Minä haluaisin baariin vielä edes joskus. :/
Edellisestä kerrasta on jo 6-7 vuotta, en edes muista. Silloin tutustuin mieheeni, joka ei oikein tykännyt että kävisin baareissa edes hänen kanssaan. Nyt miehen kanta aiheeseen on jo lieventynyt, mutta nyt en pienen lapsen vuoksi voi lähteä.
Ikää on vasta 25... Vieläköhän minä edes kerran elämässäni ehtisin juopottelemaan? ;)
Kommentit (26)
Vierailija:
Ootteko jotain uskovaisia?
Ottaisin miehen kyllä mieluiten mukaan. Nuorin on vasta kahden vanha, eikä ole vielä harjoitellut hoidossa olemista, enkä viitsi yhden baarireissun takia järkyttää hänen elämäänsä viemällä mummulaan yöksi.
ap
Mitä miehesi pelkää? Että löydät jonkun paremman baarista? Vaadi luottoa ja vapautta. Olet ne ansainnut.
Vierailija:
Mitä miehesi pelkää? Että löydät jonkun paremman baarista? Vaadi luottoa ja vapautta. Olet ne ansainnut.
Eikä minulla ole ystäviä, joiden kanssa mennä. Sisko olisi, mutta hänkin on satojen kilometrien päässä ja vielä pienempien lasten äiti.
ap
Vierailija:
Vierailija:
Ootteko jotain uskovaisia?Ottaisin miehen kyllä mieluiten mukaan. Nuorin on vasta kahden vanha, eikä ole vielä harjoitellut hoidossa olemista, enkä viitsi yhden baarireissun takia järkyttää hänen elämäänsä viemällä mummulaan yöksi.
ap
Mäkin olen ollut kotona..kohta 8 vuotta??? Kerran olen miehen kanssa käynyt baarissa (5,5v sit) ja kerran kavereiden kanssa (on siitäki jo vuosia aikaa.. 3,5v sitten muistelisin). Ongelma on et ei ole varaa lähteä baariin (taksi, sisäänpääsy, jotain juomaa kenties sen kerran kun ulos lähtisi..) eikä mies kyllä tykkäisi jos lähtisin. Kotona voidaan juoda jotain ja ystävien kans, mut baariin en sais mielellään yksin mennä.. Vaikka sitä mäkin vaan kaipaisin: päästä tanssii, pois kotoa, olla hetken muutaki ku ÄITI&KOKKI&SIIVOOJA yms!!!
Vierailija:
Vaikka sitä mäkin vaan kaipaisin: päästä tanssii, pois kotoa, olla hetken muutaki ku ÄITI&KOKKI&SIIVOOJA yms!!!
Saisi vähän jotain ekstraa tähän elämäänsä. Olisi joku syy, jonka vuoksi meikata, laittaa tukka ja pukeutua kivasti, ja saisi ihan koko illan ajatella jotain muuta kuin lapsia ja kotitöitä. Ou jee.
Mutta miehen tahtoisin kyllä mukaan. Olisi kiva tehdä joskus jotain ihan kahdestaan. :)
ap
aikaasi vietät kuin miehesi? Ettekö ole jo tarpeeksi yhdessä? Hanki uusia tuttavuuksia ja ala elää omaakin elämää.
Vierailija:
aikaasi vietät kuin miehesi? Ettekö ole jo tarpeeksi yhdessä? Hanki uusia tuttavuuksia ja ala elää omaakin elämää.
AV on mun paras ystäväni. <3
Lisäksi on työkaverit, jotka ovat kaikki 55+.
Pitäisi olla kavereita, mutta ei niitä pikkukaupungissa ihan joka oksalla kasva. Että ihan jos löydät ylimääräisiä ystäviä, niin pistä vaikka postiin, jookos. Tulisivat tarpeeseen, mutta itse en jaksa nähdä vaivaa etsiäkseni.
Vai saisko niitä postimyynnistä? Ulkomailta edes?
ap
Mummot käyneet muutaman tunnin taaperon kanssa, kerran ollut mummo täällä yötä ja me häissä - muuten ei ole ollut hoitajille tarvetta. Mikä siinä on epänormaalia..?
Varmasti löydät kavereita, kun etsit!
Vierailija:
Varmasti löydät kavereita, kun etsit!
Olen sosiaalisesti sen veran rajoittunut, että potentiaalinen hauskuuteni ilmenee ainoastaan kirjoitetussa kielessä. Olenkin harkinnut vakavasti sitä, että otan vihkon ja kynän aina mukaan puistoon, ja harrastan kirjeenvaihtoa sen penkin toisessa päässä istuvan mamman kanssa koko ulkoilun ajan. Suutani en kyllä saa auki. No yskiäkseni ehkä, mutta en muuten.
ap
Mummo _teille_ yöksi ja lähdette miehen kanssa menemään..:)
Jos tuntuu vaikealta (kuten mulla...) niin pistät itse lapset nukkumaan ja sitten lähdette liikenteeseen! Ja kännykät on olemassa; kyllä se mummo sitten soittaa, jos hätä tulee!
Vierailija:
enkä viitsi yhden baarireissun takia järkyttää hänen elämäänsä viemällä mummulaan yöksi.ap
Vierailija:
Mummo _teille_ yöksi ja lähdette miehen kanssa menemään..:)Jos tuntuu vaikealta (kuten mulla...) niin pistät itse lapset nukkumaan ja sitten lähdette liikenteeseen! Ja kännykät on olemassa; kyllä se mummo sitten soittaa, jos hätä tulee!
Sehän saisi kauheita traumoja kun joutuisi olemaan yhden yön tavallisessa rupuisessa rivarikämpässä. Sääli nyt vähän mummu-parkaa. Saisi vielä sydänkohtauksen, ja kuka sitten hoitaisi nuo meidän lapset? Kyllä lapset pitäisi viedä heille, jotta hoitaminen onnistuisi.
2-vuotias ei ole vieläkään nukkunut yhtään yötä heräämättä vähintään 2 kertaa, ja siksi en kovin mielellään edes veisi hoitoon. Eihän nuo vanhemmat ihmiset tahdo jaksaa heräillä yöllä.
ap
Erityisesti toinen kirjoittaa tosi hauskasti viestitkin mulle mutta " luonnossa" on hyvin hyvin hiljainen. Mä arvostan ihmisiä joilla ei ole tarvetta joka asiaan mennä sanomaan mielipidettään :) Yritän opetella veljieni puolisoilta tuota taitoa!! Olen itsekin ujo ja vieraassa seurassa hiljainen mutta " turvallisessa" seurassa liikaakin äänessä.
-Niin, siis olin se joka on ollut kohta 8 vuotta kotona ja kaipaisi jo tanssimaan :)
Vierailija:
Vierailija:
Varmasti löydät kavereita, kun etsit!Olen sosiaalisesti sen veran rajoittunut, että potentiaalinen hauskuuteni ilmenee ainoastaan kirjoitetussa kielessä. Olenkin harkinnut vakavasti sitä, että otan vihkon ja kynän aina mukaan puistoon, ja harrastan kirjeenvaihtoa sen penkin toisessa päässä istuvan mamman kanssa koko ulkoilun ajan. Suutani en kyllä saa auki. No yskiäkseni ehkä, mutta en muuten.
ap
Vierailija:
-Niin, siis olin se joka on ollut kohta 8 vuotta kotona ja kaipaisi jo tanssimaan :)
Aloitetaan päivä klo lähtemällä shoppailemaan bailuvaatteita. Iltapäivällä käydään kampaajalla, sitten mennään ravintolaan syömään hyvin ja juodaan parit viinilasilliset. Illalla baariin sekä tanssimaan ja yöksi johonkin kivaan hotelliin. Aamulla tietenkin hyvän aamiaisen ja kylvyssä likoamisen jälkeen vasta kotiin.
Miltäs kuulostaisi? Koska sun kalenterissa olisi tilaa tuommoiselle reissulle? Ens viikonloppuna? Moneltako haen sut teiltä? x)
ap
En osaa ottaa kantaa itse asiaan, mutta en voi kuin ihailla ap:n ihanan itseironista verbaliikkaa...
Joku märehtii vieläkin sitä 15-vuotiaana hyljännyttä ensirakkauttaan, toinen hankkii ongelmia pikavipeillä, kolmas seisoo peilin edessä puristelemassa mahamakkaroitaan...
ap
Minä lukisin mielellään sun tekstejäsi :)
Ootteko jotain uskovaisia?