3kk seurustelua takana- olen raskaana...
Mitä tässä pitäisi tehdä? Ei asuta yhdessä, ei olla kihloissa. Vauva on vahinko, kuten varmaan arvaattekin. Olen 33v ja aina olen lasta halunnut. Miehellä on jo kaksi, mutta tapaa niitä joka toinen vkl.
Mies on ihana ja olen rakastunut, mutta kuinka uskallan kertoa tästä uutisesta hänelle?? Pelkään, että hän lähtee. Lapsista ei olla puhuttu:(
ja minä taas jossain sydämeni sopukoissa jopa toivoin tälläistä...eli siis ainakin haluaisin lapsen pitää. Toisaalta, yksinhuoltajuus ei kiinnosta, jos mies katoaa maisemista.
Apuja, vinkkejä? Hieman paska olo:(
Kommentit (5)
Teillä on kuitenkin lähes 9kk aikaa tottua ajatukseen. Kaikki ihan varmasti järjestyy.
Miehellä on oikeus ja velvollisuuskin tietää. Yhdessä sitten mietitte, miten etenette. Ja toivottavasti siinä on vielä riittävästi sulatteluaikaa, ettei tule tehtyä hätiköityjä ratkaisuja.
Riippuu niin paljon miehestä,vaikea ennustaa miten reagoi tapausta tuntematta
Oma lapsi kuitenkin parasta mitä voi saada,sinuna pitäisin jos kuitenkin lapsen haluaa, ei sitä " oikeaa" ajoitusta välttämättä myöhemmin enää tule
Tsemppiä!
tiedän kuitenkin, että mies ei nyt lapsia elämäänsä kaipaa...sillä tosiaan, hänellä on kaksi alle kouluikäistä jo olemassa ja niistäkin pitää huolehtia. Tätä hänen exää en ole koskaan tavannut.
Pelkään siis pahinta ja toivon parasta. Itse olisin halunnut asioiden menevän hieman eri tahtiin. Nyt mies ehti ' nähdä' minua ainoastaan sen 3kk ajan ns. normaalina. Kohta olen sitten hormoonihöyryinen lyllyvä valas:(
No, mutta en tästä enää nuorru- tai löydä yhtä ihanaa miestä. Jos se vaan pysyy...
jännittää ihan kamalasti...mies on tulossa tunnin kuluttua luokseni..
ap
kuule jos se on mukava ukko niin se on varmaan tyytyväinen... jos rupee ahistaan niin sopikaa että otatte silti pikku hiljaa... päivä kerrallaan, etkä ala mikskään nalkuttavaks akaks! ja raskaus hirmuksi!
kaikkea hyvää teille, toivottavasti saatte asiat järkkääntyyn!