Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisitte, jos miehenne mojauttaisi teitä nyrkillä?

Vierailija
03.06.2007 |

En tarkoita silmitöntä hakkaamista, jossa veri roiskuu tms. vaan esimerkiksi jalkaan, käteen tms. mottaamista. Kertaluonteista siis. miten käsitellä asiaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin että mitä tarkoitit tuolla?!

Vierailija
2/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea oikeasti kuvitella miehen mottaavan, mutta aivan taatusti potkaisisin vähintään ja sanoisin että vitun ääliö lopeta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhua ja puhua. meillä on käynyt kerran vuosia sitten näin. molemmat oltiin yliväsyneutä ja elämäntilane oli vaikea. se sitten purkautui rajussa riidassa ja mies löi minua olkapäähän nyrkillä. säikähti itsekin ja pitkään vain itkettiin yhdessä. mut asiasta keskusteltiin paljon eikä se ole toistunut....ikää molemmilla oli 19 v. asiasta selvittiin ja nyt vuosien jälkeen ollaan edelleen onnellisesti yhdessä, kera kahden lapsen!

Vierailija
4/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarkoitus olisi satuttaa ja teko olisi tehty raivon vallassa, kun sanoja ei enää olisi, katsoisin että meillä olisi parisuhdeselvittelyn paikka.

Jos mies taas leikillään mottaisi/tönäisisi, vähän kuin sellaisena kiusoittelueleenä, en ottaisi sitä muuna kuin sellaisena. Se ei olisi graavia.

Tunnen tuntevani miehen aika hyvin, joten tiedän, että mikäli hänellä alkaisi " nyrkit puhua" , ottaisin asian tosi vakavasti. Koska sitten tietäisin, ettei hän ole " oma itsensä" ja että hän tarvitsee tosissaan apua.

Meistä minä olen paljon aggressiivisempi ja todennäköisempi " mottaaja" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi