Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enteileeko se limatulpan lahto yleensa alkavia supistuksia vai lapsiveden menoa? Mika merkitys ja vaikutus silla limatulpalla tuolla sisuksissa on?

Vierailija
02.06.2007 |

Ensimmäistä kertaa raskaana ja haluan tietää KAIKEN :-) Sen tiedän, että kaikki eivät sitä limatulppaa missään vaiheessa bongaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasia siitä saattaa irtoilla pitkin raskautta, sillä se uusiutuu koko ajan eli jos joku " nokare" ilmaantuu pöksyihin, niin se ei yleensä vielä merkitse mitään; kyllä se on ihan kunnon klöntti mikä sieltä sitten aikanaan irtoaa.

Tosta lapsivesi- yms. asiasta en osaa kommentoida; mulla se limatulppa tuli pihalle vasta kun olin ollut synnytyssalissa jo useamman tunnin... :) Mutta eiköhän sen irtoaminen ole merkki lähestyvästä synnytyksestä ja sitten kai puhutaan enää päivistä.

Vierailija
2/4 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

limatulppa lähti kun supistukset olivat melko voimakkaita jo ja itseasiassa oltiin sairaalaan lähdössä synnyttämään... Tyttö syntyi noin 12h limatulpan irtoamisesta. Sairaalassa jossakin vaiheessa jouduttiin kalvot puhkaseen ja lapsivedet tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän se järjeen että ei se tulppa enää pysy kun reikä laajenee tulppaa suuremmaksi :-)

Vierailija
4/4 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti tulppa molempien kans n. viikko-3 pv ennen suppareita, eli varmastikin vaihtelee paljon. Jokainen synnytys on varmasti erilainen. Lapsiveet tuli mulla vasta kun synnytys oli jo tosi pitkällä ja kätilön toimesta, eli hän puhkas molemmilla kerroilla jotta supistukset voimistuis. Saa nähdä miten seuraavan kanssa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi