Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteiset huomenet Rodokselta! Kannattaisko olla vähä kateellinen?

Vierailija
10.10.2026 |

Viikko vielä lomaa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 kateellista jo?

Ap

Siis kateellisia ollaan mistä? Sinun lomamatkasta? Varallisuudeltasi? Koulutukseltasi?

Kerro nyt niin tiedän vastata.

Vierailija
22/29 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meijän premium ihmisten kelpaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsellaan Costalla tässä parvekkeella lempeässä aamuauringossa 180 horisonttia ylimmän kerroksen rantatalosta. Lehdet luettu ja aamukahvit juotu. Voi palstalla piipahtaa. Maailmanympäri tournee menossa. Kesäkuussa Suomeen. Kivaa on elämä, kun sellaiseksi sen järkkää.

Maailmanympärimatka ja tuhlaatte aikaanne tuollaisessa paikassa? Itse panostin tyynenmeren saariin omalla rtw:lläni kun kerrankin oli aikaa koluta kaukomaita. 

On mulla kyllä yksi sukulainenkin joka oli vuoden reissussa.ja pyöri vaan Aasiassa ja Etelä-Amerikassa vaikka niille seuduille pääsee niin helposti vaikka viikon-kahden lomalle. Mutta jokaisella on toki omat kiinnostuksen kohteensa.

Vierailija
24/29 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 kateellista jo?

Ap

Millaisin suunnitelmin välttelet ripulipulipulia?

Vierailija
25/29 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsithän, että siihen lentolippuusi sisältyy vapaa pääsy lentokentän  parhaimpaan loungeen, Oak Barreliin?

Vierailija
26/29 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kivat sulle!

Vierailija
27/29 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja palstalla alkaa päivä???

Niinhän sullakin.

Vierailija
28/29 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsellaan Costalla tässä parvekkeella lempeässä aamuauringossa 180 horisonttia ylimmän kerroksen rantatalosta. Lehdet luettu ja aamukahvit juotu. Voi palstalla piipahtaa. Maailmanympäri tournee menossa. Kesäkuussa Suomeen. Kivaa on elämä, kun sellaiseksi sen järkkää.

Maailmanympärimatka ja tuhlaatte aikaanne tuollaisessa paikassa? Itse panostin tyynenmeren saariin omalla rtw:lläni kun kerrankin oli aikaa koluta kaukomaita. 

On mulla kyllä yksi sukulainenkin joka oli vuoden reissussa.ja pyöri vaan Aasiassa ja Etelä-Amerikassa vaikka niille seuduille pääsee niin helposti vaikka viikon-kahden lomalle. Mutta jokaisella on toki omat kiinnostuksen kohteensa.

Ei kiinnosta tuollaiset paratiisisaaret pätkän vertaa. Resortissa lusitaan js 'retkeillään'.

Vierailija
29/29 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän usein luullaan että ollaan toisen elämästä kateellisia vaikka ei olla ja jokainen itse elää omaa elämään ja tekee valintansa. Eihän kaikilla ole samat  asiat tärkeitä. Olen huomannut että joku olettaa että häntä kadehditaan vaikka muut eivät edes ajattele hänen asioitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan