Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
rintatulehdus & kesävaatetus
03.06.2007 |
Itsellä oli juuri viikko sitten rintatulehdus. En usko, että tuli kylmästä, mutta silti en nyt uskalla tällaisilla helteilläkään olla pelkässä t-paidassa. Oli sen verran ikävä kokemus. Kuinka hyvin muut suojaa rintansa ottaen huomioon, että ulkona n 25 astetta lämmintä? Käytänkö itse turhaan kaulaliinaa tissien ympärillä? :)
Kommentit (2)
Siis, että oli rinnat turvassa, mutta muuten ei hurjan raskaan näköinen varustus. Ei tullut ikinä mitään, vaikka tietysti mielestäni kyllä suojasin noilla keinoin ihan ok... Mulla oli kyllä liivinsuojukset koko ajan, kun maitoa tuppasi muutenkin valumaan jatkuvasti. Ehkä nekin osaltaan lämmitti!?!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
on suojattava! Kärsin parhaillaan tulehduksesta joka alkoi jo viime torstaina. Mulla on rinnanlämmittimet (ruskovilla-nimisestä kaupasta ostin) Ne on tosi hyvät, kun voi sujauttaa rintsikoihin. Mutta ei nekään riitä. Pidän kaulaliinaa kaulassa ja tungen sitä paidan sisään rintojen päälle. Rasittavaa, mutta näin on pakko toimia varmaan koko kesä...Takkia pidän ja villaista viittaa välillä ja heti tuntee jos rinta vähänkin kylmenee...