9-kuukautiselta paloi nenä!
Kesän eka hellepäivä meilläpäin. Laitoin kyllä aurinkorasvaa, mutta taisin unohtaa pikku nenun, joka on nyt kirkkaan punainen. Ei vaivaa vauvaa mitenkään, poika vain nauraa ja on (kirkkaan)punanenäisenä aika hupaisan näköinen:-))) Yritän rasvailla Bepanthenilla...
Kommentit (9)
Ei kannattais oikeesti niitä rasvoja laittaa pienille.
vauva ei pysy itse paikallaan, vaan konttaa kiireesti joka paikkaan... Eli pitäiskö siis sitoa vauva varjoon/laittaa häkkiin. Minusta on parempi laittaa apteekin lasten aurinkorasvaa (tästä edespäin myös nenään) ja kantaa vauvaa liinassa mukana. T. AP
Vierailija:
Minä tein puutarhatöitä vauva kantoliinassa...ei ne vauvat sokerista ole, pitäisi vain muistaa rasvata joka kohta (oma moka mulla!) T. Ap
lierihattu päähän huomisesta alkaen. Eivät ole sokerista eivät, mutta eipä heidän solussakaan ole haitallista uv- säteilyä estävää automaattia :(
Palamisesta jääpi ikäväkyllä soluun ikuinen muistijälki joka kasvattaa melanooman riskiä. En kylläaitinä naureskelisi tuohon malliin.
Sinun tehtäväsi vanhempana on huolehtia lapsesi turvallisuudesta. viihdytät häntä varjossa tai vaateta kunnolla !
Fysikaalinen tarkoittaa liikkuvuuta, liikettä, liikeratoja jne...
Menikö sanat vähän sekaisin?
Fysikaalinen suoja tarkoittaa vaatetusta. Sanoilla on usein useita merkityksiä.
Minä tein puutarhatöitä vauva kantoliinassa...ei ne vauvat sokerista ole, pitäisi vain muistaa rasvata joka kohta (oma moka mulla!) T. Ap