löytyi ainakin yx hyvä asia kun on tälläset megatissit
tulin just baarista ja tissit ihan täynnä maitoa.. no rintapumpun johto-osaa ei löytynyt mistään,joten oli pakko mennä suihkuun käsin tyhjentämään tissiä.. aikani rutistin nänniä kunnes keksin että voinkin itse imeä kaikki maidot pois kun nänni ylettyi helposti suuhun asti... Hieman kyllä huvitti koko touhu, mutta oli tehokasta :)
Kommentit (14)
vaimonsa suihkussa imevän omia maitojaan
syljin sen maidon aina pois.. maistui kauhealle sokerilitkulle ja sisälsi alkoholiakin... kyllä nauratti mutta oli vaan pakko saada se maito jotenkin sieltä pois :)
Täytyypä kokeilla itsekin tarvittaessa kun nämä tissit niitä pienimpiä ole. Jos on pakko tyhjätä niin vaikka sitten imemällä.
5: mies taatusti tulis mukaan auttamaan tyhjäämisessä ;) Saattas se ensin miettiä miksi omiani imen...
mistä tuli päähän tuo idea että niitä voi ite imemällä tyhjentää :) Hyvin tyhjeni kyllä... mun mies on sen verran himokas et olis varmaan vaan saanu siitä jotain kiksejä jos olis nähnyt :) t. ap
Mä kun en ole hoitoon (yöksi) jätänyt ennen 1v ja kakkosta en vieläkään vaik on jo yli.
Mies niitä hoitaa kun lähden ja toisin päin
tai sitte keksii jotain tarinoita..
meillä oli siis ylioppilasjuhlia, joten muksut oli hoidossa muualla.. lapset 7kk ja 3,5v. Ei tosiaan otettais molemmat jos lapset olis kotona.. ja kyllä 7kk nyt yhden yön hoidossa pärjää.. t. ap
serkun ylioppilasjuhlat ja sieltä suunnattiin miehen kaverin valmistujaisiin josta sitten suunnattiin lähibaariin kun muu porukka lähti stadiin.. mikäs tässä nyt on outoa? ap
Rinnat täynnä, Itse alkoholia on maidossa yhtäkauan kun on veressäkin. Lypsäminen ei auta yhtään alkoholin haihtumiseen.
oletko pikku hiprakassa? ei olisi kyllä itsellä tullut mieleen :) tosin näitä läpysköjä ei yltäisi itse imemään ei sitten millään