Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli kiva olla kesamokilla. Lapset 3v ja 5v. Eka kesa heidan syntyman jalkeen, ku siella taas voi olla! Viime kesanakin sai koko ajan vahtia, missa kovat menijat menee!! Ei mitaan

Vierailija
03.06.2007 |

lomaa ja rauhaa. Nyt viikonloppuna huomasin, että siellähän on taas kiva olla! Lapset touhuili pihallakin omiaan, ei koittaneetkaan jokeen päin. Tuntui, että voisi alkaa vähän kohentelemaan 60-luvulla rakennettua mökkiä, että siellähän voi taas olla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla tuommoisia kokemuksia. Meillä isompi 7 ja toinen vielä masussa ja oma tontti hommattuna. Kolmen vuoden päästä olisi siis kiva, että mökkeilemään päästäisiin.

Vierailija
2/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 5, 3 ja pieni vauva. Ei sähköjä, juoksevaa vettä eikä muitakaan mukavuuksia. Oman perheen lisäksi mun pitäisi oletettavasti ruokkia vielä muutamia sukulaisiakin. Kauppakaan ei ole lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. Olen alkanut ostella sinne kaikkea tuolta ajalta, esim. astioita. Ennen sen ajan tavarat näytti hirveiltä! Mikähän mut on nyt niin muuttanu, että ostan niitä itse!?

Vierailija
4/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole viettänyt lasten kanssa kaikki kesät mökillä ilman sähköjä ja juoksevia vesiä. Hyvin on menny ja hauskaa ollut. Satunnaisia reissuja ollaan tehty Tykkimäelle yms silloin kun miehen loma on ollut. Lapset on keksiny tekemistä aina nytkin kova suunittelu meneillään majan parannus rakentamiseen ja kalastus reissujen miettimisineen. Me ollaan mökki-ihmisiä ja mikä sopii yhdelle ei sovi kaikille. Kiva päästä kasvimaata mylläämään. Niin ja lapset nyt 12, 9 ja 2v.