Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hevidiggareita paikalla?

Vierailija
01.06.2007 |

Olen hiljattain kiinnostunut hiukan räväkämmästä musiikista ja ajattelin ostaa jotain musaa esim. nettilataamosta. Minua kiinnostaisi Sonata Arctica ja Stratovarius, mut olisi kiva tietää, mikä olisi em. yhtyeiltä paras levy. Tai jos ei nyt paras, mutta mistä olisi hyvä aloittaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stratoa en oo ihan niin paljon kuunnellut, mutta kokeilepa vaikka sellaista levyä kuin Destiny.

Vierailija
2/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile myös Sentencediä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Reckoning night löytyi Nytin musiikkilataamosta ja se kuulostikin ihan hyvältä niiden näytteiden perusteella. Stratovariuksen levyä ei ko. paikasta löytynyt. Muitakin huippuja levyjä/artisteja saa mainita. Tiedän kyllä, että tällaiset asiat ovat aika makukysymyksiä, mutta ainahan sitä voi kysyä :D AP

Vierailija
4/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silence on hyvä, mutta Reckoning nightillä lyriikat on mielestäni parempia :) Suosittelen myös suomalaista bändiä nimeltä Lullacry ja heiltä levy Crusify my heart.

2

Vierailija
5/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä suosittelemistanne monet ovat sellaista nopeatempoista, mutta entäs, jos haluaa jotain hitaampaa? En tarkoita slovareita vaan ylipäänsä raskaampaa. AP

Vierailija
6/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näistä suosittelemistanne monet ovat sellaista nopeatempoista, mutta entäs, jos haluaa jotain hitaampaa? En tarkoita slovareita vaan ylipäänsä raskaampaa. AP

Vierailija
7/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen hiljattain kiinnostunut hiukan räväkämmästä musiikista ja ajattelin ostaa jotain musaa esim. nettilataamosta. Minua kiinnostaisi Sonata Arctica ja Stratovarius, mut olisi kiva tietää, mikä olisi em. yhtyeiltä paras levy. Tai jos ei nyt paras, mutta mistä olisi hyvä aloittaa?

Vierailija
8/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä käytin sitä väljästi itsekin. Enkä oikeastaan tuon " hevimpää" tarvitsekaan. AP :)

Vierailija
9/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää vanhasta musiikista niin Deep Purple on aivan ihana!

Vierailija
10/10 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, King Diamond, mieletön ääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä