Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi ensitreffeillä hienoon ravintolaan, mutta en siltikään antanut

Vierailija
11.10.2026 |

Eikä siksi enää soitellut perään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Yllätyitkö?

Vierailija
2/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Yllätyitkö?

Miksi AP:n olisi pitänyt yllättyä, eihän hän ollut kinumassa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoittautui huonoksi vaihtoehdoksi jo noin pian. Hyvä että laitoit heti poikki.

Parempiakin on. Jatka etsintää.

Vierailija
4/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ei kannata tarjota ensitreffeillä kuin korkeintaan 1 euron kahvit Biltemassa.

Vierailija
5/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus haiskahtaa keksityltä, mutta kerron kuitenkin tarinan nuoruusvuosiltani. Nuoruusvuosien avoliittoni oli päättynyt ja olin vuorotöissä, joten viikonloppuisin ei juuri yökerhoon ehtinyt naisia katselemaan. Niinpä laitoin ilmoituksen City-lehden Deittinettiin.

Ilmoitukseen vastasi nainen, jonka kanssa sovittiin treffit baariin. Joimme parit ja tutustuimme toisiimme. Sen jälkeen nainen halusi syömään melko hintavaan ravintolaan. Menimme, söimme ja joimme. Minä olin valmistautunut maksamaan laskun, mutta nainen ei edes kohteliaisuudesta tarjoutunut maksamaan omaa osuuttaan. 

Sitten ihmetteli, miksi en halunnut enää tavata.

Vierailija
6/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkareita ei kannata ottaa pois ennen kuin aito rakkaus siihen pakottaa ja hyöty on isompi kuin haitta. 

Vierailija
7/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa kalliiseen ravintolaan ensitreffeillä, kannattaa jättää väliin. Joko hän on siipeilijä tai voimaantunut some-vaikuttajista jatkuvan somessa roikkumisen takia.

Vierailija
8/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu avioliittoon. Mies ei ollut avioliittomateriaalia. Älä haikaile perään.

Vierailija
9/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa kalliiseen ravintolaan ensitreffeillä, kannattaa jättää väliin. Joko hän on siipeilijä tai voimaantunut some-vaikuttajista jatkuvan somessa roikkumisen takia.

Juuri näin.

Vierailija
10/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi kuuluu avioliittoon. Mies ei ollut avioliittomateriaalia. Älä haikaile perään.

Tervetuloa 1800-luvun kiihkouskovaiseen yhteisöön.

Vierailija
11/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa 1800-luvun kiihkouskovaiseen yhteisöön.

Miksi haluat sekottaa aiheeseen jonkin uskontosi?

Vierailija
12/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt mahdollisuutta että mies tykkää hyvästä ruuasta ja hyvistä ravintoloista. Hänellä ei ollut taka-ajatuksia ja jokin olemuksessasi vaan tyrmäsi kaiken mielenkiinnon sinua kohtaan?

Vierailija
13/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika barn leka bäst.

Jos sinulla ei ole varaa tarjota treffeillä kuin se 1e biltemakahvi, saat sellaisia naisia joille tuo on ok.

Mun puoliso vei aikanaan kolmansilla treffeillä Narvikiin. Tai ihan yhdessä sinne kyllä ajettiin. Upeita maisemia ja retkiä vuorilla. Tänä vuonna lähdetään yhdessä Japaniin ja Ruotsin Åreen.

Vierailija
14/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt mahdollisuutta että mies tykkää hyvästä ruuasta ja hyvistä ravintoloista. Hänellä ei ollut taka-ajatuksia ja jokin olemuksessasi vaan tyrmäsi kaiken mielenkiinnon sinua kohtaan?

En. Olen nainen, ajattelen kuin nainen ja minussa ei kertakaikkiaan voi olla mitään vikaa. Kaikki haluavat minut/minua aina ja kaikkialla. Miehessä vika.

Vierailija
15/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lika barn leka bäst.

Jos sinulla ei ole varaa tarjota treffeillä kuin se 1e biltemakahvi, saat sellaisia naisia joille tuo on ok.

Mun puoliso vei aikanaan kolmansilla treffeillä Narvikiin. Tai ihan yhdessä sinne kyllä ajettiin. Upeita maisemia ja retkiä vuorilla. Tänä vuonna lähdetään yhdessä Japaniin ja Ruotsin Åreen.

KETÄÄN ei kiinnosta.

Vierailija
16/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lika barn leka bäst.

KETÄÄN ei kiinnosta.

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Vierailija
17/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rakkaudesta, ei koskaan pelkästä kahvista tai lounaasta. 

Vierailija
18/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus haiskahtaa keksityltä, mutta kerron kuitenkin tarinan nuoruusvuosiltani. Nuoruusvuosien avoliittoni oli päättynyt ja olin vuorotöissä, joten viikonloppuisin ei juuri yökerhoon ehtinyt naisia katselemaan. Niinpä laitoin ilmoituksen City-lehden Deittinettiin.

Ilmoitukseen vastasi nainen, jonka kanssa sovittiin treffit baariin. Joimme parit ja tutustuimme toisiimme. Sen jälkeen nainen halusi syömään melko hintavaan ravintolaan. Menimme, söimme ja joimme. Minä olin valmistautunut maksamaan laskun, mutta nainen ei edes kohteliaisuudesta tarjoutunut maksamaan omaa osuuttaan. 

Sitten ihmetteli, miksi en halunnut enää tavata.

🥱

Vierailija
19/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin pitää tapailla ensin kuukausi pari ja oppia tuntemaan toisen. Sama se, tapaileeko puistossa vai kahvilassa tai jossain muussa kivassa paikassa vaikka harrastuksessa. 

Vierailija
20/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lika barn leka bäst.

Puolisosi taitaa olla samassa työpaikassa kuin minä. Kutsumme häntä Kuivakkaaksi, koska kuivakkaampaa tyyppiä emme ole ennen tavanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi