Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei jälleen!

02.06.2007 |

Olen ollut tosiaan henkisesti hyvin kevyesti lapseton viime aikoina, eli jopa tämän palstan lukeminen on jäänyt vähemmälle.

Tervetuloa mukaan Alona! Meillä on tosi samanlaiset elämäntilanteet. No, sillä erotuksella, että mä olen nyt sitten jo syönyt 2 kuuria clomeja, ensimmäinen tulokseton ja toinen kierto on nyt loppuvaiheessa eli nyt kp 26. Ja tajusin, että olen tosiaan kevyesti lapseton naureskellessani ihan vilpittömästi ja vapautuneesti miettiessäni, että kun lähden sunnuntaiaamuna 4 päiväksi työmatkalle, niin mukaan on pakattava sekä raskaustesti ja clomit. Tuo raskaustesti tarvitaan nimittäin siksi, että viimeksi mulla oli vielä yhdet menkat raskauduttuani eli nyt testaan joka tapauksessa. Onneksi sentään on yhden hengen hotellihuone, ettei mene liian hankalaksi :)

Mun täytyy sanoa, että mun miehen pinnat nousi tässä kierrossa, sillä ovis ajoittui tosi huonosti hänen työvuorojensa ja muiden menojen suhteen ja kun hän kuuli, että otolliset päivät on käsillä, niin oikeasti yritystä oli. Laitettiin lapsi ulos hiekkalaatikolle siksi aikaa, josta hän sitten tuli ulko-ovelle huutelemaan aika kriittisillä hetkillä ;))

Huldalla ja Alonalla oli puhetta clomien sivuvaikutuksista: mä olen huomannut, että mulla ne aiheuttaa valtavan ruokahalun! Masu kasvaa, mutta valitettavasti ei-halutusta syystä! Ei kivaa etenkään näin kesällä. Mutta kyllä mä ne viimeiset clomitkin aion nappailla, sit täytyy miettiä pitääkö kierron pari taukoa vai missä mennään.

Tyynitin polttarikokemus kuulosti todella inhalta!! Meillä on töissä oikea vauvabuumi ja täytyy myöntää, että mulle oli myös aika ontto olo, kun kollega kertoi tiimitapahtumassa olevansa raskaana (kolmas lapsi heille) ja laskin, että on raskautunut suunnilleen 2 kk päästä siitä kun me alettiin yrittämään. Eli automaattisesti ajatukset meni sitä rataa, että jos meilläkin olisi onnistanut heti, niin samoilla viikoilla mentäisiin.

Pari päivää olin niin omituisessa tilassa, etten esim. onnitellut tai tuonut mitenkään muutenkaan asiaa esiin hänen miehelleen, jonka kanssa teen tiivistä yhteistyötä yhden projektin tiimoilta.

Nyt on kyllä mentävä nukkumaan, kello on melkein puoli kaksi ja 3v herää viimeistään seitsemältä. Ja huomenna on mentävä yo-juhliinkin. Yritän käydä täällä kääntymässä vähän useammin, varsinkin kun näyttää, että tämä meidän oma pino on lupaavasti aktivoitumassa. Mukavaa! :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi