Onko GRU käynyt jo teidän vessassa peloittelemassa?
Viesti lienee tulkittava niin että jos ihmisellä on perse, Venäjä on hänelle uhka.
Kommentit (26)
Joku käy kuluttamassa meillä vessapaperit. Laitanko valituksen Putinille?
GRU, tuo ihme ryss*äläinen dinosaurus, joka kuvittelee omistavansa koko maailman.
Minun vessani on bioaselaboratorio. Terrrvetuloa sinne GeeÄrUulaiset.
Kävin sontimassa ja kun kurkkasin pönttöön ei tavaraa näkynyt? Salaliitto
Kyse on DDR:n aikanaan käyttämästä häirinnästä, ei Venäjän. Joku on lukenut liikaa dekkareita.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on DDR:n aikanaan käyttämästä häirinnästä, ei Venäjän. Joku on lukenut liikaa dekkareita.
Stasi
Ai että naurattaa kun joku poliitikko on aamupöhnässä unohtanut vetää krapulapaskat pöntöstä alas, ja sitten takaisin kotiin tullessa kuvittelee että jotkut venäläiset on käyny paskomassa pönttöön. Sitten koko maa on ihan hysterian vallassa. Vaikuttaa enemmänkin joltain viranomaisten keksimältä hybridioperaatiolta.
Ei, mutta woke-akat julistaa ilosanomaansa ilmastointihormien ja patterien kautta tauotta.
Joko vihdoin putosi poliitikkojen ja median uutisten pohja, vai kuinka idiootteja ihmiset ovat.
Mulla on vessassa hermokaasua niin sinne kun menee gru tai muu rysyläinen huru-ukko nuuskimaan niin äkkiä yskii omia keuhkonpalasiaan mausteeksi kaalisoppaansa.
Heh, repesin kommenteille!
Oikeasti mietin, et pitäiskö heidän laittaa valvontakamera kotiin? Jos niin, niin kannattaa ostaa sellanen, mikä ei laita kuvaa kiinaan tai muualle. Rosv..... epärehellinen tulee, niin salama välähtää - PIM! Olet piilokamerassa! :)
Toinen juttu - olla tietävinään .... ei mitään. Mikään muu ei vtt narsistia (sillä sitä ne mahdolliset ovat) kuin että ei olekaan kiinnittänyt huomiota. Tulevat uudestaan. Ja tuo yo.
Oikeasti: Koti on se turvapaikka, se tunne, et joku, asiaankuulumaton on siellä käynyt. Aika lähellä paniikkireaktio.,
Olin murrosikäinen, äiti sitten sanoi, et kun sinä kumminkin juot sitä kaljaa kavereitten kanssa.... Keskeytin, et sittenkö ei ole kotiin tulemista? Äiti siihen: Kotiin voit aina tulla, olet sitten missä kunnossa tahansa. Se opetti, olemaan kohtuu kiltisti.
Vierailija kirjoitti:
Ai että naurattaa kun joku poliitikko on aamupöhnässä unohtanut vetää krapulapaskat pöntöstä alas, ja sitten takaisin kotiin tullessa kuvittelee että jotkut venäläiset on käyny paskomassa pönttöön. Sitten koko maa on ihan hysterian vallassa. Vaikuttaa enemmänkin joltain viranomaisten keksimältä hybridioperaatiolta.
Ihan sama tuli mieleen. "En minä nyt... ainakaan noin pahalle haisevia..."
Ei tietenkään, kun en ole missään merkittävässä asemassa. Mutta kaverini, joka on aktiivinen reserviläinen, sai aikoinaan useita vierailuja, kunnes erosi kaikista järjestöistä.
Ilmeisesti Pietarin trollitoimistossa on nyt kovasti kiire kirjoitella, että ei Venäjä tietenkään tarkkaile yhtään ketään Suomessa, miksi ihmeessä tarkkailisi.
Aivan kotimaiset vihreät käyneet syömässä eliitin kakkaa, jotta ilmasto pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Pietarin trollitoimistossa on nyt kovasti kiire kirjoitella, että ei Venäjä tietenkään tarkkaile yhtään ketään Suomessa, miksi ihmeessä tarkkailisi.
Odottelinkin millloin tämä pietarin trolleista jankkaava sekopää ilmestyy tänne. Olisikohan itse Bäckman käynyt sontimassa niihin pönttöihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottelinkin millloin tämä pietarin trolleista jankkaava sekopää ilmestyy tänne. Olisikohan itse Bäckman käynyt sontimassa niihin pönttöihin?
Pietarin trollitoimistossa halutaan esitää, että kukaan ei ole tietoinen kyseisistä puljuista, vaan joku vauvapalstan sekopää on ne keksinyt. Tässä nyt vain unohtuu, että kaikki suomalaiset ovat jo lukeneet aiheesta sekä koti- että ulkomaisesta mediasta.
Saa meillä paskalla käydä, kunhan muistaa vetää pöntön. M52
Vierailija kirjoitti:
Kävin sontimassa ja kun kurkkasin pönttöön ei tavaraa näkynyt? Salaliitto
Kurkkasin myös ja siellä on jonkun poliitikon naama suu auki ja silmät kiinni.
En kyllä tiiä, mutta joku on käynyt paskalla.