Parisuhteen saaminen miehenä on täysin mahdotonta nykypäivänä
Tinderissä ei tule matcheja aidoilta ihmisiltä (botteja riittää). Baarissa eivät naiset tule juttelemaan. Kukaan ei ole ikinä lähestynyt vapaa-ajalla. Työpaikalla ei naisia oikeastaan ole.
Kauanko tässä vielä joutuu odottamaan? Mitä järkeä tässä on?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Minua saa lähestyä jos ei odota ilmaista kotiorjaa ja terapeuttia vastineeksi surkeasta seksistä
Miksi annat surkeata seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt hyvät ihmiset sen Tinderin ja vastaavien käyttö, jos olette liikkeellä ns. tosimielellä. Eiköhän se ole jo tullut monta kertaa selväksi, että Tinder ei ole (ainakaan enää) se paikka, jossa syntyy mielekkäitä kohtaamisia ihmisten välillä.
Jos se Tinder ei toimi parisuhteen löytämisessä, niin turha sitä päätä on seinään hakata. Kokeilkaa jotain mutta tapaa.
Mitä ehdotat tilalle, etenkin Suomen syksy/ talvisäässä? Baarit on koluttu jo nuorena, en jaksa valvoa, elän tervettä säännöllistä elämää. Kaikki reissut ja kissanristiäiset kuljettu, eikä jaksa enempää. Harrastuksista ja työstä ei ole miestä löytynyt, ja tuttavapiirissä on vain varattuja.
Riippuu varmaan aika paljon siitä, missä asut ja millaisista asioista olet itse kiinnostunut. En mä väitä, että on olemassa joku pomminvarma keino. Osa ihmisistä ei valitettavasti koskaan onnistu löytämään parisuhdetta, vaikka mitä tekisi. Tinder ainakaan ei näytä toimivan. Mä tapasin mieheni avoimen yliopiston luennolla. Olisi toki voinut olla tapaamattakin. Ainoa keino, millä voi niitä todennäköisyyksiä parantaa, on olla paljon tekemisissä ihmisten kanssa. Ymmärrettävästi myös jossain vaiheessa elämää erilaisissa tapahtumissa ja harrastuksissa aktiivisesti juoksemiseenkin väsyy. Tuuripeliähän se pariutuminen loppujen lopuksi on.
Esim tällaisen ensimmäisen viestin sain juuri treffipalstalla
Mitä ruokaa laittaisit, jos kutsuisit minut kotiisi treffeille?
En vastaa. Ei mulla ole tarkoitusta kutsua jotain tuntematonta kotiini ja laittaa sille ruokaa. Ärsyttävä oletus, että nainen heti ryhtyy kokkaamaan miehelle.
En tiedä.missä maailmassa muut elää mutta minua kohtaan tyyppi sai tuomion raiskauksesta. Olimme siitä edellisenä päivänä lyhyesti kirjoitelleet tinderissä. Hän aloitti kirjoittelun moi,mitä kuuluu?
Olin sitä edellisenö pöivänä vasta laittanut tinderin. Eli kolmantena päivänä tinderin laittamisesta tulin raiskstuksi tuntemattoman taholta. Tuosta on 2v Olin 46v kun tapahtui. Tämä ei ole ollut uutisissa.
Otin. heti tinderin pois. Tämä tuntematon joutuu maksamaan minulle yli 7000e korvauksia. .
En ois ikinä uskonut että tuollaista voi tapahtua. Kun tyyppi kirjoitti moi mitä kuuluu ja kerroin että olen vasta muuttanut ja tosi ujo ja etsin uusia kavereita En olisi uskonut että seuraavana päivänä tulen raiskatuksi. En nähnyt mitään vaaran merkkejä. Tosin Tämä tuntematon ei kertonut mitään itsestään. Olen aina kuullut olevani kaunis,silti wi olisi uskonut että noin käy. Oli siis täysin tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suhteista on edelleen heterosuhteita.
Ehdotan, että laajennat sosiaalisia piirejäsi. Ihmiset tuntevat toisia ihmisiä, ja osa ihmisistä on naisia. Valtaosa parisuhteista alkaa yhteisistä piireistä, jos puhutaan sovellusten ulkopuolisesta elämästä.
Tämä toimii vain ekstroverteille. Yksinäiset introvertit eivät tätä voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mee too-kampanjat naulasi vielä lopullisesti lähestymiset naisiin. Ei ketään uskalla enään lähestyä, voi tulla vielä syyte ahdistelusta .
Olen tiennyt tämän ala-asteelta lähtien. En ole ikinä edes yrittänyt naista lähestyä.
m42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että laajennat sosiaalisia piirejäsi. Ihmiset tuntevat toisia ihmisiä, ja osa ihmisistä on naisia. Valtaosa parisuhteista alkaa yhteisistä piireistä, jos puhutaan sovellusten ulkopuolisesta elämästä.Tämä toimii vain ekstroverteille. Yksinäiset introvertit eivät tätä voi tehdä.
Niin introvertti haluaa vaan hyväksikäyttää naista seksuaalisesti. Muutenhan etsisit niitä ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mene itse juttelemaan baareissa ja lähesty itse vapaa-ajalla.
Joo joo, olisihan se paljon kivempaa, jos voisi vaan istua odottamassa että se toinen tekisi aloitteen, mutta kun se ei ilmeisesti sinun kohdallasi toimi, täytyy sinun itse yrittää kunnes onnistuu.
Oma ulkonäkö, heikko palkka, autottomuus, kaverittomuus ja vähäinen kiinnostus alkoholia kohtaan estää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee too-kampanjat naulasi vielä lopullisesti lähestymiset naisiin. Ei ketään uskalla enään lähestyä, voi tulla vielä syyte ahdistelusta .
Eli et tainnut osata lähestyä naista asiallisesti jos metoo-kampanja sai sinut pelkäämään että saat ahdistelusyytteen. Kampanja toimi kohdallasi.
Tuo metoo-kampanja teki selväksi sen, että vain ne komeimmat miehet saavat naisia lähestyä. Jos olet lyhyt, työtön, ja ulkonäöltäsi alempaa tasoa (5/10 tai alle) oleva epäkelpo mies niin naisille juttelu on silkkaa uhkapeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tainnut osata lähestyä naista asiallisesti jos metoo-kampanja sai sinut pelkäämään että saat ahdistelusyytteen. Kampanja toimi kohdallasi.
Tuo metoo-kampanja teki selväksi sen, että vain ne komeimmat miehet saavat naisia lähestyä. Jos olet lyhyt, työtön, ja ulkonäöltäsi alempaa tasoa (5/10 tai alle) oleva epäkelpo mies niin naisille juttelu on silkkaa uhkapeliä.
Et siis vain osaa lähestyä naista asiallisesti, et omaa tavallisia hyviä tapoja vaan olet ahdistelija. Turha piiloutua tuon ihme inceltekstin taakse minkä mukaan tietyllä ulkonäöllä on väliä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että laajennat sosiaalisia piirejäsi. Ihmiset tuntevat toisia ihmisiä, ja osa ihmisistä on naisia. Valtaosa parisuhteista alkaa yhteisistä piireistä, jos puhutaan sovellusten ulkopuolisesta elämästä.Tämä toimii vain ekstroverteille. Yksinäiset introvertit eivät tätä voi tehdä.
Täällä yksi ekstrovertti jolla on todella laaja verkosto. Juttelen ihan kadullakin tuntemattomille. Silti olen miesten suhteen epävarma, ollut aina. Ei ekstroverttiys ole aina hyödyksi, etenkään naiselle. Miehet usein pitävät vaatimattomista naisista, jotka eivät ole kovin aloitteellisia. Esim. jos nuorena menin jollekin miehelle juttelemaan baarissa, hän suorastaan säikähti. Ei se siitä koskaan edennyt mitenkään, ja usein nää miehet oli varattuja, ja sanoivat paniikissa, että odottavat tyttökaveria/ vaimoa. Tekosyy tai totta, en tiedä 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oikeiden ahdistelijoiden kohdalla se ei toimi. Lopputulos: ahdistelijat ahdistelee edelleen, mutta normaalit miehet eivät enää tee aloitteita.
Heterojen joukossa aina kun nainen löytää parisuhteen niin mieskin löytää, kai aloittaja sen ymmärrät? Siinä ei voi olla sukupuolieroa.
Kyllä jotkut miehet löytää naisen. Eikä se ole helppoa naisillekaan.
Aika sama tilanne, eli kyllä sitä on naisia ja miehiä, jotka toivovat parisuhdetta, mutta ihmiset eivät enää kohtaa.
Oletko käynyt treffeillä, ehkä jonkin muunkin palvelun kautta kuin Tinderin?