Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet autiosaaren ainoa asukas koko ikäsi. Mitä muutoksia teet ulkonäöllesi? Selvitetään, meikkaatko itseäsi varten

Vierailija
10.10.2026 |

Tai asennat vaikka kiviä liiveihisi, jotta näyttää isommalta? Naisethan tekee kaiken ITSEÄÄN VARTEN:D

Laitat 10cm akryylikynnet!? Ja huulitäytteet? Että ruokailu olisi helpompaa;) 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä tuskin olisi saatavilla siellä.

Vierailija
22/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No autiosaarella ei ole peiliä joten en varmaan meikkaisi. Enkä myöskään osaa valmistaa meikkejä. 

Yhteiskunnassa meikkaan siksi, että se on kohteliasta, kuten muukin siistiytyminen ja koristautuminen. Lähikaupassa on naisia, joilla on toisinaan vaaleanpunainen raita hiuksissa tai ovat muuten somistautuneet jotenkin. Siitä tulee kiva olo. Estetiikka on arvokasta ihan siitä riippumatta onko miehiä mailla halmeilla. Kotinikin on esteettinen, eikä täällä ole käynyt miehiä 10 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa itse olla autiolla saarella.

Vierailija
24/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska joiltakin tuntuu menevän aloituksen pointti ohi, niin ehdotan jatkoa ajatuskokeelle. Halutessanne saatte kosmetologit, plastiikkakirurgit jne vaikka laivalla, lentokoneella tms luoksenne operaatioita varten ja vain niiden ajaksi, mutta kaikki muut yhteydet muihin ihmisiin on katkaistu. Tähänkin voi saivarrella, että no jos nuo saa saarelle niin miksei muitakin ihmisiä. Se ei kuitenkaan ymmärtääkseni ollut aloituksen idea, vaan haastaa yleinen väite siitä että ulkonäköä muokataan vain itseä varten. 

Aloituksen pointti on vit tui lu. Ei muuta.

Niin ehkä olikin, mutta jos kaunistaudut vain itseäsi varten, tekisit sen varmasti myös autiolla saarella.

Vierailija
25/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole meikannut enää vuosiin, miksi tekisin niin jossain saarellakaan.

Vierailija
26/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan laittelen kukkia hiuksiin ja teen kalanruodoista koruja ja hiuslaitteita. Jos olen ollut koko elämäni autiolla saarella en usko että tiedän mitä meikit tai kirurgia on. 

Vierailija
27/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska joiltakin tuntuu menevän aloituksen pointti ohi, niin ehdotan jatkoa ajatuskokeelle. Halutessanne saatte kosmetologit, plastiikkakirurgit jne vaikka laivalla, lentokoneella tms luoksenne operaatioita varten ja vain niiden ajaksi, mutta kaikki muut yhteydet muihin ihmisiin on katkaistu. Tähänkin voi saivarrella, että no jos nuo saa saarelle niin miksei muitakin ihmisiä. Se ei kuitenkaan ymmärtääkseni ollut aloituksen idea, vaan haastaa yleinen väite siitä että ulkonäköä muokataan vain itseä varten. 

Jos sinne saisi kosmetologin, niin ottaisin todellakin kaikkia ihania kasvohoitoja, manikyyrit ja pedikyyrit. Kauneusleikkauksia en ottaisi, enkä mitään kivuliasta. En ota tälläkään hetkellä niitä.

Vierailija
28/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että autiosaarella olisi meikkitarpeita ja olettaen, että tietäisin meikkien konseptin niin tekisin varmaan joitain hulluja meikkipläjäyksiä (huulipunaa silmäluomiin ja luomiväriä otsaan tyylisesti), joita julkisesti en todellakaan voisi tehdä. 

Vierailija
29/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ehkä olikin, mutta jos kaunistaudut vain itseäsi varten, tekisit sen varmasti myös autiolla saarella.

IHminen laittautuu kauniiksi, tunteakseen itsensä kauniiksi muiden seurassa. Meikkaaminen ja laittautuminen on myös kivaa puuhaa, mutta ei sitä kaikissa ympäristöissä tule tehtyä. Harva mökillä esim. laittautuu, vaikka töihin ja muuten laittautuisi päivittäin.

Mikä tässä nyt on aloittajan mielestä vaikeaa ja ongelmallista?

Vierailija
30/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu olisiko siellä peili. Jos olisi, haluaisin värin ja permiksen hiuksiini ja mukavuussyistä leikkauksen. Koska aina kun näen kuvani peilistä jossa harmaa juurikasvu on muutaman sentin mittainen ja kiharat on enää vähän latvoissa, niin kyllä se masentaa. Toki jotkut en, että hei se oma harmaa värihän on tosi hieno... ei ole. Se on masentava. Ihan sama mitä muut sanoo. En meikkaa enää juuri koskaan, ei ele tekokynsiä ollut kuin hetken joskus ysärillä, ei ole koskaan ollut mitään tekoripsiä, tekohiuksia tai varsinkaan mitään täytteitä missään, ei ole tarvetta.

Varmasti autiolla saarella jossa ei näe ketään muita ihmisiä, oma ulkonäkökin menettäisi merkityksensä kun ei olisi mitään mihin verrata, tai mitään syytä näyttää hyvältä puolison silmissä tai mitään. Yksin ollessa kroppa olisi lähinnä työkalu ja samalla rasite kun sitä pitää yrittää pitää hengissä. Kun ei olisi lääkkeitä, sitä kuolisi aika pian pois.

Vierailija
31/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan pääni tilalle kilowatin hehkulampun

Vierailija
32/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä kauppa? Ja rahani riittää koko eliniän? Käynkö ihmisten ilmoilla? Mistä ruoka, kasvatan itse?

Vierailija
33/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään muutoksia ulkonäölleni, koska en ole enää töissä. Minun ei tarvitse enää "rakentaa omaa brändiä" eikä "ylläpitää urakehitystä". Lopetan siis kaikki sellaiset kauneudenhoitorutiinit, joiden ainoa tarkoitus on työperäinen syy "näyttää ammattilaiselta". 

AP taitaa olla incelmies. Hän ei tajua, että useimmat naiset ovat enemmän kiinnostuneita rahasta (oma työura) kuin siitä, mitä joku ventovieras mies ajattelee. 

Jos meikkaamattomalla naamalla ja sotkuisella tukalla saisi hyväpalkkaiset duuni, niin lähtisin aina ulos luonnonkauniina. Kokonaan ilman meikkiä ja hiukset sekaisin. Miksi turhaan panostaisin omaan ulkonäkööni, jos siisti habitus ei ole minulle eduksi työelämässä? Menen oma etu edellä. 

Vierailija
34/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa nytkään, tai ole koskaan laittanut kynsiäni, mutta sellaiset kotkankynnet voisi olla kätevät autiosaarella, jos ruoka pitää itse metsästää! Niillä voi vaikka keihästää pikkukaloja rannasta ja saa paremman otteen maaeläimistä.

Vierailija
35/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miksi olet yhtä typerä kuin ap?

Vierailija
36/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks meikkaisin jos en meikkaa nytkään. Toisaalta siel ois varmaan niin tylsää niin voisin meikata itseäni piristäen.

Vierailija
37/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään kirurgi ei lähde luontoon ketään leikkaamaan. Vai tuoko hän leikkaussalinkin?

Vierailija
38/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse meikata kun oon luonnonkaunis

Vierailija
39/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitysyritys teki aloituksesta vielä absurdimman. Mikä ihmeen autiosaari se on jos siellä ei saa olla rauhassa?

Kiitos ei, haluan olla ihan itsekseni ja omissa oloissa autiosaarellani. Vesitasoja ja laivoja jos alkaa näkyä, pakkaan kirjani matka-arkkuun ja lähden sinne missä ei ole niin paljon trafiikkia. 

Kohta varmaan kysyt että millaisia tinderkuvoa ottaisit siellä autiosaarella ja millaisia kuvia swaippaat oikealle?

En ole ap vaan selitysyrittäjä. Mutta siis ideana oli paitsi katkera vittuilu ap:n osalta niin minun osalta yritys avata sitä siten että jos kukaan ei näkisi niin tekisitkö mitään ulkonäkösi eteen. Kyllähän ap:n aloituksesta haisee katkeroituminen Etelä-Afrikkaan saakka mutta selitys olikin heille jotka tarttuivat lillukanvarsiin eivätkä suoraan todenneet että joskus on kiva katsoa itseä peilistä (tai autiosaarella veden pinnasta) parhaimmillaan vaikkei muita olisi lähimaillakaan. Olen siis M, ja kyllä minä hoikkana menin katselemaan itseäni peilistä ja mietin että hyvin on rasva palanut kuntoilun seurauksena. Meikkaamisessa yms varmaan sama, siihen saa painonpudotuksen tavoin uhrattua paljon aikaa ja rahaa. Ei minulla ollut ekana pillu mielessä että nyt kun on kiloja hävinnyt niin saanti on varmaa menempä esittelemään kroppaa naisille. Vähän kaukaa haettua ehkä mutten keksi miehenä parempaa vertailukohdetta. 

Vierailija
40/50 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu olisiko siellä peili. Jos olisi, haluaisin värin ja permiksen hiuksiini ja mukavuussyistä leikkauksen. Koska aina kun näen kuvani peilistä jossa harmaa juurikasvu on muutaman sentin mittainen ja kiharat on enää vähän latvoissa, niin kyllä se masentaa. Toki jotkut en, että hei se oma harmaa värihän on tosi hieno... ei ole. Se on masentava. Ihan sama mitä muut sanoo. En meikkaa enää juuri koskaan, ei ele tekokynsiä ollut kuin hetken joskus ysärillä, ei ole koskaan ollut mitään tekoripsiä, tekohiuksia tai varsinkaan mitään täytteitä missään, ei ole tarvetta.

Varmasti autiolla saarella jossa ei näe ketään muita ihmisiä, oma ulkonäkökin menettäisi merkityksensä kun ei olisi mitään mihin verrata, tai mitään syytä näyttää hyvältä puolison silmissä tai mitään. Yksin ollessa kroppa olisi lähinnä työkalu ja samalla rasite kun sitä pitää yrittää pitää hengissä. Kun ei olisi lääkkeitä, sitä kuolisi aika pian pois.

Hyvää pohdintaa. Itse käyttäisin kasvovoidetta, koska liian kuiva iho kutisee ja tuntuu epämukavalta. Hiukset pitäisin kiinni letillä. Antaisin hiusten kasvaa niin pitkiksi kuin mahdollista. Nyt minulla on vyötärölle asti ulottuva luonnonvärinen tukka. Ei koskaan värjätty, koska tavoitteeni on olla harmaahapsinen mummo. Sinne joskus tulevaisuudessa, koska nyt olen vielä lisääntymisikäinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi