Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tikit alapäässä, miten helpottaa kirvelyä?

Vierailija
03.10.2008 |

Millä voisi helpottaa alapään kirvelyä wc-käynnin yhteydessä. Jonkin verran olen saanut helpotusta kun virtsaa käsisuihkun kera. Muita vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haava paranee nopeammin ku antaa sille ilmakylpyjä eli ei muuta ku hame päälle ja ilman pikkareita oot mahdollisimman paljon sekä paljon just suihkuttelua.

Vierailija
2/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin esikoisen teon jälkeen sängyssä peiton alla jalat levällään, peittoa humputellen silleen että oli joku suoja pyllyn alla. Sillon oliki kaikkein kipeimmät tikkaukset ku oli tehty eppari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisinkin olen yrittäny ottaa ilmakylpyjä. Toivottavasti kohtapuoliin loppuisi edes tuo kirvely...

AP

Vierailija
4/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi käsisihkulla suihkuttelu USEIN ja sitten suihkuttelin tikkeihin Lipolan öljyä, mikä siis myydäänkin suihkepullossa. Olikohan vielä Lipolan Intim. Kuitenkin se suihkepulloöljy apteekista. Ilmakylpyjä en runsaan jälkivuodon takia ottanut.

Vierailija
5/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

basibactia tikkeihin, ei kutisseet, ei kirvelleet ja paranivat tosi nopeasti.

Vierailija
6/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan koko suihkussa, en käsisuihkun kanssa. vaikka ei kai sillä juuri eroa oo, ehkä vettä suihkuaa vähän laajemmalle alueelle normisuihkun kans.

ilmakylpyjä en itse harrastanut, kun oli myös runsasta jälkivuoto.

jos on kovasti kipeä, niin sit särkylääkettä.

kyllä se joka päivä aina vähän lisää helpottaa. sit tulee kutina kun tikit sulaa. :)