Kerkeekö 34 vuotiaana enää tehdä muutoksia elämässä?
Onko liian vanha tekemään enää mitään elämässä jos ei oo juuri elänyt?
Kommentit (24)
Ehkä. Saattaa toki kuollakin hetkenä minä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdi. Juna meni jo.
Sitten voi kävellä tai pyöräillä tai hypätä bussiin ja mennä ihan eri suuntaan kuin tämä juna, jonka kyytiin joidenkin mielestä kaikkien olisi pitänyt hypätä ja jos putosi kyydistä niin elämä on ohi.
Itse käännyin homoksi tuossa iässä. Koska suomi naiset ei enää kiinnostaneet.
Hommaa musta raamattu ja uhraa Saatanalle!
Onpa kummallinen kysymys! Tottakai ehdit pistää elämäsi vaikka kokonaan uusiksi. Kysymys on siitä, uskallatko?
34 vuotias on vielä aika nuori. Kaikki on edelleen mahdollista.
Riippuu kuinka pitkään elät. Jos suurin piirtein elinajanodotteeseen tai edes kuuteen kymppiin, niin sullahan on vielä yli puolet aikuiselämää elämättä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Saattaa toki kuollakin hetkenä minä hyvänsä.
Kolesterolit ehtii vielä tiputtamaan
Kyllä kerkee vaikka kiertää maailman ympäri laivalla. Ehdit myös vielä politiikoksi ja pääministeriksi päästä.
Nyt se elämä alkaa. Kaikkea ehdit vielä, paitsi missikisoihin.
Kymmenen vuotta vanhempana mietin, että mitäs sitten seuraavaksi tekisi kun koulut on nyt käyty ja urat luotu. Miksei elämässä saisi tehdä nuoruuden jälkeen muka mitään, vai mitä oikein tarkoitat? Mikä estää?
Valmistuin 34-vuotiaana lääkäriksi ja sen jälkeen on töitä riittänyt ihan hyvin. Asiat ovat kaikin puolin hyvin mutta mistä sitä tietää mitä eteen tulee. Jokaisella pitäisi olla unelmia vaikka sata erilaista ja tavoitteita niiden toteuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se elämä alkaa. Kaikkea ehdit vielä, paitsi missikisoihin.
Miten se nyt alkaa? :)) Voitko avata?
Vierailija kirjoitti:
Itse käännyin homoksi tuossa iässä. Koska suomi naiset ei enää kiinnostaneet.
Aika kauan viihdyit kaapissa
Ehtii. Mutta tuskin järkeä lähteä mihinkään mistä ei oikeasti tykkää. Että se toimii käytännössä.