altistus jää vähäiseksi, ja vastaavasti imetyksen aikana lääkemäärä maidossa jää mitättömän pieneksi.
Jos äiti on vahingossa käyttänyt raskauden alkuvaiheessa antihistamiinia, ei tämä anna aihetta mihinkään erityistoimiin. Antihistamiinit eivät lääkeryhmänä näytä olevan selkeästi vahingollisia."
Itsellä reseptilääkkeenä Cirrus tabletteja, jossa on kahta vaikuttavaa ainetta. Setiritsiiniä, joka kuuluu ns. antihistamiineihin, sekä pseudoefedriini, joka on adrenaliinin sukuinen, sympaattiseen hermostoon vaikuttava aine. Raskauden aikana käyttöä tulisi välttää turvallisuussyistä, eikä saa käyttää imetyksen aikana. Jotain luin vielä siitä, että sen vaikutusta raskauteen ei olla kauheasti tutkittu ihmisellä, mutta koe-eläimillä ei vaikutuksia näkynyt tms. Olen nyt syönyt myös Xyzal tabletteja, jota myös pitää välttää raskauden aikana. Muistaakseni luin myös, että raskauden alussa vähäinen käyttö ei olisi haitallista, kunhan käyttö lopetetaan heti kun raskaus huomataan.
No joo se niistä allergioista. Piinailu tiivistyy täällä, kp29/29. Jänskättää, vaikka ei niin aihetta olekkaan. Olo on kyllä ollut niin kärtyinen, että ei mikään ihme vaikka se täti sieltä huomenna kurvaisikin kylään. Kärtyisyys saattaa tosin johtua noista allergialääkkeistäkin, ainakin useimmat niistä aiheuttaa mm. uneliaisuutta/väsymystä ja silloin mulla on hermot tosi pinkeellä.
Mut jees. Palailleen astialle huomenna, toivottavasti tädistä ei vielä kuulu mitään.
-Koiruus the duhadedä-
[color=darkblue]Marzu: mä päivitän esittelypinon vielä tällä viikolla, infoan sua sitten ja laitan pienen ohjeistuksen, ok?
Dajm: moi, kiva et piipahdat kertomassa kuulumisia. Kivaa, että kaikki menee hyvin :) Toivottavasti me kaikki päästää pian teidän seuraan tuolle o-puolelle.
Paaru: toivottavasti saat selvyyden asiaan, jotta saa sen omasta mielestä pois vaivaamasta. Mulla alkaa juhannuksena kesäloma, pidän kolme viikkoa (viikko säästetään syksyyn) kieltämättä oon suunnittellu koko lomaks jotain menoa ja tekemistä, en kerkee kyllä pahemmin kotona oleileen. Ulkomaille lähdetään jo ennen juhannusta ja seuraava viikko menee sitten siellä. Tää on mun ensimmäinen kunnon loma sitten opiskelujen jälkeen :)
Butterfly: Oliko hyvä leffa?
Jonriik: ikävää et se täti paholainen sinne löys, pahoittelut. Paranemisia :)
Sandette: pahoittelut tätskästä.
Koiramamma: onnittelut tuoreelle rouvalle :) ja tsemppiä sinne piinailuun
[color=maroon]Eilen tuli sitten heitettyä talviturkki ja veteen pulahdettua. Ei se sitten niin kylmää ollukkaan miltä aluks vaikutti. Teki vaan tosi hyvää.
Aurinkoista päivää enskoille :)
-Sara-Maria kp 28/33-46-
Sara-Maria: Ok =)
Mä kärsin hartia kivuista..vaihteeks. Näitä työn haittapuolia.
" Viiminen" ilta ukon kanssa...huomenna kun tuun töistä niin se onkin jo häipynyt. Seuraavan kerran nähdään vasta sunnuntai iltana =( yksinäinen viikonloppu tiedossa kun ei mitään suunnitelmiakaan. Ois pitänyt lähteä Lahteen mutta senkin menin perumaan kun ei varaa tällä hetkellä humputella liikoja. Sunnuntaina kyllä tosin ois tarkoitus mennä tuonne Kaivarin ilmais konserttiin Sandetten kanssa,mutta saa nyt nähdä kuinka käy.
Minä poistunkin nyt venyttelemään...
sara-maria: kuinkas noita värejä sai laitettua? mulla oli se lapulla ylhäällä mutta yllätys yllätys.lappu on kadonnut. Olis kiva kans käyttää noita,mutta en muista kuinka se meni.
Sara-Maria: Hui oot käyny jo uimassa. Mut saa veteen korkeintaan heinäkuussa, jos sillonkaan;) Joskus pentuna tuli uiskenneltua kaks asteisessakin vedessä, mut ei kyllä enää. Kai sitä on vanhaks tullu:) Leffa oli toooosi hyvä. Olin kuullu kauheesti haukkuja siitä, mut mä ainaskii tykkäsin=)
Marzu: Tsemppiä yksinoloon viikonloppuna=)
Koiramammalle onnittelut vihkiytymisen johdosta! Tulee itellekin hääkuume näin kesäaikaan. Meillä ei vaan oo varaa järkätä häitä varmaan miljoonaan vuoteen:( Olikos teillä ihan kirkkohäät vai miten?
Oma napa jatkuu aika samanlaisena. Kuume tuli takas ja tällä hetkellä ei lähe ääntä yhtään. Pitikii lähtee sillo maanantaina hilluu kaupungille. Mä oon vaan niin kärsimätön ihminen et en jaksais millään maata sängyssä, jos olo tuntuu jo hyvältä. Ens viikolla pitäis varmaan lääkärille varata aika, jos ei helpotusta kuulu. Toivottavasti ei vaan ovis mee sivusuun nyt ku ei oikeen jaksa pupuilla. Tällä hetkellä menossa kp 10/29-33 et ovista vois ootella joskus ens viikon alussa. Ehkäpä tämä olo jo siihen mennessä helpottaa...
Kotiuduin just töistä ja ukko tuli rapussa vastaan. Pikasesti vaihettiin pusuja ja sit se häipy töihin. Nyt siis yksinäistä viikonloppua viettelen.
Hartiat on ihan jumissa, TAAS,ihan ku tulessa olis.
Mä sitten päätin että nyt lähtee " vararengas" vyötäröltä,josko sekin helpottais raskautumista sitten. Eli huomenna alkaa kunnon dietti,kestää jotain kuukauden verran. Kunnon rääkki,mut pitäis auttaa pudottaa kiloja hyvinkin. Tahdon timmin itteni takasin =)
Hullu minä...
Nyt meen mutustaa kesän ekat mansikat. Muita kesän herkkuja en saakaan kun vasta dietin jälkeen.
tosiaan on pitänyt mukavan lämpämää ilmaa, kyllä ainakin tarkenee, ihoa pistelee tämä kuumuu kun hikoilee..
aurinkoihottumaakin näkyy taas käsivarsissa, muistelisin et viime vuonna sitä ei ehtinyt tulla tai jotain. ukon kuorsaus kuuluu sohvalta.. sillä oli eilen sen koulun sellainen päätösjuhla tai joku sauna ilta ja nyt nukuttaa kun ei uni ole tullut.. huomenna on vielä viimoinen koulupäivä sillä
marzu: sama täällä mäkin haluan mun pelastusrenkaan pois, mut en viitsisi alkaa vesi-kahvi dieetille koska se ei ole terveellistä.. vaik seiskas jokskus olikin et joku oli laihduttanut silla oliko se jotain 30 kiloo viikos, eikä tullu mitn slerppuja.. ja sitten olen käynyt niissä jumpissa..
koiramamma: ai sie asut lapissa, enpäs tiennyt tuota,, missä päin siellä? mieheni sisko asuu kanssa siellä ja mieheni on sielt myös kotoisin ja on mulla sielt yks tai kaveriakin..
sandette kp 4/28
Kirjoittelen tähän sulle nyt viestiä, vaikket välttämättä tätä näekään..
En tiedä muistatko mua täältä kuumeilupuolelta, mielestäni oltiin samaan aikaan täällä.. No, periaatteessa sillä ei ole väliä..
Asiaan: Ensinnäkin pahoittelut suhteen päättymisestä :( Se on aina rankkaa ja kuten joku jo sanoikin, on tärkeää pitää huolta itsestään. Mullehan kävi samalla tavalla. Pitkä suhde takana ja jotenkin me päädyttiin eroon. Tästä on nyt reilu vuosi aikaa, vaikka meilläkin oli mennyt jo jonkin aikaa huonosti, eikä vähiten tän vauvakuumeilun takia.
Elin hetken omaa elämää, ja tapasin jo muutamia uusia miehiäkin, mutta kuukausien jälkeen me exäni kanssa huomattiin, että jollain tavalla joku meitä yhdistää.. Huomattiin, ettei välttämättä nähty lainkaan, mutta sitä tuli tekstattua tervehdyksiä ja välillä soitettua ihan kuin vanhaan hyvään aikaan..
Jostain se sitten taas lähti ja nyt uskaltauduin pari päivää sitten ilmoittautua taas tuonhne lapsettomuuspuolen enskoihin. Meillähän on ehkäisy jätetty pois jo 12/04. Mies ei kuitenkaan vielä ole ollut kovin innokas edes puhumaan hoidoista, mutta ehkä vielä jonain päivänä?
En edes tiedä mikä teidät ajoi erilleen, mutta ajattelin kuitenkin kirjoittaa, jos teillä vaikka sattuisi olemaan samanlainen tilanne. Kaikkihan sanoo, että " elämä voittaa, kun antaa ajan kulua" , se kuulostaa kliseeltä, mutta niin siinä kuitenkin käy. Jos ei exän kanssa, niin sitten jonkun muun kanssa..
Jaksamista sinulle ja hyvää kesää!
Oon@
Täällä on paistellut ihanasti ja valitettavan kuumasti aurinko... joka päivä. Koiria ei oo lenkitetty moneen herran aikaan, tänään sentään käytiin kaverin kanssa juoksuttamassa niitä ja nyt ne onneissaan syö poronluita takapihalla terassilla.
butterfly86: Oli juu kirkkohäät. Mun kotipaikkakunnalla on maailman ihanin kirkko, sen tunnelmaa ei voita mikään. Aito 1500-luvun harmaakivikirkko, nimeltään Pyhtään Pyhän Henrikin kirkko. Ei meilläkään ollut pahemmin säästöjä, kun alettiin häitä järkkäämään. Kaikki järjestettiin pienimmän budjetin mukaan, juhlapaikkana oli srk-talo ja kaikki syömiset yms. tehtiin itse ja tarjoilijatkin saatiin puoli-ilmaiseksi. Kaikenkaikkiaan häät jäivät/jäävät maksamaan n.2000¿ ja vieraita oli juhlissa n.50 henkeä. Meidän onneksi häälahjarahat kattoivat kulut +-0. :D
sandette83: Rovaniemellä asutaan, että ei ihan " kunnon" Lapissa. Mies on Posiolta kotoisin ja kuljetaan siellä tosi paljon ja suunnitellaan että josko tulevaisuudessa muutettaisiin sinne. Mies sitten töiden puolesta ajelee ihan ympäriämpäri Lappia ja muuta Pohjois-Suomea, mm. Oulu, Kemi, Tornio, Ranua jne.
ON: Olin taas vaihteeksi muistanut kp:t väärin, vain yhdellä päivällä tosin. Eli nyt menossa kp 30/28-29 ja tätiä ei kuulu. Kusettaa koko ajan aivan mahdottomasti, semmonen " paine" siellä koko ajan.... juu nou... :D Ehkä tämä on sitä! No joo... ei auta miettiä asiaa, vaan menen puutarhahommiin.
-Koiruus-
Kesä kaikilla, vai mitä?! Ihanaa kun on ollu näin mahtavat ilmat!
Heti alkuun Mary, oon tosi pahoillani tilanteestasi! Oli kyllä kieltämättä melko yllättävä käänne, mutta eihän sitä voi kaikkea aavistaakaan, mitä toisen elämässä on meneillään. Toivon sulle elämääsi kaikkea hyvää! Muista että asiat järjestyy aina, sitten aikanaan.
Dajm ja Sanle olivat käyneet kertomassa kuulumisia, tosi mukava kuulla että kaikki on hyvin! Viikkojakin jo mukavasti kasassa molemmilla.
Koiramammalle onnea rouvassäätyyn siirtymisestä! Pystyitkö nauttimaan päivästänne täysin siemauksin vai jännittikö kovin? Olen itsekin miettinyt risteilyä häämatkana, kun ei mihinkään kauas aiota lähteä, joten tuo Galaxy kuulosti aikas mukavalta! Oliko laiva miten kauan Tallinnassa?
ON: piinailen pitkästä aikaa! Apua! 28/28-32 mutta mahaa jo kipristelee inhottavasti, että taitaa käydä perinteisesti. Ovis saatiin hyödynnettyä kerrankin tosi hyvin että toiveet on ollu korkealla mutta.. En vain haluais heti tähän korkealtaputoamiskierteeseen, että elämä on aina pilalla kun menkat alkaa.. Tuntuu että on yritetty jo niin kauan, mutta onhan tässä taukoakin välissä ollut. Ja toisaalta, aiemmin on kuitenkin edes jollain tapaa yritetty ehkäistä, vaikka olenkin toivonut jo niin kauan salaa vauvaa. Aktiivisesti yrittäen tämä on vasta kolmas kierto.
Kaksi läheistä ystävää on raskaana ja muutenkin tuntuu että vauvoja pulpahtelee joka toiselle suvussa ja kaveripiirissä muutenkin. Mäkin haluan!!!
No, ei auta. Työt kutsuu. Toivottavasti lämpöä piisaa, mutta ei liikaa, jotta ei enskat läkähdy. Mukavaa viikonloppua!
Siis täällä meillä on kello vasta 8.20, töihinhän sitä pitäisi lähteä mut minkäs voi kun on näköjään aika koukussa palstailuun!!! No, mä teen niin paljon kuitenkin iltaisin ylitöitä joista ei makseta, että tänään aion mennä pikkaisen myöhässä töihin.
MaryRose: ikäviä uutisia, suuret pahoittelut suhteenne loppumisesta. Yritä katsoa tulevaisuuteen, nyt on ehkä raskasta mutta varmasti edessä on valoisampia päiviä!
Marzu ja miehensä ovat ryhtyneet pupuilemaan ihan kirjaimellisesti :-)
Sara-Maria kyseli mun tilannetta. Mulla edelleen piinaallistakin piinallisempi tilanne, jonka tiivistää kaksi sanaa : " kiertopäivä 35" . Jos vielä jaksaisi viikonloppuun, lähden ke työmatkalle jolta tulen takaisin la iltana, ajattelin että jos ei siihen mennessä ole menkat alkaneet niin sunnuntaina testaan. Aika kunnianhimoinen suunnitelma, saattaa olla että lipsuu... Finnirintamalla edelleen täyshyökkäys päällä, tämä on jotain täysin järkyttävää. Toisaalta, kun olen tottunut aika siistiin ihoon niin muutama kunnon näppy+ihomatoinen nenä tuntuu heti katastrofilta. Onhan tämä vielä varmaan kaukana kunnon aknesta.
Ihanaa, eilen oltiin miehen kanssa katsomassa ystävien kymmenpäiväistä vauvaa, voi että... Ei mikään ihan pikkuinen ole kyseessä, syntyi 4,2-kiloisena!!! Ihana oli pitää häntä sylissä ja hoivailla, ja toisaalta vietettiin nelistään vauvanhoidon lomassa tosi kiva ilta ihan entiseen tapaan (ruokailua, pari lasia viiniä, juteltiin mukavia ja pelattiin pari raivoisaa erää noppaa) - tosi kiva huomata, ettei vauvaperheessäkään tarvitse kaikesta sosiaalisesta elämästä luopua.
Näissä mietteissä, yritän raahautua sinne työpaikalle. Mukavaa viikonalkua!