Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torniossa nuori tyttö kateissa :(

Vierailija
03.06.2007 |

Torniossa etsitään kadonnutta nuorta naista

Tornion poliisi kaipaa havaintoja kadonneeksi ilmoitetusta 23-vuotiaasta Iina Ahvenjärvestä. Hänet nähtiin viimeksi viime torstaina noin kello 13:n aikaan.

Ahvenjärven uskotaan olevan liikkeellä mustalla kolmivaihteisella naisten polkupyörällä. Ahvenjärvi on 160-senttinen ja painaa noin 63 kiloa. Hänellä on kuparinpunaiset pitkät hiukset ja silmälasit. Päällään hänellä on tiettävästi puolipitkät farmarit ja hupullinen punainen fleece-takki sekä jaloissaan kankaiset ns. kiinatossut. Hänellä on myös vaaleanruskea käsilaukku.

Poliisi pyytää Ahvenjärven olinpaikasta tai liikkeistä tietäviä ottamaan yhteyttä numeroon 040 764 3835 tai hätäkeskuksen 112-numeroon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti löytyy!

Vierailija
2/3 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aikunen kyllä mutta hieman... köh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo ehti kiertää akselinsa ympäri puoli kertaa samassa ajassa kun Iina matkusti Torniosta Kotkaan. Iina Ahvenjärvi

kertoo kuuluvansa torniolaiseen Hurmio-nuorisoteatteriin, ja istahtaa nuoren taiteen kiihkosta melkein tömisevälle

tantereelle. Hän miettii hetken.

Iinan teatteriharrastuksen merkitystä kuvailevien sanojen rivien välit välkähtelevät intohimoa itseilmaisuun, ja jopa

itseensä tutustumisen varovaista riemua.

- Teatteri on minulle tärkeä ja rakas harrastus. Kaikki ryhmäni jäsenet ovat hyviä ystäviäni, joten teatteriin kuuluminen on

minulle myös yhteisöön kuulumista.

Iinan rakkaus teatteriin ylsi kerran syvälle sieluun ja sinne jäi. Teatteri-ilmaisu vapauttaa koko olemuksen ja hioo

ihmissuhdetaitoja. Itseilmaisun rajattomat mahdollisuudet avautuvat monien roolikokeilujen ja harjoittelun myötä, eikä

löytöretkiä omaan persoonallisuuteen tarvitse tehdä suu mutrussa.

- Harrastukseni merkitsee minulle myös irtipäästämistä, oman itsen valloilleen vapautusta. Näytteleminen on hauskaa, se

on silkkaa hauskanpitoa.

Teatterista on moneksi, mutta eräs Iinan mielestä kliseinen merkitys on tälle valovoimaiselle taiteenmuodolle vielä

suomatta. Tämä ' klisee' paljastaakin Iinan ylevän pyrkimyksen suoda yleisöllekin eloisaa taide-estetiikkaa.

- Koen itse teatterin kautta voimakkaita taide-elämyksiä. Saan myös tarjota niitä yleisölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän