Helteiset huomenet Rodokselta! Kannattaisko olla vähä kateellinen?
Kommentit (29)
Kyllä meijän premium ihmisten kelpaa!
ap
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan Costalla tässä parvekkeella lempeässä aamuauringossa 180 horisonttia ylimmän kerroksen rantatalosta. Lehdet luettu ja aamukahvit juotu. Voi palstalla piipahtaa. Maailmanympäri tournee menossa. Kesäkuussa Suomeen. Kivaa on elämä, kun sellaiseksi sen järkkää.
Maailmanympärimatka ja tuhlaatte aikaanne tuollaisessa paikassa? Itse panostin tyynenmeren saariin omalla rtw:lläni kun kerrankin oli aikaa koluta kaukomaita.
On mulla kyllä yksi sukulainenkin joka oli vuoden reissussa.ja pyöri vaan Aasiassa ja Etelä-Amerikassa vaikka niille seuduille pääsee niin helposti vaikka viikon-kahden lomalle. Mutta jokaisella on toki omat kiinnostuksen kohteensa.
Vierailija kirjoitti:
14 kateellista jo?
Ap
Millaisin suunnitelmin välttelet ripulipulipulia?
Ymmärsithän, että siihen lentolippuusi sisältyy vapaa pääsy lentokentän parhaimpaan loungeen, Oak Barreliin?
Vierailija kirjoitti:
Ja palstalla alkaa päivä???
Niinhän sullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan Costalla tässä parvekkeella lempeässä aamuauringossa 180 horisonttia ylimmän kerroksen rantatalosta. Lehdet luettu ja aamukahvit juotu. Voi palstalla piipahtaa. Maailmanympäri tournee menossa. Kesäkuussa Suomeen. Kivaa on elämä, kun sellaiseksi sen järkkää.
Maailmanympärimatka ja tuhlaatte aikaanne tuollaisessa paikassa? Itse panostin tyynenmeren saariin omalla rtw:lläni kun kerrankin oli aikaa koluta kaukomaita.
On mulla kyllä yksi sukulainenkin joka oli vuoden reissussa.ja pyöri vaan Aasiassa ja Etelä-Amerikassa vaikka niille seuduille pääsee niin helposti vaikka viikon-kahden lomalle. Mutta jokaisella on toki omat kiinnostuksen kohteensa.
Ei kiinnosta tuollaiset paratiisisaaret pätkän vertaa. Resortissa lusitaan js 'retkeillään'.
Miksihän usein luullaan että ollaan toisen elämästä kateellisia vaikka ei olla ja jokainen itse elää omaa elämään ja tekee valintansa. Eihän kaikilla ole samat asiat tärkeitä. Olen huomannut että joku olettaa että häntä kadehditaan vaikka muut eivät edes ajattele hänen asioitaan.
Siis kateellisia ollaan mistä? Sinun lomamatkasta? Varallisuudeltasi? Koulutukseltasi?
Kerro nyt niin tiedän vastata.