Onko liian vaikea yhdistää näitä? ov
Eli siis yh opiskelee kahta tutkintoa samaan aikaan kahdessa eri korkeakoulussa. Nyt mielisi vaaliehdokkaaksi ensi vuoden kunnallisvaaleihin. Onko mahdotonta yhdistää nämä kaikki? Onko kukaan onnistunut? Kaupunginvaltuusto tarkoittaisi (jos tulee valituksi) kokousta joka toinen viikko... Tällä hetkellä langat pysyvät hyvin käsissä, lasten hoitopäivätkin keskimäärin 5 tuntia pitkiä ja arvosanat hyviä, ellei kiitettäviä minulla.
Kommentit (10)
Eikö se ole työ? Vaikka lapset ovatkin kotona kanssani suuren osan ajasta, teen silti kotona paljon tutkintoihini liittyvää " työtä" , opiskelen kirjatentteihin jne. Eli siis en voi oikeastaan mennä " töihin" ennen kuin ainakin toinen tutkinto on plakkarissa, jolloin tämä kotona tehtävän " työn" osuus vähenee.
ap
Mutta ihan turhahan se on av:lla odottaa asiallisia vastauksia.
ap
miten on epäasiallista sanoa, että voisit tehdä myös töitä? Tai ainakin sitten nopeuttaa opintoja, jotta pääset tilanteeseen, jossa pystyt elättämään perheesi.
Ja töihin minusta kannattaa mennä myös siitä syystä, että tulee siihen politikointiin jotain todellisuuspohjaa. Mitä ihmeen annettavaa sinulla olisi siellä politiikassa, jos et edes perhettäsi elätä? Yksi poliittinen broileri lisää ei hirveästi hotsita.
Katsos, olen ollut vuosikausia töissä ja nyt opiskelen lisää. Samapa tuo, lähdenkin pois täältä av:lta, aivan turhaa ajanhukkaa jankata teidän mammojen kanssa.
ap
Olet vain kesätöissä. Itsepähän sinä ajanhukkasi päätät, mutta et sinä hirveästi todellisesta maailmasta tiedä, enkä ainakaan itse haluaisi tuollaista ihmistä valtuustoon.
Tein tämän tutkinnon piiriin kuuluvia töitä kokoaikaisesti vuosina 1996-2004. Kiitos ja heihei.
ap
Eikö yksi ja perheen elättävä työ riittäisi yksinhuoltajalle?
Ja varmasti sitten, kunhan valmistun ainakin toisesta opinahjosta, eli n. 2 vuoden päästä.
ap