Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ottaisitko mieluummin hyvän perseen vai hyvät tissit?

Vierailija
02.06.2007 |

Ja ps. Joo,mullakin on jo ne molemmat, mut tällanen hypoteettinen kysymys.. JOS pitäis valita ;)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tissitkin olis kyllä ihan jees.

Vierailija
2/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hyvännäköiset tissit, nyt mallia ajokoirankorvat kahden lapsen jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun suurin kompleksini, ei rinnatkaan unelmat ole, mutta ei niillä niin väliä ole.

Vierailija
4/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit... no, niitä voi muotoilla liiveillä, mutta niitä ei voi muotoilla jumpalla kuten takapuolta.

Vierailija
5/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla oli hyvännäköiset tissit, nyt mallia ajokoirankorvat kahden lapsen jälkeen...

Vierailija
6/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tissit... no, niitä voi muotoilla liiveillä, mutta niitä ei voi muotoilla jumpalla kuten takapuolta.

Vierailija
7/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama syy kun aiemmalla. Takapuolta voi muotoilla jumpalla, mutta tissejä ei.

Vierailija
8/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liian pieni takapuoli, ns. latta ja vaikka lihoisin 20 kg ja tekisin (ja teenkin) kyykkyjä ym. pakaralihaksia vahvistavia liikkeitä isoilla painoilla salilla, pyllyyn ei tule yhtään massaa. Vähän muhevampi malli kelpaisi. ;) Näin kaksi lasta imettäneenä rinnoissakaan ei ole kehumista mutta ne saa kunnon liiveillä muotoiltua ihan millaisiksi haluaa eli katseita kääntyy kyllä kadulla näin kesäisin vaikka alasti mullakin lähinnä kaksi tyhjää nahkakukkaroa.. ;)

Vierailija
9/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköiseksi liiveillä, mutta isojen rintojen ja tarkoitan todella isojen kanssa se ei ole niin yksinkertaista. Pyllyn minäkin siis ottaisin

Vierailija
10/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä tissit kuin tissit ovat ihania mutta perseen pitää olla hyvä ;)

Vierailija
11/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänmuotoiset tissiit harvemmin näkyy kuitenkaan paidan alta, isot tissit taas tekevät mielestäni lihavan näköiseksi. joten valitsen perseen, pitää olla pyöreä ja muhkea, ei kuitenkaan leveä :)

Vierailija
12/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLA ON IHAN SAIRAAN HYVÄ PERSE, KAIKKI MIEHET KEHUU JA KÄÄNTÄÄ KATSEET MEEN MIHIN VAAN. JA OON SYNNYTTÄNYT 2 LASTA. TISSIT TOSIN ON KÄRSINYT LAPSISTA MUTTEI ONNEKSI PAHASTI.

Vierailija
13/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakudosta kun ei ole eikä näköjään tule, vaikka lihoaisin. Laihastakin perseestä voi aina muokata kohtuullisen näköisen, pakaroihin saa pyöreyttä jumpalla, mutta mites hankit tisseihin pyöreyttä ilman silikonia??!!

Perse kyllä mulla on omasta mielestä ihan ok, rasvaa siitä tosin joutaisi tuonne ylemmäksi vaikka kuinka!

Vierailija
14/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit on ok, vaikka pienet ovatkin. Eivät ainakaan ala roikkumaan :)

Vierailija
15/15 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne lapset sun persettä levennä! Tissit saattaa kyllä imetyksestä roikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi