Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni polttaa/poltti raskaus aikana?

Vierailija
02.06.2007 |

miksi poltit etkä lopettanut?soimasko omatunto? tuliko lapselle jotain tupakoinnistasi?

ihan ystävällisesti kyselen:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskin tällä aplstalla kukaan uskaa tuollaista seikkaa myöntää... Lynkatuksi tulee saman tien...

Vierailija
2/3 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin AINA ajatellut, että totta kai lopetan tupakoinnin välittömästi raskaaksi tultuani, mutta eipä se 15 vuoden " aski päivässä" jälkeen niin helppoa ollutkaan, joka hönkäisyllä omaatuntoa väänsi mutta en vaan kyennyt olemaan tyystin ilman.. :(

Lapsi syntyi yliaikaisena, rauhallisena ja terveenä ja on sitä edelleen (nyt 4v.). En todellakaan suosittele tupakointia raskausaikana - ja muutenkaan- kenellekään, mutta tärkeintä on tiedostaa riskit ja tehdä asialle jotain eli siis ainakin vähentää NIIN minimiin kuin vaan voi ja lopettaa ns. tapatupakointi.

Itse olen onnellinen, että sain pitkäaikaisen vahvojen savukkeiden vetämisen vähennettyä tuohon - se oli minulle SUURI saavutus. Vielä onnellisempi olisin, jos olisin pystynyt lopettamaan ihan kokonaan... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä luki että tollaset kevyt savukkeet voivat olla jopa vaarallisempia kun tavallinen savuke. ite poltan 2-3 tupakkaa per päivä. huono omatunto on asiasta mutta en ole yrityksistä huolimatta pystynyt lopettamaan kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme