Millainen mies ihastuu keski-ikäiseen tätinaiseen?
Jolla on em ominaisuuksien lisäksi päsmäröivä tyyli eikä ulkonäkökään ole parhaimmillaan.
Kommentit (52)
Samanikäinen keski-ikäinen mies, jonka ulkonäössä olisi toivomisen varaa.
Kyllä todella kova mummofetissi täytyy olla suostuu tällaista panemaan:
Lakkaat puhumasta tätinaisesta. Täti ja mummo naisten yleisinä kutsumanimittelyinä ovat typeriä.
Heh..jos muikkeli on tyylikäs,kantaa kallista käsilaukkua ,huom.yli kallista käsilaukkua,Sääret hoikat Pukeutuu tyylikkäästi.Kävelee kuin Pariisin malli,luulis vientiä piisaavan.Kasvot ja hiukset huolitellut.Hyvin leikatut.Mut jokainen on kuin on.Se on hyväksyttävä
Vierailija kirjoitti:
Tätinaisella ei ole telkkarin kokoiset lasit päässään, ei kirkuvan värisiä hiuksia, ei roiku uistimia nenässä, eikä ole yhtään tatuointia. Kelpaa oikein hyvin.
-Setämies
Kiitos, ihana setämies!
t. normaali tätinainen (ok, omistan leggingsit)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätinaisella ei ole telkkarin kokoiset lasit päässään, ei kirkuvan värisiä hiuksia, ei roiku uistimia nenässä, eikä ole yhtään tatuointia. Kelpaa oikein hyvin.
-Setämies
Uistimia nenässä 🤣
Yksin mihin oon törmännyt muutaman kerran kauhee läski perse,oikeen korostaen.Miten ihmiset saa tommosen perseen,en ymmärrä.Itellä latta perse.Mut makunsa kullakin..
Täti ja tädin kallis käsilaukku?
Oh rly bro? 🤔🤨
Mulla ei koskaan veskan merkistä
ole huomio ollut piiruakaan kiinni.
Olen käyttänyt paljon Messenger's
bag tyylisiä UG brändejä, jotka
sallivat vapaat handut.. x
Sellainen mies, joka ei etsi itselleen pelkkää seinäruusua tai hiljaista sisustuselementtiä. Moni aikuinen mies arvostaa naista, jolla on oma tahto, mielipiteitä ja elämänkokemusta. Ulkonäkö on makuasia, mutta itsevarmuus ja luonne viehättävät aina.
Vierailija kirjoitti:
Täti ja tädin kallis käsilaukku?
Oh rly bro? 🤔🤨
Mulla ei koskaan veskan merkistä
ole huomio ollut piiruakaan kiinni.
Olen käyttänyt paljon Messenger's
bag tyylisiä UG brändejä, jotka
sallivat vapaat handut.. x
*Messenger's tarkoittaa >
cross body bag_mallista
laukkua urheilullisella
persoonalla. Selvennys.
OgE
Vierailija kirjoitti:
Rosa Meriläinen on kieltämättä epäeroottisimpia naisjulkkiksia mitä mieleen tulee. Elävä todiste siitä, että jotkut "miehet" suostuvat panemaan kaikkea mikä liikkuu.
Moni mies kelpuuttaa naisen kuin naisen jos sillä vaan tuntuu syke ja siitäkin voi vielä tinkiä. Sääli että moni vanhempi nainen luulee nuoren miehen olevan ihastunut, vaikka mies vaan haluaa epätoisoisesti edes jotain läheisyyttä ja seksiä. Toki pätee muun ikäisiinkin epäviehättäviin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuohan taitaa olla jo 60v nainen. Mies
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kelpuuttaa naisen kuin naisen jos sillä vaan tuntuu syke ja siitäkin voi vielä tinkiä. Sääli että moni vanhempi nainen luulee nuoren miehen olevan ihastunut, vaikka mies vaan haluaa epätoisoisesti edes jotain läheisyyttä ja seksiä. Toki pätee muun ikäisiinkin epäviehättäviin naisiin.
Miehiä jatkuvasti kehotetaan madaltamaan kriteerejä jos ei natsaa, mutta sitten itketään, kun miehet panevat kaikkea mikä liikkuu ja kelpuuttavat minkä tahansa, kunhan sillä on syke. Ja jotenkin, kuitenkin, miehet kuulemma ovat pinnallisempi sukupuoli, vaikka juuri sanottiin että panevat mitä tahansa suomursua.
Vierailija kirjoitti:
Lakkaat puhumasta tätinaisesta. Täti ja mummo naisten yleisinä kutsumanimittelyinä ovat typeriä.
Ne nyt vaan kuvaavat erittäin osuvasti monia naisia
Jos "täti" nainen on mallia Pippa Laukka, niin huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa että tuokin mummo on vasta 50 ja oletettavasti jopa sen alle noita kuvattaessa
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä väärässä. Esim vaikka mulla on tinderissä varmasti 70 tykkäystä itseäni vanhemmilta naisilta 40-50v. Harva, todella harva heistä on millään tavalla kiinnostava näin 41v miehen silmissä. He näyttävät vanhoilta. Kun samaan aikaan on kokoajan nuorempaa seuraa tarjolla, jopa 23v lapseton nainen niin miksi ihmeessä mätsäilisin itselleni vanhempia naisia? Itse voin huoletta laittaa iäkseni vaikka 33v ja olen silti nuoremman näköinen kuin moni 33v mies on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa että tuokin mummo on vasta 50 ja oletettavasti jopa sen alle noita kuvattaessa
Ei takuulla ole. Näyttää kuin yli 60v
Vierailija kirjoitti:
Jos "täti" nainen on mallia Pippa Laukka, niin huh!
Nå nyt. 🤨
Puppà ja Píppa Laukka.
That would be us,
💭totally sistas. 🤔🤓
E
Salkkarit Salla on todella kaunis. M40