Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä ja 2 pientä lasta; astianpesukone pesee päivittäin. Kuinka muilla?

Vierailija
02.06.2007 |

Siis sitä mietin, syntyykö meillä tiskiä paljon vai vähän. Syödään kaksi lämmintä ateriaa, aamu- ja iltapalat sekä välipaloja, ruuat teen itse ja ylimääräisiä " herkkuja" , kuten rahkaa, pannukakun, lettuja tms., muutaman kerran viikossa.

Astianpesukone on tuo normaali " iso" , siis 60 cm leveä.

Risoo kun tuntuu että kone on koko ajan täynnä, vaikka itse käytän yleensä vain max 2 lasia per päivä, lapsillakin sama lasi useammalla juontikerralla...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa huushollissa taitaa pyöriä parikin kertaa päivässä...

Vierailija
2/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

astianpesukone pesee kerran päivässä joskus kaksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 henkinen perhe ja 4 hoitolasta käyttää astioita. Nyt jokaisella oma muki koukussa millä juodaan. Muutenkin " sotken" vähemmän. Kone pyörii kerran päivässä.

Vierailija
4/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me huuhtastaan aina kahvikuppi käytön jälkeen joka kerta, joten koko viikko käytetään samaa kuppia.. Samoin vesilasi mulla on sama koko viikon, onko se jotenkin outoa?

Vierailija
5/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden lapsen kanssa ehkä noin joka toinen-kolmas päivä. Nyt kun on kaksi lasta niin ainakin melkein joka päivä (niin kuin pyykkikonekin). Samoja laseja käytetään mekin useampaan kertaan.

Vierailija
6/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on ihan varmajuttu ei täällä oo mitää koukkuja missä olis mukeja ja se on varmaa huijannu kaikissamuissaki viesteis ihan kaiken se keksii kaiken ite jasekin on ihan varma ku mä asun täällä

Vierailija
7/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 9v laitto viestin...