Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9-kuukautiselta paloi nenä!

Vierailija
02.06.2007 |

Kesän eka hellepäivä meilläpäin. Laitoin kyllä aurinkorasvaa, mutta taisin unohtaa pikku nenun, joka on nyt kirkkaan punainen. Ei vaivaa vauvaa mitenkään, poika vain nauraa ja on (kirkkaan)punanenäisenä aika hupaisan näköinen:-))) Yritän rasvailla Bepanthenilla...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein puutarhatöitä vauva kantoliinassa...ei ne vauvat sokerista ole, pitäisi vain muistaa rasvata joka kohta (oma moka mulla!) T. Ap

Vierailija
2/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais oikeesti niitä rasvoja laittaa pienille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ei pysy itse paikallaan, vaan konttaa kiireesti joka paikkaan... Eli pitäiskö siis sitoa vauva varjoon/laittaa häkkiin. Minusta on parempi laittaa apteekin lasten aurinkorasvaa (tästä edespäin myös nenään) ja kantaa vauvaa liinassa mukana. T. AP

Vierailija
4/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä tein puutarhatöitä vauva kantoliinassa...ei ne vauvat sokerista ole, pitäisi vain muistaa rasvata joka kohta (oma moka mulla!) T. Ap

Vierailija
5/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lierihattu päähän huomisesta alkaen. Eivät ole sokerista eivät, mutta eipä heidän solussakaan ole haitallista uv- säteilyä estävää automaattia :(

Palamisesta jääpi ikäväkyllä soluun ikuinen muistijälki joka kasvattaa melanooman riskiä. En kylläaitinä naureskelisi tuohon malliin.

Vierailija
6/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tehtäväsi vanhempana on huolehtia lapsesi turvallisuudesta. viihdytät häntä varjossa tai vaateta kunnolla !

Vierailija
7/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraukset vói olla vakavat

Vierailija
8/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysikaalinen tarkoittaa liikkuvuuta, liikettä, liikeratoja jne...

Menikö sanat vähän sekaisin?

Vierailija
9/9 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysikaalinen suoja tarkoittaa vaatetusta. Sanoilla on usein useita merkityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän