G: Itkitkö, kun katsoit televisiosta prinsessa Dianan hautajaisia?
Ja kun Elton John esitti kappaleensa " Goodbye England' s Rose" .
Kommentit (13)
ja pojat kulki ilmeenkän värähtämättä suvun miesten välissä, silloin itketti ne monarkian vangitsemat teinipojat, niinkuin äidin kuolema ei olisi tarpeeksi, mutta vielä kun koko maailma katsoo, käyttäydytkö yhtä " kuninkaallisesti" kuin siinä suvussa on aina osattu käyttäytyä, eli eleettömästi.
Harry oli vielä 12-vuotias.
Vierailija:
ja pojat kulki ilmeenkän värähtämättä suvun miesten välissä, silloin itketti ne monarkian vangitsemat teinipojat, niinkuin äidin kuolema ei olisi tarpeeksi, mutta vielä kun koko maailma katsoo, käyttäydytkö yhtä " kuninkaallisesti" kuin siinä suvussa on aina osattu käyttäytyä, eli eleettömästi.
Olin muuten silloin vielä syöpätautien klinikalla töissä, joten suruun ja murhees olin hyvin tottunut.
juuri haudannut oman äitini. Ei sen jälkeen joku Englannin kuninkaallinen paljoa liikuttanut.
etenkin poikien puolesta suretti kun menettivät äitinsä noin nuorina ja vielä yllättäen
En tuntenut Dianaa henk. koht. niin ei se itkettänyt.
Toki empatiani oli täysin näiden poikien puolelle jotka näin äkkinäisesti olivat menettäneet äitinsä ja jotka olivat joutuneet/ joutuivat lehdistön kynsiin.
En ollut edes liikuttunut. Syy: En tuntenut kyseistä henkilöä, ja tuntemattomien hautajaiset eivät kiinnosta.
Eilen katselin Youtubesta Dianan kuolemasta ym. pätkiä ja itkin taas! =D Sitä se raskaus teettää..
Vuosi Dianan kuolemasta kävin Lontoossa ja piti tietty kiertää kaikki " Diana paikat" ... koti, hääkirkko, westminster abbey, buckinghamin palatsi ynnä muut. =)
Ennen olin suurikin Diana/ Englanti fani =D
Eipä silti, järkytyin kyllä kun teksti-tv:stä luin silloin otsikon " Diana on kuollut" . Kieltäydyin ensin uskomasta että kyse olisi prinsessa Dianasta, en käsittänyt ollenkaan mihin hän olisi voinut yhtäkkiä kuolla.
Sitten avasin sen sivun ja sieltähän se totuus paljastui. Nuori ihminen menehtyi juuri kun oli löytänyt mahdollisen uuden rakkauden.
Pojat itse halusivat kävellä arkun perässä, heidän ei olisi siihen tarvinnut ryhtyä vaan olisivat voineet hautajaisissa olla ihan ilman kameroita. Kirkossahan poikia ei kuvattu vaan ainoastaan kun kävelivät arkun perässä.
Vierailija:
Tapaus muuten kosketti. Kävin katsomassa tunnelia Pariisissa.
hautajaiset itkettää aina. oli vainaja kuka tahansa. jotenkin siinä tulee niin tietoiseksi kaiken katoavaisuudesta... ja omaisten puolesta surettaa tietenkin myös.
voi itkin, itkin ja vieläkin alkaa itkettää