Aivan hukassa airfryerien kanssa. MITEN päätitte minkä laitteen ostitte?
JA merkki. Miksi juuri Philips tai Ninja? Jätänkö Lidlin Silvercrestin hyllyyn vai onko hyvä laite? En saa selvää tästä...
Kommentit (26)
Turha liikoja miettiä, ota se mikä on sopivan hintainen ja näköinen. Jos haluat tehdä vaikka pannaria siinä niin katso että sisään mahtuu jokin vuoka. Jos haluat käyttää kuivatukseen niin katso että lämpötilan saa matalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin ostamatta, uuni löytyy jo.
Etenkin 1 hengen taloudessa airfryer on nopeampi ja halvempi käyttää kuin uuni. Mutta isoissa määrissä uuni on järkevämpi.
Se ei maksa ikinä itseään takaisin. Turhaa haihattelua. Jos tuollaisen todella haluaa kannattaa mieluummin ostaa uuni jossa tuollainen toiminto löytyy. Vanha kiertoilmauunikin toimii ihan yhtä hyvin käyttötarkoitukseen.
Meillä on sekä pönttö- että uunimalli. Pönttömalli hankittiin ensin ja uuni sen jälkeen. Uunia tulee käytettyä enempi. Mies käyttää ruoanlaittoon ja minä leivontaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on halvin mikä oli jonkun kaupan avajaisissa. Pari vuotta ollut käytössä. Taisi maksaa 20€.
On nopeampi kuin uuni ja lapsetkin voi sitä käyttää, kun sammuu kuten mikro.
Samasta syystä meillä on vedenkeitin. Jos lapset laittaisi liedelle veden kiehumaan, saattaisi unohtua siihen.
Oletteko köyhiä kun ei ole liedessä ajastinta? Ja veden voi keittää mikrossakin. Turhimmat keksinnöt nämä air fryerit ja vedenkeittimet. Meillä sentään uunikin puhdistaa itse itsensä. Näitä fryereiden koteloita ei voi edes tiskikoneeseen laittaa joten kauppaan jää.
Vierailija kirjoitti:
Turhake mutta Liitissä laatu/hinta huippua. Katso testi Hankaaja-lehdessä.
Ostin Liidelistä, maksoi 20 €, on toiminut moitteetta jo vuoden ja koon puolesta riittää yhden hengen talouteen mainiosti. Oli niin halpa et olis ollu ihan se ja sama vaikka olis ollut täys paska, mut Lidl:stä nyt ei paskaa tavaraa saa.
Mikä siinä nyt niin kauheaa on? Itse käytän juurikin silloin kun en jaksaisi tehdä ruokaa. Heitän vaan esim kanat ja kasvikset sinne ja otan ulos kun piippaa. Jos jotain mähmää jää pohjalle niin pyyhkäisen paperilla kun on jäähtynyt.