Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löytyi ainakin yx hyvä asia kun on tälläset megatissit

Vierailija
03.06.2007 |

tulin just baarista ja tissit ihan täynnä maitoa.. no rintapumpun johto-osaa ei löytynyt mistään,joten oli pakko mennä suihkuun käsin tyhjentämään tissiä.. aikani rutistin nänniä kunnes keksin että voinkin itse imeä kaikki maidot pois kun nänni ylettyi helposti suuhun asti... Hieman kyllä huvitti koko touhu, mutta oli tehokasta :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko pikku hiprakassa? ei olisi kyllä itsellä tullut mieleen :) tosin näitä läpysköjä ei yltäisi itse imemään ei sitten millään

Vierailija
2/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä. Heh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsa suihkussa imevän omia maitojaan

Vierailija
4/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti nauruista

Vierailija
5/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syljin sen maidon aina pois.. maistui kauhealle sokerilitkulle ja sisälsi alkoholiakin... kyllä nauratti mutta oli vaan pakko saada se maito jotenkin sieltä pois :)

Vierailija
6/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä kokeilla itsekin tarvittaessa kun nämä tissit niitä pienimpiä ole. Jos on pakko tyhjätä niin vaikka sitten imemällä.

Vierailija
7/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: mies taatusti tulis mukaan auttamaan tyhjäämisessä ;) Saattas se ensin miettiä miksi omiani imen...

Vierailija
8/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tuli päähän tuo idea että niitä voi ite imemällä tyhjentää :) Hyvin tyhjeni kyllä... mun mies on sen verran himokas et olis varmaan vaan saanu siitä jotain kiksejä jos olis nähnyt :) t. ap

Vierailija
9/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun en ole hoitoon (yöksi) jätänyt ennen 1v ja kakkosta en vieläkään vaik on jo yli.

Mies niitä hoitaa kun lähden ja toisin päin

Vierailija
10/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi 1,5-vuotta

Vierailija
11/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitte keksii jotain tarinoita..

Vierailija
12/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli siis ylioppilasjuhlia, joten muksut oli hoidossa muualla.. lapset 7kk ja 3,5v. Ei tosiaan otettais molemmat jos lapset olis kotona.. ja kyllä 7kk nyt yhden yön hoidossa pärjää.. t. ap

Vierailija
13/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkun ylioppilasjuhlat ja sieltä suunnattiin miehen kaverin valmistujaisiin josta sitten suunnattiin lähibaariin kun muu porukka lähti stadiin.. mikäs tässä nyt on outoa? ap

Vierailija
14/14 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat täynnä, Itse alkoholia on maidossa yhtäkauan kun on veressäkin. Lypsäminen ei auta yhtään alkoholin haihtumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi