Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen nykyään aina kiukkuinen ja ärtynyt? :o( Huudan lapsille enkä pysty lopettamaan.

Vierailija
03.10.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä kierre enkä tiedä miten tästä eroon..!

Lapset olleet viime aikoina tosi levottomia ja tekevät "pahojaan" minkä ehtivät, pienempi etenkin (on kyllä aina ollutkin mahdottoman vilkas). Syliä ja rakkautta kyllä on tarjolla, mutta en kertakaikkiaan JAKSA alituista ja jokapäiväistä temppuilua samojen asioitten kanssa. Ei auta hyvällä puhuminen, ainoa keino mitä osaan on että huudan. Eihän se tilannetta auta, mutta en todellakaan TIEDÄ mitä minun tulisi tehdä!

Lapset esim. temppuilevat ruokailun aikana ihan jatkuvasti, pienempi lähtee pöydästä sen sata kertaa, riekkuu tuoleilla, potkivat toistensa jalkoja, nahistelevat, pelleilevät ruoalla, ruoka on pahaa jne jne :o( Olen aivan hirvittävän väsynyt tähän tilanteeseen enkä tiedä mistä apua voisimme saada.

Niin, ja ennen olin hyvinkin kärsivällinen ja "asiallinen" äiti, nykyään olen itsekin kuin pahainen kakara kun huudan. Pyydän kyllä useimmiten aina anteeksi käytöstäni ja yritän selittää miksi hermostun ja huudan....

Aivan epätoivoinen tilanne :o((

Vierailija
2/5 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä pojat eri puolille pöytää, syö itse samaan aikaan. Pysäytä peli heti, kun aihetta. Esim. jos sotkevat ruualla--->lautanen pois, kunnes lapsi lupaa lopettaa

istu aivan lapsen viereen, ettei poika ehdi nouseen pöydästä pois. Siis todella tiukat rajat toiminnan tasolla (pelkkä puhe ja varsinkaan huutaminen ei auta), ja höllennä rajoja vasta kun lapset tietävät, miten pöydässä pitää olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain potkua ja jaksamista arkeen ja kumma kyllä,sitä kärsivällisyyttä myös.

Vierailija
4/5 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt kotona oloon. Oisko aika irrottautua hetkeksi...

Vierailija
5/5 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.omineet hyvää tuotetta taas itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän