Onko GRU käynyt jo teidän vessassa peloittelemassa?
Viesti lienee tulkittava niin että jos ihmisellä on perse, Venäjä on hänelle uhka.
Kommentit (26)
Ei ole, mutta CIA ja Mossad on käynyt: tällä viikolla oli valot päällä kotiin tullessa, ja kuukausi sitten oli vessapaperia pöntössä - aivan varmasti vedin vessan.
Olen kritisoinut Trumpia ja hyökkäyssotaa Iraniin ja Israelin siviilien massatuhontaa -ja nyt minua selvästi vainotaan ja asuntooni tunkeudutaan sillä välin, kun käyn lähikaupassa. Pitäisi varmaan SUPO:n ottaa yhteysttä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sama jankkaava sekopää keksinyt myös mm. Skripalin, Litvinenkon ja Navalnyin murhatkin?
Jos päivystää palstalla aamusta iltaan joka ikinen päivä, ja luulee joka ikistä ukrainatouhua edes aavistuksen kritisoivaa henkilöä venäläiseksi trolliksi, ja alkaa heti meuhkata jostain iigoreista, niin on polla aika pahasti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sama jankkaava sekopää keksinyt myös mm. Skripalin, Litvinenkon ja Navalnyin murhatkin?
Jos päivystää palstalla aamusta iltaan joka ikinen päivä, ja luulee joka ikistä ukrainatouhua edes aavistuksen kritisoivaa henkilöä venäläiseksi trolliksi, ja alkaa heti meuhkata jostain iigoreista, niin on polla aika pahasti sekaisin.
Miksi sä tällaista mulle mouhaat? Miten tämä liittyy nyt muhun?
Vierailija kirjoitti:
GRU ei ole minun teekuppini.
Ehkä ei, mutta GRU saattaa olla teekupissasii.