Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olin lauantaina baarissa

Vierailija
04.06.2007 |

ja täytyy kyllä sanoa, että oli perseestä. Ravintolassa oli vain kourallinen ihmisiä, hekin olivat suurinosa tummaihoisia naisia ja turkkilaisia miehiä. Se määrä mikä kyseisessä ravintolassa on ihmisiä normaalisti niin nyt tosiaan oli laskettavissa paljonko ravintolassa oli ihmisiä. Siitäkin suurinosa oli pihalla tupakalla koko ajan, pöydät notkuivat täysiä tuoppeja ja drinkkilaseja ja niiden omistajat olivat ties missä.

Ulkona oli ahdistava olla, kun sielä oli paljon ulkomaalaisia miehiä etkä saanut rauhassa polttaa vaan koko ajan joku tuli lähentelemään. Monet polttivat vessassa ja portsareilla oli täysi työ kun piti koko ajan käydä hätyttämässä ihmisiä ulos, monet olivat menossa juomien kanssa ulos josta portsarit saivat monilta kännisiltä hirveät haukut. Käsirysyjäkin syntyi muutama.

Tanssilattialla sattui 3 miehen nyrkkitappelu ja missä portsarit? Ulkona tupakalla. Meno oli aika kaoottista ja itse lähdin jo 2 kotiin kun käpy paloi. Yhtään positiivistä kommenttia en kyseisestä laista kuullut vaan niin asiakkaat, portsarit kuin tarjoilijatkin valittivat. sain kuulla, että toisessa ravintolassa joka sijaitsee sadan metrin päässä tästä kyseisestä ravintolasta saa polttaa vielä kahden vuoden ajan.

Seuraavalla kerralla suuntaan sinne, kuten varmasti moni muukin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo oli turvaton kun portsarit olivat sisällä kun itse olit ulkona tupakalla ja päinvastoin. Eivät ikinä olleet sielä missä pitäisi olla. Ihmisiä oli myös todella vähän ja juotuaan moni käyttäytyi agressiivisesti eikä nätisti sanomalla mennyt perille, ettei sisällä saa enää polttaa. Itse en usko, että kyseinen laki tulee toimimaan.

Vierailija
2/6 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täysin päinvastaiset kokemukset!

Olo oli paljon parempi kuin aiemmin, selvästi tupakankrääsä ja passiivinen tupakointi tekevät olon huomattavasti kauheammaksi. Myös krapula oli aamulla mitätön verrattuna aiempiin jysäreihin.

Baarissa oli väkeä VALTAVASTI (valmistujaisviikonloppu), mutta nyt ei tullut samanlaisia ongelmia kuin usein; kukaan ei pummannut tupakkaa tai tulta (eikä näinollen rähissyt kun sitä ei ollut tarjolla) eikä heiluvia tupakoita tarvinnut väistellä peläten että vaatteet ovat täynnä reikiä ja pahimmassa tapauksessa joku älypää saa poltettua vieressä tanssivalta hiukset päästä...

Ja aamulla oli vielä iloinen yllätys tiedossa; vaatteet eivät haisseet tupakalle!

Mahtavaa, tämä laki oli yksi järkevimmistä pitkään aikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana aamulla huomata että vaatteet eivätkä hiukset haisseet tupakalta. Ne Stadin ravintolat jotka kiersin olivat lauantaina, olivat täynnä sillai sopivasti. Ei mitää järjetöntä ryysistä, mutta kuitenkin ihmisiä oli. Nyt voi taas alkaa käymään ravintoiloissa kun tupakointi sisätiloissa on loppunut. IHANAA, vaatteita ei tarvitse enää sen takia viedä pesulaan/pestä että ne haisevat tupakalle.

Vierailija
4/6 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse sauhuttelenkin baarissa oleessa, en ymmärrä miksi kaikkien muidenkin tarvitsisi tupakankärystä kärsiä. Ravintolassa, jossa itse olin oli erillinen tupakkahuone ja ihan hyvin toimi. tupakka on myrkkyä, eikä passiivisesta tupakoinnista tarvitse kärsiä. Me hölmöt jotka haluamme vaarantaa terveytemme, voimme tehdä sen ilman että muut siitä kärsivät.

Vierailija
5/6 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku tosi usein ne jotka polttaa nii puolustelee itteensä vaikka millä tekosyillä, vaikka kaikki tietää etttei polttamisessa ole mitään järkeä ja muut siitä joutuu oikeasti kärsimään varsinki ne jotka ei polta

Vierailija
6/6 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä luulet kumpi aiheutti enemmän ongelmia tupakkalaki vai alkoholin nauttiminen yli oman sietokyvyn????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän