Erosin kirkosta
Eipähän tule maksettua tuhraan veroja asialle, jota en kannata.
Kommentit (44)
Musut voittavat. Niillä ei tulisi mieleenkään erota omasta shitistään. Onnea sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Muista tämä valintasi, kun minareetista huutava imaami käskee sinut kumartamaan Mekkaa kohti. Silloin on myöhäistä katua.
minua ei papit käske kumartamaan kohti Jerusalemia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palat Helvetin tulessa kurja. Kyllä se ylpeys siinä vapisee.
Jeesus on Rakkaus
Ystävällisin kristitty. AP
Luulee olevansa. Oikeasti hän on saatanan hommissa kuten monet muutkin tekopyhät. Ilkeily ja uhkailu sen paljastaa: tyyppi ei pysty rakastamaan. Jumala on rakkaus.
Kyllä nyt alkoi kirkonherrojen hymy hyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on yksi kuppi kahvia vähemmän keitettävä. Kyllä se näkyy siinä lähiseurakunnassa.
Minä l i i t y i n takaisin kirkkoon pari viikkoo sitten.
En rikastunu yhtään vaikka en maksanu kirkollisveroja.
Nyt on mukavampi fiilis kun liityin takas.
Vierailija kirjoitti:
on alkanut hyytymään jo 10 vuotta sitten kun pappien porsastelu on tullut maksajille selväksi ja kirkosta erotaan kiihtyvään tahtiin
Vierailija kirjoitti:
Muista tämä valintasi, kun minareetista huutava imaami käskee sinut kumartamaan Mekkaa kohti. Silloin on myöhäistä katua.
Sinäkin kuuluisit tarkkailujaksolle pölhölään. Ja sen jälkeen piiiiitkä tahdosta riippumaton hoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen usko on kaiken a ja o. Seurakunnan jäsenyys tarkoittaa sitä, että haluaa kuulua uskovien yhteisöön, joka rukoilee toinen toisensa puolesta ja tukee näin toinen toistaan elämän eri vaiheissa.
Usko vaatii seurakuntayhteyden
Ai jaa, vaati vai?
Sanoo kuka?
Vierailija kirjoitti:
minulla vaikuttaa siten että ei tarvitse maksaa 500 euroa tyhjästä
Vierailija kirjoitti:
En ole ev. Lut. (tai muunkaan) kirkon jäsen mutta tunnustan että tekevät paljon hyvää työtä oppiensa mukaisesti.
Joten ainakin osa (vero)rahoista käytetään oikein.
Jännä juttu kun Jeesus käski nimenomaan koota varallisuutta TAIVAASEEN eikä mammonaa maan päälle. Kirkko tekee silti jälkimmäistä.
Jumalattoman (pun) kalliit pytingit seisoo tyhjinä ja ihmiset näkevät nälkää. Seurakuntien työntekijöitä irtisanotaan mutta kiinteistöomaisuudesta pidetään kynsin, hampain kiinni.
Montako kunkin aikakauden vesivahinkotemppeliä pitää säilyttää ihmisten auttamisen kustannuksella?
Vaalit tulossa. Må en niihin sekaannu. Te, joilla se jäsenyys on, äänestäkää liberaaleja ehdokkaita eikä pekka aittakumpuja.
Jesse oli liberaali. Hän rakasti, ei vihannut. "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät ymmärrä, mitä tekevät."
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös että koirat haukkuu ja karavaani jatkaa kulkuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vassunaiset on ne, joiden hymy hyytyy.
Hyvä, olet tehnyt päätöksen ja toeteuttanut sen. Kummallista on, että se sattuu niin moneen ketjuun vastanneeseen ... !
Olin koko aikuisikäni kirkosta eronneena. Tänä vuonna lähes kuusikymppisenä liityin uudestaan kun edessä oli isohko leikkaus, että saisin sielulleni pelastuksen jos jotain käy. No kaikki meni hyvin. Nyt harkitsen taas eroa. Voinhan liittyä sitten kun seuraavan kerran tulee isoja terveysongelmia.
- Maisa59
Vierailija kirjoitti:
Musut voittavat. Niillä ei tulisi mieleenkään erota omasta shitistään. Onnea sinullekin.
Mitä muunsukupuoliset voittavat?
Ja missä kohtaa mainitaan se jäsenmaksu ja -kortti?
Seurakunta = ihmisten yhteisö. Ei tarvita mitään kulttia.