Vuokraisäntä lähti just, nyt on taas tämän kuukauden vuora maksettu.. luonnossa.
Vuodessa säästää pitkän pennin, kun joka toisen vuokran voin suorittaa luonnossa.
Kommentit (19)
Normaali vuokra olisi kuitenkin 450 euroa.
Mammat ne jakaa täällä mukamas " ilmaiseksi" mutta kyllä tekin jonkin hinnan maksatte. Voisin itsekkin toimia noin jos mies ei olisi kamala ällötys.
kai kuitenkin sulla on näyttää maksusuoritus rahana joka kuulta? Ettei se ykskaks väitä siun jättäneen kokonaan maksamatta...
Ja huoraamistahan tuo on, eikä oo ees haukkumista vaan oikea termi tuohon hommaan.
Vierailija:
kai kuitenkin sulla on näyttää maksusuoritus rahana joka kuulta? Ettei se ykskaks väitä siun jättäneen kokonaan maksamatta...
en pidä itseäni tekopyhänä enkä minään siveyden sipulina, yksi jos toinenkin sänkyjuttu olisi sinkkuna saanut jäädä väliin, mutta etkö tosiaan tunne itseäsi mitenkään halvaksi? Ei ole tarkoitus haukkua.. Mietytyttää vain että jos itse tuota harrastaisin, en varmaan pystyisi peiliin katsomaan.
siis saat vain 450e?? Miks suostut noin vähään kun monet muutkin huorat saa kaksin kertaisen summan? Ala arvostaa ittees ja vaadi enemmän!!
ja muista tosiaan pyytää jonkilainen kuitti itelles että oot " vuokrasi maksanut" ..
T:14
Vierailija:
ja muista tosiaan pyytää jonkilainen kuitti itelles että oot " vuokrasi maksanut" ..T:14
mutta onneksi Suomessa ei siihen tarvitse ryhtyä ellei halua. Suomen valtio takaa onneksi kaikille perustoimeentulon, mutta jos sitä paremmin haluaa tienata niin tuo on kyllä yksi tapa. Itse mieluummin olen köyhä kuin möisin itseäni. En tuomitse ketään, itselleni omanarvontunto on ykkösenä.
Eräs ystäväni hoitelee vuokriaan kuten AP. Se on ihan ok, sillä asuminen on niin kallista.
Itsekin olen joskun rahapulassa toiminut samoin.
Työskentelen lähellä velallisia ja tiedän näitä sosiaalisiakin tapauksia jonkun verran, jotka myyvät itseään, jotta saavat laskut ja asumisensa maksettua. Nykyään monet ihan kunnon ammateissakin työskentelevät rahoittavat kallista asumista myymällä itseään.
Vierailija:
Vuodessa säästää pitkän pennin, kun joka toisen vuokran voin suorittaa luonnossa.
Vierailija:
Eräs ystäväni hoitelee vuokriaan kuten AP. Se on ihan ok, sillä asuminen on niin kallista.Itsekin olen joskun rahapulassa toiminut samoin.
Haetaanhan yhden illan jutuistakin vain seksiä ja silloinhan sitä annetaan ilolla ihan ilmaiseksi. Tässä ap:n tapauksessa hyöty on molemminpuolinen, " tuttu" ihminen, toisin kuin baarista lähtiessä ja ilmeisesti jossain määrin ihan yleistä toimintaa. Itse olen samoin maksellut vuokria opiskeluaikana, siihen vielä asumistuki niin hyvinkin kannatti. Silloin tuli seikkailtua muutenkin miesmaailmassa, niin eipä yksi vakipano kuussa paljoa omaatuntoa kolkuttanut. Kauheeta ;) Siltikin pidän itseäni ihan normaalina perheenäitinä ja vaimona nykyään, miehelle en kyllä ole tästä asiasta maininnut.
Vierailija:
miehelle en kyllä ole tästä asiasta maininnut.
ja kysyn vaan kukapa nainen ei voisi omalla pi***laan tienata. aina löytyy maksajia
Vierailija:
ja kysyn vaan kukapa nainen ei voisi omalla pi***laan tienata. aina löytyy maksajia
muodokas nainen(tms) hakee vuokra-asuntoa. Varmasti tulee soittoja ja valkkaat niistä kenet haluat.
Vuokraisäntä saa purkaa paineita ja minä voin vuodessa säästyneillä rahoilla lähteä vaikka matkoille.