Listataan boomereiden juttuja
Listataan tähän ketjuun vanhojen ihmisten juttuja. Aloitan: Läppämallinen puhelinkotelo
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen Suomen suurista ikäluokista syntyi vuonna 1947. Eli nämä teidän epäinhimillistämät ja vihollistamat ihmiset ovat nuorimmillaankin 79-vuotiaita...
Ei sanaa Boomer oteta kirjaimellisesti kuten ei esim huoraavaa naista.
Eli minä voin siis kutsua sinua jakorasiaboomeriksi ja kylän yhteiseksi polkupyöräksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippis autoillessa
Ai räppijonnet ovatkin boomereita? Tämäpä selevisi, kiitos informaatiosta.
40 vuotias on jo boomeri ja räppi niin 70-lukulaista. T. Onni 14-v.
Vierailija kirjoitti:
"Aloitan: Läppämallinen puhelinkotelo "
Ei ole kaikilla heillä.
Meillä äksiin kuuluvalla miehellä on. Itsellänikin on kotelo, mutta magneetilla. Itse ihmettelen, miksi sitä pitää ilman suojaa kuljetella taskussa tai laukussa? Laukkuun viskatessa koteloton puhelin saattaa ottaa osumaa ties mistä, samassa veskassa voi olla jotain evästäkin. Kesäkuumalla kassissa sulanut suklaalevyn nurkkapalakin voi tehdä ihmeitä sille luurille.
Leveälahkeiset housut, jäänne 70-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen Suomen suurista ikäluokista syntyi vuonna 1947. Eli nämä teidän epäinhimillistämät ja vihollistamat ihmiset ovat nuorimmillaankin 79-vuotiaita...
Haukkumasanan merkitys ei voi liudentua juurikaan. Sanoisitte vain "vanhat ihmiset", anglismit ovat niin väsyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän nuo dissaajat ole oikeasti edes luku- tai laskutaitoisia, kun ymmärrys kulkee vajaalla teholla.
Jonnet ei muista eikä boomerit tajuu
T: Käärijä
💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥
Vierailija kirjoitti:
Kun puumerilla jää eläkkeestä tonni käteen vuokran jälkeen, niin se itkee ettei ole ostovoimaa, valittaa ja vinkuu.
Ostaa satasella ruokaa, ja valittaa taas.
Minkäs takia sinä syöt hänet vararikkoon, etkä itse tee omia ruokiasi?
Vierailija kirjoitti:
Leveälahkeiset housut, jäänne 70-luvulta.
12,90 €
omaisuus, mökki, auto ja velattomuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aloitan: Läppämallinen puhelinkotelo "
Ei ole kaikilla heillä.
Meillä äksiin kuuluvalla miehellä on. Itsellänikin on kotelo, mutta magneetilla. Itse ihmettelen, miksi sitä pitää ilman suojaa kuljetella taskussa tai laukussa? Laukkuun viskatessa koteloton puhelin saattaa ottaa osumaa ties mistä, samassa veskassa voi olla jotain evästäkin. Kesäkuumalla kassissa sulanut suklaalevyn nurkkapalakin voi tehdä ihmeitä sille luurille.
Olen nuori ja minulla on tuollainen läppämallinen puhelinkotelo, eikä nolota yhtään. Tyhmempää on olla suojaamatta puhelinta.
Osa näistä on entisten buumerien juttuja
Eläkejärjestelmä, Vara rakentaa talo ja kesämökki ja myydä ne voitolla.
Vierailija kirjoitti:
Käteinen raha, kolikoiden laskeminen kassalla
Toooosi harvoin kukaan maksaa käteisellä, edes vanhemmat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Lippis autoillessa
No ei oo. Se on nuorten miesten asuste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minä voin siis kutsua sinua jakorasiaboomeriksi ja kylän yhteiseksi polkupyöräksi?
Kyllä. Pitää olla sen verran huumorintajua, että osaa erottaa neuvomisen ja vitt uilun toisistaan. Vanhuksilla on usein tämän kanssa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kyllä, koska nykyiset nuoret aikuiset syyttävät X-sukupolvea boomereiksi. Äksät ovat saaneet sekä boomereiden että myöhempien sukupolvien haitat, mutta kaikki edut jäivät saamatta.
Joo mullakin on ensi viikolle aika.Sijoittamiseen tarvin neuvoja,nyt kun asuntolaina on maksettu niin voi säästääkin