hengähdystauko suhteessa ? ? mitä tarkoittaa mielestäsi ?
olemme miesystäväni kanssa tapailleet talvesta asti , ja nyt huhtikuusta alkaen olen ollut hänen luonaan kokoajan .
sunnuntaina jotenkin sit räjähti ja sanoi että mene kotia vähäksi aikaa .
olemme puhuneet ja hän on sanonut että hän haluaa välillä olla itekseenkin eikä kokoajan yhdessä .
olen ihan murhheen murtama .
hän sanoi että kattoo muutaman viikon ja sit kattoo että haluaako hän olla minun kanssa ..
tiedän kuitenkin että hän rakastaa minua mutta hänellä on nyt niin ongelmia oman poikansa kanssa ja rahavaikeuksia .
mitä sinusta tarkottaa hengähdystauko suhteessa ? sanoi minulle että kun me oltiin kokoajan yhdessä niin hän olisi halunnut olla välillä itekseenkin ...
vain ahdistunut ja kaipaa omaa tilaa, ja se on ok. Hyvä että otti puheeksi! Jos saa olla itsekseen ja selvittää fiiliksiään niin varmaan on pian valmis jatkamaan tiiviimmin kanssasi jos se on tarkoitus.
Ei siis välttämättä tarkoita että tahtoisi jotain toista tavata tms. Joskus tietty jossain suhteissa tauolla voi tarkoittaa sitä että hakee hyväksynnän " pettämiselle" , että sitten myöhemmin voi tilanteen tulle sanoa, että " mehän oltiin silloin tauolla" .