Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helv* meidän 3v joka menee yleensä viim klo 9 nukkumaan on valveilla vieläkin

Vierailija
03.06.2007 |

Oli isänsä luona tänään ja nukkui siellä päiväunet klo 18-20, tosi fiksua isältä antaa nukkua siihen aikaan kun yleensä menee nukkumaan jo klo 8 ja on unessa 9aikaan. Että ärsyttää, sitten toi tänne ja meni ite baariin, että mä saan valvoa pojan kanssa. Onneks on tossa sängyssä maannut jo kauan ja nukahtaa varmaan kohta niin pääsen nukkumaan

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukkuu yhdeksään mutta jos unet häiriintyy ja menee tavallista myöhemmin nukkumaan niin herää aiemmin. On sit ihan pihalla vielä seuraavan päivän.

Vierailija
2/3 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan saa olla vääntämässä sen kanssa ja kaikki on aina hurlumhei jos rytmi rikkoutuu.

Kolmen ekan lapsen kanssa pidin ja itse asiassa pidän vieläkin aika tiukasti rytmistä kiinni (koululaisia jo kaikki).

Mutta nyt iltatähden kanssa olen heittänyt rytmit romukoppaan. Hän nukkuu silloin kun häntä huvittaa. En itsekään nuku missään rytmissä joten minulle on ok mennä illalla nukkumaaan joskus klo 8, joskus klo 12. 2,5-vuotiaani siis nukkuu edelleen tissi koko ajan suussa, eli minun on nukuttava yhtä aikaa hänen kanssaan.

Päiväunille yritän saada tyttöä useimmiten 12 tai 14 aikaan, mutta jos en jouda tai likkaa ei näytä nukuttavan niin on ihan ok nukkua päikyt vaikka vasta viideltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua koska opin sen, että lapsia valvottamalla EI saavuta pitempiä unia seuraavana aamuna.. Jos laitan ne nukkumaan kasiin mennessä, nukkuvat ainakin puol kasiin aamulla. Eilen saivat valvoa ysiin, puol kymppiin ja tänä aamuna jo kuudelta ylös.. huoh.