Milloin miehistä tuli tällaisia? Missä ritarillisuus?
Okei. Pakko päästää vähän höyryjä. Mulla oli eilen treffit. Käytiin syömässä ja kaikki sujui ihan mukavasti. No, ollessani lähdössä kotiin huomasin että auton rengas on puhki ja se täytyy vaihtaa. En ole siinä kovin hyvä.
Mitä tekee tämä mies kenen kanssa olin treffeillä? Sanoo että "jos haluat voit tulla vielä käymään kun olet vaihtanut renkaan", hän asui kuulemma melko lähellä. Sitten hän hyppäsi omaan autoonsa ja ajoi tiehensä. Jäin seisomaan suu auki.
Niin että miehet: MITÄ HELVETTIÄ?
Kommentit (41)
En minäkään miehenä osaisi, mutten silti olisi ilkeä. Omaa autoa ei ole koskaan ollut, niin se "kulttuuri" on jäänyt multa kokonaan pois. Mitä sitten, naiset osaa hoitaa sen homman itsekin, siis jotkut naiset.
Käyn vähän hitaalla: Menin markettiin, yl. menen pääoven kautta, sillä kertaa menin sivuovesta, palpa-automaatti siinä, säästin aikaa. Läksin kävelemään sisälle niin vanhempi nainen kaatui kassahihnan päässä. Mietin, et pitäisköhän tuota rouvaa auttaa? Ensin siihen tuli mies - sattuiko rouva pahasti, voinko auttaa? Ja heti perään toinen. Se nainen pääsi sitten itse ylös eikä näyttänyt valittavan kipuja. Oikein herrasmiehiä, minä olin vasta miettimisen asteella.
Se nainen kiroili uusia lenkkareita. Paljon mahdollista. Jälkeenpäin mietin, et oisko ollut verenpaineen heittely, niinkuin itselläkin joskus on?
Tuosta: kannattaa kävellä uusilla lenkkareilla asfaltilla, niiden pohja "karhiintuu", eivät ole niin liukkaat, varsinkin jos satanut.
Nimim. Myös kaupassa liukastelija
Jos mun autosta puhkeaisi rengas, kun olisin kenen tahansa ystäväni kanssa, yhdessä katsottais, että tulee kuntoon, oli kuka tahansa.
Hyvä, keksitty tarina jälleen, oi tunnistettavasti metrisillä väleillä kirjoittava.
Ja siitä ritarillisuudesta olisi käteen jäänyt lopuksi vain likaiset kädet ja vaatteet. Veikkaan että se tyyppi nauroi matkalla kotiin.
Taas kerran asia jolla ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.
Mulla repesi treffeillä pipo. Ojensin naiselle ja kysyin voisiko korjata. Ei ehtinyt eikä päässyt jatkoon.
Miten toimit AP, uusissa autoissa ei ole vararengasta.
Oliko auto kadun reunassa ? Aloitko työntään tunkkia auton alle siinä kadulla. Onko sulla saksitunkki vai mikä. Ajattelin että jos ei ollut, niin mitä laitoit varmistukseksi, kun otit renkaan pois.
Vai täytitkö sen pujenneen täyttölaitteella ???
Kerro nyt ihmeessä miten se meni.
Noin vuonna 2010 jolloin feminismi alkoi näkyä arjessa ja netissä. metoo viimeisteli tuhon.
Tasa-arvo on naisille abstrakti käsite. Sitä halutaan, mutta ei tahdota ottaa vastaan, kun osuu omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo on naisille abstrakti käsite. Sitä halutaan, mutta ei tahdota ottaa vastaan, kun osuu omalle kohdalle.
Feminismi = tasa-arvo = naisille etuja miesten kustannuksella = naiset eivät koskaan ota vastuuta omista virheistään
Vierailija kirjoitti:
Koska vahva ja itsenäinen nainen vaihtaa renkaan itse.
Mm- no sovitaanko sitten että itsenäinen mies myös tyhjentää pallinsa ja synnyttää itse.
En jaa kokemustasi. Kyllä miehet ovat vieläkin ritarillisia. Mutta toisaalta olen itsekin kiva miehiä kohtaan. Minulle kyllä avataan ovet. Ehkä siellä joitain yksittäisi miehiä on joukossa, ketkä ei ole ritarillisia, mutta jos nyt olen menossa ovista samaan aikaan niin yleensä aina miehet avaa oven tms. Ehkä naisellisuus vaikuttaa myös. Puhu miehille ystävällisesti enkä loukkaannu kaikista miesten vitseistä. Häirintää ei pidä hyväksyä, mutta minusta ei sekään ole oikein, että nykyisin ihan kaikesta miesten sanomista vitseistä loukkaannutaan loukkaantumisen ilosta. Miehet ovat juuri siksi ihania, koska he tuovat sen poikamaisen huumorin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm- no sovitaanko sitten että itsenäinen mies myös tyhjentää pallinsa ja synnyttää itse.
Renkaanvaihto = Synnytys. Tämä tuli selväksi.
T: Eri
"Käytiin syömässä ja kaikki sujui ihan mukavasti"
-Olisiko niin että olit jo ehtinyt ulosmitata miehestä kaiken senhetkisen hyväntekeväisyyskapasiteetin, tai ehkä ilta miehen mielestä ei sujunut muuten "ihan mukavasti"?
Naiset kehtaa vaati ritareita, mutta itse eivät ole prinsessoja.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantunut Rita pullonpohjallinen ei tarvitse miehen apuva.
Oli valmiiksi virttyneet farkut ja t- paita🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi synnyttää. On naisvihaa väittää että mies voisi synnyttä, se lahja on annettu vain naiselle. Kuulostat vähän katkeralta akalta.
Ei tuosta puuttunut ritarillisuus vaan tavallinen ystävällisyys ja avuliaisuus. Ei tarvitse vaihtaa rengasta jos ei osaa, eikä uusissa autoissa vararenkaita olekaan, mutta kysyä miten voi auttaa ja ainakin tilata taksi tai tarjota kyyti kotiin/huoltamolle.